۳۰۰۰ خودروی پلاک مخدوش به پلیس معرفی شدند

یکشنبه 27 مرداد 98 ساعت 15:46
3000 خودروی پلاک مخدوش به پلیس معرفی شدند

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از معرفی ۳۰۰۰ خودرویی که نسبت به مخدوش کردن پلاک اقدام کرده بودند به پلیس راهور خبر داد.

محسن پورسیدآقایی صبح امروز در مراسم دو میلیونی شدن سامانه تهران من و بررسی عملکرد مرکز پاسخگویی این سامانه با ذکر اینکه شهروندان می‌توانند با تماس به سامانه ۱۳۷ و اتصال به داخلی ۵ در مورد طرح ترافیک، پارک حاشیه‌ای، کارت بلیت و ... سوالات خود را مطرح کنند، گفت: صف انتظار برای اتصال به اپراتورهای پاسخگویی میانگین ۷ دقیقه است، ضمن آنکه اگر افراد از پاسخ‌ها قانع نشدند می‌توانند به ساختمان حافظ مراجعه کنند.

وی افزود:در تیر ماه ۳۱ هزار و ۷۱۲ سوال در سامانه تهران من ثبت شد که ۲۰ درصد این سوالات که نزدیک به ۶۰۰۰ سوال می‌شود مربوط به پلاک اشتباه بوده و افراد عقیده داشتند که پلاک‌هایشان اشتباها مخدوش اعلام شده است.

وی با ذکر اینکه مجموعا موضوع مخدوش کردن پلاک‌ها رو به کاهش است، گفت: شهروندان متوجه شده‌اند که پلاک در داخل محدوده طرح ترافیک هم خوانده می‌شود و دیگر نمی‌توانند آن را به صورت سنتی بپوشانند.

به گفته معاون شهرداری تهران، در سال اخیر ۳۰۰۰ خودروی پلاک مخدوشی به پلیس اعلام شد که جریمه شدند.

در ادامه زید آبادی مسئول سامانه پاسخگویی تهران من با ذکر اینکه این مرکز در ابتدا برای پاسخگویی به سوالات طرح ترافیک، عوارض خودرو، پارک حاشیه‌ای، خرید بلیت و ... ایجاد شد، گفت: از ابتدای اجرای طرح جدید ترافیکی سوالات رشد ۳۰ درصدی داشته‌اند.

وی با ذکر اینکه در سال ۹۷ عمده سوالات در خصوص طرح ترافیک بوده است ولی از ابتدای سال ۹۸ با حذف زوج و فرد سوالات در خصوص اجرای این طرح است گفت: بعضا شهروندان هم سوالاتی در خصوص میزان اثرگذاری طرح ترافیک می‌پرسند.

مسئول سامانه پاسخگویی تهران من افزود: از ابتدای تیرماه ۲۳ هزار تماس با تهران من برقرار شده است.

وی با ذکر اینکه در ابتدای راه اندازی این سامانه میزان تماس‌های رد شده ۳۴ درصد بود گفت: خوشبختانه توانستیم میزان تماس‌های ردی را به ۴ درصد برسانیم.

مسئول سامانه پاسخگویی تهران من با ذکر اینکه ۲۴ کانتر به صورت سه شیفت و ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شهروندان هستند، گفت: از ابتدای راه اندازی این سامانه یک میلیون و ۵۸۰ هزار تماس از طرف شهروندان با این سامانه برقرار شده است و این در حالیست که جواب سوالات پر تکرار را به صورت صدای ضبط شده در اختیار شهروندان قرار می‌دهیم.

زیدآبادی با ذکر اینکه ۱۳ درصد تماس‌ها با سامانه تهران من تکراری است، گفت: سوالات پر تکرار را به صورت آنلاین و در قالب فایل صوتی برای شهروندان پخش می‌کنیم.

ایسنا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar