برای ماشین خود باتری سپاهان باتری بخریم یا صبا باتری؟

چهارشنبه 17 فروردین 01 ساعت 16:59
برای ماشین خود باتری سپاهان باتری بخریم یا صبا باتری؟

شرکت های تولیدی سپاهان باتری و صبا باتری دو شرکت معروف و فعال در زمینه تولید انواع باتری مناسب برای خودرو ماشین های مختلف هستند. امروزه با پیشرفت فناوری ساخت باتری های خودرو، شرکت های مختلف ایرانی سعی می کنند همگام با این فناوری پیش بروند تا در نهایت بهترین کیفیت را به مشتریان خود عرضه کنند. صبا باتری و سپاهان باتری در صدر این شرکت ها قرار دارند و با رقابت تنگاتنگ خود در بازار ایران توانسته اند مشتریان بسیاری را از آن خود کنند. مشتری و فردی که قرار است اقدام به خرید باتری ماشین کند، ممکن است سوال در ذهنش شکل بگیرد که از کدام شرکت اقدام به خرید نماید؟ ما در این مطلب در مورد این دو شرکت توضیحاتی داده و به شما کمک می کنیم تا با شناخت کافی از هر دو برند، مناسب ترین باطری را خریداری کنید. همراه ما باشید.

برند سپاهان باتری

برند سپاهان باتری از سال ۱۳۷۹ فعالیت خود را در پایتخت فرهنگی ایران یعنی شهر اصفهان آغاز کرد و شروع به تولید باطری های خودرو نمود. هم اکنون سپاهان باتری به دلیل تلاش مستمر کارشناسان و پرسنل این مجموعه و همچنین طرح های توسعه متعددی که داشته توانسته در سال تولیدی به اندازه ۵ باطری در سال داشته باشد. برند سپاهان باتری به دلیل توسعه و گسترش حوزه فعالیت خود توانسته که تا به الان ۲ هزار فرصت شغلی به وجود آورد که این ویژگی شرکت به نوبه خود پیشرفت بزرگی برای برای اقتصاد ایران است.

این برند توان تولید انواع باتری های سیلد و غیر سیلد از ۳۵ تا ۲۲۰ میلی آمپر را دارد و تمام باتری های خود را بر اساس استانداردهای جهانی تولید کرده و روانه بازار می کند. آمپر میزان ظرفیت باتری را نشان می دهد، در زیر به ذکر و بیان ویژگی ها و مزایای باتری های سیلد و غیر سیلد هم می پردازیم.

  • باتری ماشین سیلد: این باتری ماشین توان استارت در دمای پایین را دارد و از فیلتر ضد انفجار هم استفاده می کند. این نوع باطری برای تعیین سطح الکترولیت و میزان شارژ از چشمی استفاده می کند و بدون نیاز به نگهداری (MF) است.
  • باتری غیر سیلدی: این نوع باتری نیز قدرت استارت در دمای پایین را دارد و همچنین دشارژ خود به خودی خیلی کمی داشته و نیاز به نگهداری بسیار کمی هم دارد. در این باطری درب به گونه ای طراحی و تولید شده است که از خروج الکترولین جلوگیری شود.

هر دو باطری های تولیدی به واسطه برند سپاهان باتری قابلیت حمل و نقل آسان، طول عمر بالا و خوردگی پایین تر قطب و اتصالات را دارند.

سپاهان باتری دو نوع باتری تولید می کند که شامل باتری خودرو و باتری صنعتی هستند. باطری های خودرو در سه دسته سوزوکی، اتمیک و اوربیتال ساخته و تولید می شوند. ویژگی مثبت سپاهان باتری در گارانتی تمامی محصولات است. گارانتی برای محصولات مختلف این برند متفاوت بوده و در بازه های زمانی مختلف می باشند. مثلا برای کل باطری های اتمیک ۱۵ ماه گارانتی در نظر گرفته شده است.

برند صبا باتری

شرکت توسعه منابع انرژی توان همان شرکت باتری سازی نیرو است که مدت هاست که آن را با نام صبا باتری می شناسند. این برند توانسته حتی در سطح خاورمیانه به یکی از قدرتمندترین تولیدکنندگان باتری ماشین تبدیل شود و در این صنعت بدرخشد. این برند سابقه ای ۴۰ ساله در تولید باطری دارد و تمامی باطری های تولیدی در آن مطابق با استانداردهای بین المللی و جهانی است. هم اکنون نام برند صبا باتری را می توانیم جزو بهترین برندهای تولید باطری بیاوریم.

یکی از ویژگی ها و مزایای برند صبا باتری دارای بودن قیمت مناسب و اکونومی  است. شرکت صبا باتری توانسته تا به امروز گواهینامه استاندارد ملی ایران را دریافت کند و همچنین نسبت به اخذ استاندارد اروپایی و ژاپنی هم اقدام کرده است.

در میان انواع باطری های تولیدی به واسطه صبا باتری می توان به باتری ماشین واریان اشاره کرد که که حجم زیادی از فروش را به خود اختصاص داده است. از جمله ویژگی های باطری های سری واریان می توان به قیمت مناسب، کیفیت بالا و گارانتی ۱۲ ماهه اشاره کرد که همین مسئله موجب میشود تا این دسته از محصولات صبا باتری فروش زیادی داشته باشند. علاوه بر این در این دسته از محصولات این برند می توانید باطری هایی با آمپرهای مختلف ببینید که همین موجب می شود نیاز اکثر مشتریان با استفاده از محصولات واریان برطرف شود.

در کنار محصولات واریان می توان به دیگر محصولات شرکت صبا باتری از جمله باطری های آرمو، کاسپین، زاگرس و نانو اشاره کرد. برند صبا باتری هم دارای خدمات گارانتی برای مشتریان می باشد به این صورت که برای باطری های سبک ۱۲ ماه و برای باطری های سنگین ۶ ماه گارانتی در نظر گرفته است.

برند سپاهان باتری یا صبا باتری؟

اکنون با ویژگی ها و مشخصات هر کدام از برندهای معروف تولید باتری ماشین ایران آشنا شدید. در پاسخ به این سوال که کدام برند مناسب تر است باید بگوییم که هر دو برند امتحان خود را پس داده و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند. هم اکنون هم برند سپاهان و هم برند صبا توانسته اند که با رقبای خارجی خود همگام شده و با آنها رقابت تنگاتنگی داشته باشند. با در نظر گرفتن برخی ویژگی ها در نهایت می توان بهترین برند را تشخیص داد.

برند صبا باتری قیمت کمتری نسبت به محصولات سپاهان باتری دارد و برخی کارشناسان بر این عقیده هستند که کیفیت و ماندگاری باطری های صبا نسبت به باطری های سپاهان برای خودروهای پرکاربرد بیشتر است. اما با این حال می توان گفت که هر دو برند از تجهیزات پیشرفته در ساخت محصولات خود استفاده می کنند، نهایت توان فنی را به کار می برند، از دانش و علم روز متخصصین و کارشناسان خود بهره می برند و از ماشین آلات قدرتمندی استفاده می کنند که در نهایت بتوانند باطری های با کیفیت و ماندگاری را روانه بازار کنند.

برندهای سپاهان باتری و صبا باتری با تکیه بر دانش و علم ساخت و تولید باطری های باکیفیت، باطری هایی مطابق با استانداردهای جهانی را تولید و روانه بازار کرده اند و شما می توانید با خیال راحت هر کدام از محصولات این برندها را که خواستید خریداری کنید. از آنجا که هر دو برند برای محصولات گارانتی در نظر گرفته اند، خیال مشتری بابت مشکلاتی که قرار است در آینده برای باطری به وجود بیاید هم راحت می شود.

خرید محصولات سپاهان باتری و صبا باتری

با اینکه هر دو برند تولید باتری ماشین از کیفیت خیلی خوبی برخوردار هستند اما اگر آنها را از نمایندگی و مرکز خرید معتبری خریداری نکنید ممکن است باتری های تاریخ مصرف گذشته بخرید یا مشکلاتی این چنینی برایتان پیش بیاید. پیشنهاد می کنیم که حتما به سراغ نمایندگی های معتبر رفته و از آنها اقدام به خرید باطری کنید. دیجی باتری یکی از نمایندگی های معتبر در زمینه عرضه انواع باتری های سپاهان و صبا است.

دیجی باتری به صورت اینترنتی اقدام به عرضه انواع باتری های سپاهان و صبا می کند و نکته مثبت در مورد این مجموعه این است که به همراه باطری، کارشناس نصب هم برای مشتریان می فرستد تا مشکلات مربوط به نصب باطری را از روی دوش مشتریان خود بردارد. از آنجا که سایت دیجی باتری دارای نماد الکترونیکی ای نماد است پشس با خیال راحت می توانید خریدتان را از این مجموعه انجام دهید تا در اسرع وقت محصول خریداری شده برایتان ارسال شود.

محصولات وب سایت دیجی باتری در بازه زمانی ۲ تا ۴ ساعت برایتان ارسال می شوند و شما در کمتر از ۵ ساعت می توانید اطمینان داشته باشید که باتری خودروتان تعویض شده و محصولی سالم و باکیفیت جایگزین آن خواهد شد. اگر هر سوالی در مورد برندهای صبا باتری یا سپاهان باتری دارید که در طول این مطلب پاسخ آن را دریافت نکردید، می توانید با کارشناسان دیجی باتری تماس بگیرید تا آنها به صورت کامل شما را راهنمایی کنند. از آنجا که کارشناسان این سایت از علم و دانش کافی در زمینه باتری خودرو برخوردار هستند، می توانند به هر گونه سوال شما پاسخ داده و هر گونه شک و ابهام تان را در زمینه خرید باتری های سپاهان یا صبا برطرف سازند.

باتری ماشین حکم قلب تپند ماشین را بازی می کند و به همین دلیل باید از کیفیت خیلی خوبی برخوردار باشد. به همین منظور اهمیت دارد که بدانید قرار است باتری از چه برند و از چه نمایندگی و مرکز خریدی تهیه شود. اگر قصد خرید محصولات سپاهان باتری یا صبا باتری را دارید، می توانید همین حالا به مجموعه دیجی باتری مراجعه کرده و از طریق این مجموعه خریدتان را انجام دهید.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

3 دیدگاه ها برای "برای ماشین خود باتری سپاهان باتری بخریم یا صبا باتری؟"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
ارش
مهمان

صبا باتری کیفت نداره نخرین

حکمت
مهمان

پایتخت فرهنگی ایران؟!!!

رضا
مهمان

سلام باتری ۶۰ آمپر پریمیوم گرفتم برای ال ۹۰ و ۱۴ ماه بیشتر کار نکرد. در صورتیکه باتری قبلیم اوربیتال معمولی بود و ۳ سال کار کرد (تولید سال ۹۷). هنگام تعویض در نمایندگی متوجه شدم مرجوعی این باتری بالاست. ۱۵۰ بابت تعویض گرفتند و گفتند گارانتی باتری جدید همون مدت باتری قبلیه یعنی ۴ ماه !!!!! خود سپاهان میدونه چه جنس بنجولی ساخته ولی دلیل این که این طوری تبلیغشو می کنه نمیدونم!!!!!! احتمالا از آسیب زدن به ماشین مردم لذت میبرن و طبق معمول دروغ و دزدی در وجود ما نهادینه شده …