امداد خودرو ارومیه

سه شنبه 13 دی 01 ساعت 15:53
امداد خودرو ارومیه

امداد خودرو ارومیه یکی از با سابقه ترین و همچنین معتبر ترین امداد خودرو ها در شهر ارومیه و استان آذربایجان غربی می باشد. امداد خودرو ارومیه برای راحتی مشتریانمان، متخصصان خود را موظف کرده ایم که به طور مداورم اطلاعات و علم خودرویی خود را به روز کنند تا در زمان خدمت رسانی، از بهترین شیوه ها استفاده نمایند.  امداد رسانی ما به صورت انلاین و با استفاده از GPS است و همیشه نزدیک ترین امداد گران ما بعد از ثبت درخواست به کمک شما می آیند.

شماره امداد خودرو ارومیه

امداد خودرو به خاطر اسایش همشهریان خود و ارائه هر چه بهتر خدمات و امداد جاده ای، خدمات ۲۴ ساعته و شبانه روزی را دارا است. گروه امدادی ما با استفاده از متخصصان و کادری مجرب در زمینه امداد جاده ای و همچنین استفاده از جدید ترین و به روز ترین دستگاه های امدادی همه وقت و همه جا در اختیار و اماده امداد رسانی به شما می باشد . جهت تماس با امداد خودرو ارومیه میتوانید با شماره تماس ۰۴۴۳۲۳۷۵۰۰۰ در ۲۴ ساعت شبانه روز تماس حاصل فرماید .

یدک کش ارومیه

یدک کش ارومیه  با استفاده از انواع مختلف خودرو ها برای جا به جایی به یکی از مهم ترین یدک کش ها در کل استان آذربایجان غربی تبدیل شده است. اگر خودرو شما دچار نقص فنی شود و نتوان خودرو را در محل تعمیر کرد. امدادگران ما با استفاده از یدک کش، خودرو شما را به نزدیک ترین تعمیرگاه حمل می کنند. یدک کش ارومیه با برخورداری از نیسان یدک کش، کفی خودرو بر، نیسان دکل شاهین و... این اطمینان را به شما می دهد که در صورت نیاز به یدک کش خودرو شما با مناسب ترین نوع یدک کش به محل مورد نظر شما و یا تعمیرگاه حمل می شود. امدادگران ما در زمینه یدک کش همواره از مجهز ترین ابزار آلات استفاده می کنند. شما می توانید با خیال راحت خودرو خود را به ما بسپارید.

 

ویژگی های استفاده از امداد خودرو

اگر فکر می کنید که تا زمانی که خودرو شما دچار مشکلی بزرگ نشود و روشن نشود نیازمند امداد خودرو نیستید سخت در اشتباهید. شما می توانید با استفاده از تعمیرات جزئی و منظم از بروز خطرات بزرگ و جبران ناپذیر جلوگیری کنید. اگر منتظر این هستید که خودرو شما به مشکلات جدی تر برسد و بعد با امداد خودرو تماس بگیرید، این کار را نکنید. زیرا که هم هزینه بیشتری را باید بپردازید و همچنین وقت و زمان بسیار بیشتری را از دست خواهید داد.

 

امداد خودرو ۲۴ ساعته ارومیه

ما درامداد خودرو اماده ارائه خدمات امدادی به صورت شبانه روزی و در تمام ایام هفته در ارومیه و تمامی شهرستان های اطراف هستیم. شما می توانید در صورت بروز مشکل خودرو در هر زمانی از شبانه روز و همچنین در تمام ایام هفته حتی روز های تعطیل از خدمات امداد خودرو، تعمیر در محل، پنچرگیری، سوخت رسانی، یدک کش ، خودرو بر و همچنین خودرو سوار ما استفاده کنید.

 

امداد خودرو در ارومیه

در صورتی که خودرو شما دچار نقص فنی شده و قادر به حرکت دادن خودرو نیستید و حرکت دادن خودرو موجب مشکلات جبران ناپذیری می شود، در هر زمان از شبانه روز با شماره های امداد خودرو ارومیه تماس بگیرید تا امدادگران متخصص ما در سریع ترین زمان ممکن به کمک شما بیایند و مشکلات خودرویی شما را حل کرده و یا با استفاده از یدک کش و یا خودرو بر، خودرو شما را  به نزدیک ترین تعمیرگاه ببرند.

 

با خیال راحت سفر کنید و داخل جاده های برون شهری رانندگی کنید و نگران خرابی خودرو خود نباشید زیرا که ما همراه شما هستیم تا خودروی دچار نقص فنی شده شما را تعمیر کنیم و خودروی تصادفی شما را به نزدیک ترین تعمیرگاه برسانیم. در ضمین شما می توانید برای جا به جایی خودرو خود از شهری به شهر دیگر هم از خودرو سوار ارومیه استفاده کنید.

 

چرا امداد خودرو ارومیه

امداد خودرو ارومیه توانسه است امروز یکی از معتبر ترین امداد خودرو ها در سطح شهر ارومیه و استان آذربایجان غربی شود. این مهمه که ، نتیجه  کار و تلاش ما است و ما توانسته ایم با امداد رسانی به موقع و همچنین تخصصی، در رتبه اول محبوب ترین امداد خودرو در شهر ارومیه قرار بگیریم.

 

در ادامه می خواهیم بعضی از ویژگی های خاص امداد خودرو ارومیه را برای شما بازگو کنیم که دلیل این محبوبیت را متوجه شوید.

 

خدمات جامع

حادثه هیچ وقت خبر نمی کند. خیلی از ما معنی این جمله را زمانی که مشکلی برای ما پیش آمده است فهمیده ایم. همیشه مشکلات در بدترین زمان های ممکن اتفاق می افتند. به عنوان مثال فکر کنید که خودرو شما در جاده های بین شهری با مشکل برق خودرو رو به رو شود و یا بیش از یک لاستیک شما دچار پنچری شود. در چنین زمانی امداد خودرو ارومیه با سیل وسیعی از خدمات به کمک شما می شتابد. در چنین زمانی شما با استفاده از مشاوره رایگان از متخصصان ما، مشکل خودرویی خود را بازگو می کنید و امدادگران ما با تجهیزات مورد نیاز خودرو شما به کمک شما می آیند و در کوتاه ترین زمان مشکل شما را حل می کنند.

 

سرعت امداد رسانی

امداد خودرو ارومیه با بیش از ۱۵۰ امدادگر متخصص و تعداد زیادی ماشین های یدک کش و خودرو سوار در قالب تیم امدادی ارومیه در نقاط مختلف سطح شهر ارومیه استقرار دارند و کاملا سطح شهر را مورد پوشش خود قرار داده اند تا در صورت نیاز به سرعت و در کوتاه ترین زمان خدمات ما را به شما عرضه کنند. هدف ما در امداد خودرو حضور به موقع در محل حادثه و ارائه سریع خدمات به همشهریان است. ما تضمین می کنیم که امداد خودرو ما یکی از سریع ترین امداد خودرو های شهر ارومیه است که می تواند در سریع ترین زمان خدمات خود را در محل به شما ارائه دهد.

 

به دلیل امداد رسانی آنلاین و با استفاده از GPS، به محض ثبت درخواست امدادی خود از طریق تماس و یا تکمیل فرم در داخل سایت، نزدیک ترین امداد رسان به شما از طریق واحد پشتیبانی شناسایی شده و به محل مورد نظر اعزام می شود.

 

ارائه خدمات با کیفیت

حضور به موقع در محل حادثه و ارائه خدمات با کیفیت به شما عزیزان از اصل های مهم ما می باشد. امدادگران ما در سطح شهر ارومیه مجهز به پیشرفته ترین و به روز ترین وسایل و دستگاه های تعمیراتی و فنی هستند و از همان دستگاه ها برای تمام خودرو های آسیب دیده داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می دهند. در ضمن تمام امداد گران ما با پیمودن دوره های جامع تعمیرات خودرو به متخصصانی در این زمینه تبدیل شده اند و می توانند خدماتی نظیر تعمیر سیستم برق خودرو، یدک کشی، پنچر گیری، تعمیر خودرو، حمل خودرو با دکل و تریلر کفی و ... را با دقت و ایمنی های بسیار بالا بر روی خودرو شما پیاده سازی کنند و شما خیال راحتی از تعمیر خودرو خود توسط امداد خودرو ما خواهید داشت.

 

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar