کاهش ۴۶ درصدی تولید وانت

پنج شنبه 29 آذر 97 ساعت 15:27
کاهش 46 درصدی تولید وانت

جدیدترین آمار وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) نشان می‌دهد که تولید انواع وانت در آبان ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال اخیر، تقریباً نصف شده است.

آمار وزارت صنعت، معدن و تجارت نشان می‌دهد تولید وانت در آبان ماه سال جاری به ۴۰۸۴ دستگاه رسیده که نسبت به شمار ۷۵۶۹ دستگاهی سال پیش، ۴۶ درصد کاهش یافته است.

طبق این آمار میزان تولید وانت در شرکت خودروسازی سایپا و شرکت بهمن بیشترین کاهش را داشته، به صورتی که این دو مجموعه در آبان ماه به ترتیب ۲۴۰۳ و ۷۵۱ وانت تولید کرده‌اند که به ترتیب ۵۳.۹ و ۴۳.۶ درصد نسبت به آبان سال پیش کاهش تولید داشته‌اند.

آمار منتشر شده از طرف وزارت صمت نشان می‌دهد که میزان تولید وانت در شرکت صنعتی ایران خودرو هم با کاهش ۹.۹ درصدی همراه بوده و از ۱۰۲۰ دستگاه در آبان ماه سال اخیر به ۹۱۹ دستگاه رسیده است.

در بین تولیدکنندگان وانت تولید این محصول فقط در شرکت سازه‌های خودرو دیار صعودی بوده و از صفر دستگاه در آبان ماه سال اخیر به ۱۱ دستگاه رسیده است.

در این بین شرایط تولید آبان ماه سال جاری در گروه ارس خودرو دیزل نسبت به مدت مشابه سال پیش، تغییری نداشته و در هیچ کدام از زمان‌های ذکر شده هیچ وانتی در این گروه تولید نشده است.

ایسنا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar