خرید لوازم یدکی ایران خودرو به صورت اینترنتی

بروزرسانی در: دوشنبه 22 خرداد 02 ساعت 18:38
خرید لوازم یدکی ایران خودرو به صورت اینترنتی

اگر شما از محصولات ایرانخودرو استفاده می‌کنید، حتما تاکنون یا لوازم یدکی ایران خودرو خریده اید یا در آینده به آن نیاز پیدا خواهید کرد. تفاوتی ندارد که از کدامیک از محصولات ایرانخودرو استفاده می‌کنید یا مدل ماشین شما چیست، خرید لوازم یدکی با کیفیت همیشه دغدغه صاحبان خودرو بوده و هست. اما در این مقاله قصد داریم در مورد خرید اینترنتی لوازم یدکی ایران خودرو صحبت کنیم.

ایران خودرو

شرکت خودرو سازی ایران خودرو از قدیمیترین , بزرگ‌ترین شرکت خودروسازی در ایران و خاورمیانه است که تولیدات متنوعی را در زمینه خودروهای سواری، وانت و کامیونت به بازار عرضه می‌کند.

نکته جالب در مورد شرکت ایران خودرو این است که در مرداد ماه سال ۱۳۴۱ تأسیس شد و از آن زمان تا به امروز در حوزه خودروسازی به فعالیت خود ادامه می‌دهد. البته در ابتدا، این شرکت با همکاری شرکت‌های خارجی مانند مرسدس بنز و پژو، خودروهایی را تولید و به بازار عرضه می‌کرد که هم اکنون هم در خیابان ها مشاهده می‌شوند. اما به مرور زمان و با کسب تجربه و دانش فنی بیشتر، ایران خودرو توانست خودروهایی با برند ملی و استانداردهای بین‌المللی را تولید کند.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت اصلی ایران خودرو مراجعه کنید.

خدمات پس از فروش ایران خودرو

 در دنیای امروزی گارانتی و خدمات پس از فروش برای مصرف کنندگان بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد. ایران خودرو هم با توجه به این مسئله سعی بر این داشته که هر ساله خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش بهتری را به مشتریان خود ارائه دهد و رضایت مندی مشتری بالاتری داشته باشد.

ایران خودرو سامانه‌های اینترنتی را راه‌اندازی و اجرا کرده است که مشتریان می‌توانند از طریق آن‌ها نوبت تعمیر و سرویس ماشین خود را به صورت آنلاین و بدون معطل شدن در صف های طولانی یا حتی بدون نیاز به ص حضور فیزیکی رزرو کنند. همچنین گارانتی چند ساله در خودرو ها و انجام سرویس های دوره ای و البته وجود نمایندگی های ایران خودرو در اکثر شهر های ایران همگی باعث بالا رفتن رضایت‌مندی مشتریان خدمات پس از فروش این شرکت شده است.

البته باید در نظر داشته باشید که مواردی که مشکل از ساخت ماشین نیست و یا مشکل پیش آمده توسط مالک خودرو ایجاد شده یا اینکه گارانتی شده تمام شده باشد، خدمات نمایندگی ها و قطعات مورد استفاده شامل هزینه خواهد بود.

 لوازم یدکی ایران خودرو

لوازم یدکی ایران خودرو شامل انواع دینام و سیم کشی، آفتامات دینام و انواع آمپر کیلومتر، انواع استارت، انواع ای سی یو (ECU) ، ایربگ و قاب ایربگ، بازویی برف پاک کن، آینه، پمپ ABS ، بالابر شیشه و … برای انواع خودرو های تولید شده توسط شرکت ایران خودرو چه تکسوز و چه دوگانه سوز می‌شود که هریک از این قطعات و دیگر قطعاتی که به آنها اشاره شد نقش مهمی در سیستم موتوری یا بدنه خودرو شما ایفا می‌کند.

استفاده از جنس بی کیفیت و محصولات غیر اصلی می‌تواند آثار بسیار مخربی بر خودرو شما داشته باشد و از همه مهم تر امنیت جانی و مالی شما را به خطر می اندازد.

 

خرید اینترنتی لوازم یدکی ایران خودرو یا خرید حضوری

تا جایی که با قیمت مناسب بتوانید بهترین کیفیت را در لوازم یدکی تهیه کنید تفاوتی در خرید اینترنتی یا حضوری لوازم یدکی ایران خودرو وجود ندارد اما تجربه ثابت کرده که در خرید اینترنتی معمولا قیمت های مناسب تری را پیدا می‌کنید، زیرا تولیدکنندگان و واردکنندگان بزرگ اقدام به فروش اینترنتی لوازم یدکی ایران خودرو و دیگر برند ها می‌کنند که باعث کاهش هزینه ها و پایین آمدن قیمت نهایی محصول می شود.

برای خرید لوازم یدکی ایران خودرو به صورت اینترنتی وبسایت یدکی عباسی را پیشنهاد می‌دهیم.

 

مشکلات خرید اینترنتی لوازم یدکی

از عمده مشکلاتی که در خرید اینترنتی لوازم یدکی یا هر وسیله ای پیش می‌آید، تفاوت قطعه ارسالی با قطعه درخواستی است که ممکن از این اتفاق از روی عمد یا از روی اشتباه انسانی رخ بدهد، برای جلوگیری از چنین موارد، هماهنگی قبل از خرید با فروشنده و البته خرید از فروشگاه های معتبر و با سابقه می‌تواند مفید واقع شود.

از دیگر مشکلات در خرید لوازم یدکی به صورت آنلاین، کار نکردن قطعه در ماشین شماست. همانطور که احتمالا مطلع هستید، قطعات خودرو های ایرانی با توجه به سال تولید آنها متفاوت است. پس بهتر است قبل از خرید با فروشنده صحبت کرده و مدل و مشخصات دقیق خودرو خود را ارسال کنید یا عکس قطعه درخواستی را ارائه دهید.

مشکل دیگری که در خرید آنلاین ممکن است برای شما پیش بیاید، زمان ارسال طولانی قطعات و طول کشیدن زمان تعمیر خودرو شماست. ما همواره به شما توصیه می‌کنیم که در خرید لوازم یدکی عجله نکنید و سعی در خرید با کیفیت ترین قطعه  داشته باشد ولی برای ارسال سریع تر، بعضی از وبسایت های اینترنتی شرایطی مانند ارسال با اتوبوس و... دارند.

قیمت لوازم یدکی ایران خودرو

درست است که اولویت در خرید لوازم یدکی با کیفیت است اما نباید به این دلیل حاضر باشیم هر هزینه بپردازیم، زیرا در شرایط اقتصادی کنونی ممکن است فروشگاهی عمدا یا سهواً بیشتر از آنچه که قیمت یک قطعه است از ما درخواست کند. بنابراین پیشنهاد ما این است که حتما قبل از خرید قیمت های فروشگاه های مختلف را بررسی کنید و حتما از وبسایت های اینترنتی برای چک کردن قیمت قطعات یدکی استفاده کنید، چرا که آسان‌ترین و سریع‌ترین راه برای استعلام قیمت لوازم یدکی ایران خودرو استفاده از وبسایت های فروش لوازم یدکی آنلاین است.

همچنین از بسیاری از فروشندگان می‌توانید لیست قیمت لوازم یدکی ایران خودرو را درخواست کنید.

 

نتیجه گیری نهایی

  1.     همواره قیمت قطعه مورد نظر را از فروشندگان مختلف چک کنید.
  2.     اولویت خود را در خرید جنس با کیفیت قرار دهید.
  3.     سرویس های دوره ای باعث کاهش خرابی های خودرو می‌شود.
  4.     خرید آنلاین را در اولویت قرار دهید.
  5.     قبل از خرید از هماهنگی قطعه با اتومبیل خود اطمینان حاصل کنید.

 

 

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar