کامیونت NPR75K جدیدترین محصول ۵ ستاره بهمن دیزل

یکشنبه 17 اسفند 99 ساعت 16:32
کامیونت NPR۷۵K جدیدترین محصول 5 ستاره بهمن دیزل

در آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از خودروهای سنگین تولید داخل، کامیونت NPR75K با ارتقای یک ستاره به جمع سه خودروی دارای پنج ستاره کیفی بهمن دیزل پیوست.

شرکت بهمن دیزل که چند ماهی است فرآیند افزایش کیفی محصولات خود را شروع کرده است، بر اساس جدیدترین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد کشور مربوط به بهمن ماه، کامیونت NPR75K موفق به کسب ۵ ستاره کیفی شد. پیش از این نیز کامیونت NMR85E به عنوان اولین کامیونت دیزل و مینی بوس سحر به عنوان اولین مینی بوس مسافری در کشور، ۵ ستاره کیفی را کسب کرده بودند و حال تنها سه خودروی ذکر  شده در بین خودروهای سنگین تولید داخل دارای پنج ستاره کیفی هستند.

کامیونت NPR75K دارای موتور۲/۵ لیتر ۴سیلندر خطی سوپاپ بالا و تزریق مستقیم مجهز به توربو شارژ و اینترکولر و از سیستم ترمز ضد قفل مجهز به کنترلگرهای الکترونیکی جهت تعادل در سطوح لغزنده  ABS) ،  EBDو  (ASRبهره مند است.

قابل ذکر است در این ارزیابی سایر محصولات بهمن دیزل نیز در سطح بالایی از کیفیت قرار گرفته اند. در گروه خودروهای مسافربری، مینی‌بوس شیلر، در گروه خودروهای باری، کامیونت شیلر و در بخش کامیون‌ها، ایسوزو NPR75M چهار ستاره کیفی را کسب کرده اند که با توجه به ادامه دار بودن روند افزایش سطح کیفی محصولات، به زودی پنج ستاره می شوند.

اقتصادآنلاین

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar