بازی های برتر ماشین و سبک ریسینگ برای اندروید

سه شنبه 23 آبان 02 ساعت 14:40
بازی های برتر ماشین و سبک ریسینگ برای اندروید

افراد زیادی هستند که به بازیهای ریسینگ علاقه دارند. این بازی ها دارای نوعی جذابیت اضافی هستند که افراد پرشور رانندگی را به سمت انجام چنین بازی هایی می کشاند. بازی های رانندگی انواع مختلفی از ماموریت ها را دارند و ماموریت اصلی این است که به مردم نحوه رانندگی را به بهترین شکل آموزش دهند و از انجام بازی ها یاد بگیرند.

اگر به دنبال یک تجربه متفاوت از بازی‌های ماشین یا همان ریسینگ برای گوشی اندرویدتان هستید، .بازی‌های Dr. Driving، Extreme Car Driving Simulator و Car Parking Multiplayer را که جزو برترین بازی های اندرویدی به شمار می آیند به شما معرفی کنیم. Car Parking Multiplayer Apk به شما این امکان را می دهد که با ماشین رویایی خود را رانندگی کنید و همچنین میتوانید ماشین رویایی خود را به روش خود بسازید. بیش از ۷۰ ماشین وجود دارد و شما می توانید هر یک از ماشین ها را انتخاب کرده و شروع به رانندگی کنید. شما همچنین می توانید این بازی فوق العاده را با دوستان خود انجام دهید و از آن لذت ببرید

Dr. Driving  تجربه‌ای منحصر به فرد از رانندگی در شهر

بازی Dr Driving Mod Apk به شما این امکان را می‌دهد که در قلب یک شهر پر از چالش و شلوغ، با ماشین خود این مسیر سخت را پشت سر بگذارید. مود این بازی به شما این امکان را می‌دهد که با ماشین‌های شخصی‌سازی شده خود، به چالش‌های پیچیده‌تری بپردازید و هیجان مسابقات شهری را تجربه کنید. هر مرحله از این بازی با چالش های رانندگی جدید و جالب شما را حسابی سرگرم خواهد کرد.

بازی ماشین سواری هیجان انگیز Extreme Car Driving Simulator

با ورود به دنیای Extreme Car Driving Simulator Mod Apk شما دیگر قرار نیست در مسیرهای و داستانها خطی گیر بیافتید . این مود به شما این امکان را می‌دهد در یک فضای Open world با انواع ماشین بدون مرز رانندگی کنید.

پیچیدگی در فیزیک واقع‌گرایانه

آنچه که این بازی را از دیگر بازی‌های ماشین سواری متمایز می‌کند، پیچیدگی و استفاده از فیزیک واقع‌گرایانه آن است. به صورتی که احساس می کنید که قدرت موتور ماشین در دستان شماست، بازی از تصادفات واقعی و جزئیات واقع گرانه هر ماشین، تجربه رانندگی را به یک شبیه‌سازی واقعی تبدیل میکند. علاوه بر این مراحل گوناگون این بازی بیش از پیش شما را سرگرم میکند.

بازی چندنفره پارک ماشین

بازی Car Parking Multiplayer Mod Apk یک گیم چند نفره شگفت انگیز است که در آن می توانید کنترل ماشین های زیادی را دست داشته باشید و می توانید همه آنها را امتحان کنید در حالی که دوستان خود را در کنار خود دارید. Car Parking Multiplayer Mod Apk در چند وقت اخیر بسیار معروف شده است زیرا به یکی از بازی های بسیار عالی رانندگی تبدیل شده است. همچنین این بازی به گیمرها  نحوه انجام پارکینگ و سایر فعالیت هایی را که در حین رانندگی انجام می دهند نیاز آموزش می دهد. شما می توانید اصول اولیه رانندگی را در حین استفاده از دستگاه گوشی اندروید خود یاد بگیرید. بازی های زیادی برای رانندگی وجود دارد، اما این یکی به طور ویژه طراحی شده است تا مردم را با درک پارک و آموزش های اولیه رانندگی آشنا کند.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar