تامین کنندگان لوازم یدکی آریو

شنبه 4 تیر 01 ساعت 12:17
تامین کنندگان لوازم یدکی آریو

خودروی آریو محصول شرکت زوتای در چین است که درسال ۲۰۱۲ با کپی برداری از تویوتا آلیون ۲۰۰۸ عرضه گردید .در سال ۱۳۹۳ شرکت سایپا شروع به تولید این خودرو نمود که اوایل به اسم     z300 در ایران منتاژشده و بعدها به خودور آریو  s300تغییر نام پیدا کرد .آریو در کلاس خودورهای سدان بزرگ رتبه بندی می شود که یکی از ویژگی‌های این خودرو فاصله محوری ۲۷۰۰ میلی‌متری است که بسیار خودرو بزرگ و جاداری محسوب می‌شود و صندلی‌های ردیف عقب این خودرو تا شومی باشند که با این قابلیت باعث بزرگتر شدن فضای صندق عقب ماشین می گردد. تولید این خودرو به دلیل تحریم های کنونی از سال ۱۳۹۹ در شرکت سایپا متوقف شده است ولی هچنان لوازم یدکی آریو در فروشگاه های معتبر عرضه می شود .

 

مشخصات فنی خودور اریو

خودرو آریو توسط شرکت سایپا  در دو مدل متفاوت با گنجایش موتور ۱.۵ لیتری و ۱.۶ لیتری مونتاژ می‌شود که شامل جعبه  دنده دستی و اتوماتیک می باشند . خودرو آریو با جعبه دنده دستی پنج سرعته و گنجایش موتور ۱.۵ لیتری در رده مدل ساده ارائه می‌شود و پر آپشن‌ترین مدل موجود از این محصول برمبنای جعبه دنده اتوماتیک و موتور ۱.۶ لیتری مونتاژ شده است. موتور استفاده شده در این دو مدل‌ خودرو یک موتور چهار سیلندر خطی ۱۶ سوپاپ است که از نسبت تراکم ۱۰.۵ بهره می‌برد.حداکثر نیرویی که موتور ۱.۵ لیتری خودرو آریو به نمایش می‌گذارد رقمی معادل ۱۰۳ اسب بخار با احتساب ۶۰۰۰ دور در دقیقه بوده و حداکثر گشتاور آن نیز معادل با ۱۴۱ نیوتن متر با احتساب ۴۰۰۰ دور در دقیقه می باشد. در موتور ۱.۶ لیتری این خودرو به ترتیب معادل ۱۱۲ اسب بخار و ۱۵۱ نیوتن متر برآورد شده است . هر دو موتور دارای فناوری میتسوبیشی هستند و وزن این خودرو حدود ۱۲۷۵ کیلوگرم است که طراحی آن از روی خودروی آلیون تویوتا الهام گرفته است.

امکانات ایمنی و رفاهی خودور آریو

= سیستم ضد سرقت ایموبیلایزر

= کامپیوتر اطلاعات سفر

= شیشه بالابر برقی در بخش جلو و عقب خودرو

= چراغ مه شکن در بخش جلو و عقب خودرو

= آینه‌های جانبی برقی مجهز به چراغ راهنما

= مجهز به سیستم تهویه مطبوع دستی

= برخورداری از گرمکن شیشه

= چراغ‌های جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع

= قفل شدن اتوماتیک درهای خودرو در سرعت‌های بالا

= سنسور پارک دنده عقب

= امکان تنظیم صندلی راننده در چهار جهت مختلف

= صندلی عقب تا شو و مجهز به نگهدارنده صندلی کودک یا ISOFIX

= کیسه هوای ایمنی برای راننده و سرنشین صندلی جلو

لوازم یدکی آریو

فروشگاه لوازم یدکی چاینیزیدک  با داشتن سالها سابقه و تلاش برای جلب رضایت مشتری با عرضه قطعات یدکی آریو در قسمت بدنه و موتوری با بالاترین کیفیت موجود در بازار و مناسبت ترین قیمت همواره در خدمت مشتریتان عزیز می باشد .شما می توانید با شماره تماسهای ۰۲۱۳۳۹۸۰۰۸۷ -۰۹۱۹۲۸۶۰۴۵۱ از مشاوره ایمن و پاسخگویی سریع برای تهیه لوازم یدکی آریو اقدام فرمایید .

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar