پیشرانه های لوکس ترین محصول شرکت مدیران خودرو

بروزرسانی در: شنبه 5 تیر 00 ساعت 14:51
پیشرانه های لوکس ترین محصول شرکت مدیران خودرو

تیگو۸ چه در توان دارد ؟

تیگو۸  به عنوان لوکس ترین محصول شرکت مدیران قرار است به زودی به بازار کشور عرضه شود ، به عنوان یک شاسی بلند لوکس دوباره محصولی از شرکت مدیران خودرو سنت شکنی میکند و یک خودروی چینی وارد سگمنتی لوکس میشود که برای اولین بار یک محصول چینی به تولید انبوه میرسد . حال سوال اینجاست که برای تیگو۸ چه پیشرانه و سیستم های انتقال قدرتی در نظر گرفته شده است  تا این شاسی بلند بزرگ را به آرامی و با قدرت به خرکت در آورد .

برای تنوع و قدرت انتخاب شرکت مدیران خودرو ، ۲ نوع پیشرانه و سیستم انتقال قدرت را برای  این خودرو  در نظر گرفته شده است ، یکی از این پیشرانه ها ۲ لیتری توربو میباشد که برای اولین بار بر روی خودروی تیگو۸ پرو نصب شده ، دارای قدرت ۱۷۰ اسب بخار و گشتاور ۲۵۰ نیوتن در متر میباشد و همچنین  سیستم انتقال قدرت آن ۹ سرعته CVT میباشد ، قابل ذکر است که این سیستم انتقال قدرت ۹ سرعته در سال ۲۰۱۸ در میان برترین گیربکسهای خودروهای موجود در بازار چین قرار گرفته است .

مصرف سوخت ترکیبی این خودرو در هر ۱۰۰ کیلومتر ۸.۲ لیتر میباشد که برای خودروهای این ابعاد کاملا مناسب و به صرفه میباشد .

اما موتور دیگری نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده که ۱.۶ لیتری TGDI ( توربو با تزریق سوخت مستقیم) میباشد و از آخرین تکنولوژی های روز بهره میبرد  این موتور پر قدرت و پر بازده با داشتن قدرت ۱۹۷ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن در متر در ۲۲۰۰ دور در دقیقه  توان و شتاب فوق العاده ایی را برای تیگو۸ به همراه می آورد . و همچنین مصرف سوخت ترکیبی آن ۶.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر میباشد که برای این سگمنت خودرو بسیار مطلوب میباشد . قابل ذکر است که بازدهی این موتور ۳۸ درصد میباشد که برای موتورهای درون سوز بازدهی بسیار بالایی میباشد به طور مثال  بازدهی موتور فولکس واگن تیگوان ۳۷.۲ درصد میباشد  و این موتور در میان ۱۰ موتور برتر در کشور چین انتخاب شده است.  همچنین این مدل تیگو۸ از یک گیربکس دو کلاچه ۷ سرعته بهره میبرد که قطعا مورد توجه کسانی که علاقمند به رانندگی مهیج و اسپورتی هستند قرار میگیرد و شتاب ۰ تا ۱۰۰ آن تنها در ۸.۹ ثانیه صورت می پذیرد  تا در مجموع رقیبی تازه نفس با امکانات مناسب و پر قدرت برای خودروهای وارداتی را روانه بازار نماید .

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar