چه چیزی در دبی ارزان است؟

بروزرسانی در: چهارشنبه 3 خرداد 02 ساعت 14:45
چه چیزی در دبی ارزان است؟

دبی، با برج‌های بلند، مراکز خرید لوکس، شهرسازی مدرن و تفریحات جذابی که دارد، یکی از توریستی‌ترین شهرهای جهان محسوب می شود. این شهر کوچک که در حاشیه خلیج فارس قرار دارد، تا چندی پیش یک کویر گرم و خشک بود اما حالا یک قطب گردشگری شده است. دبی تفریحات و سرگرمی‌های جذاب بسیاری دارد؛ اما چون خرید کردن هم برای بسیاری از افراد تفریح محسوب می‌شود، در این مطلب قرار است برای خرید در دبی شما را راهنمایی کنیم تا خرید ارزان در دبی را تجربه کنید.

فستیوال خرید دبی

دبی، فستیوال‌های بسیاری دارد که در روزهای مختلفی از سال برگزار می‌شوند. اگر از قبل، زمان برگزاری فستیوال را بدانید، می‌توانید برای رزرو بلیط و هتل دبی اقدام کنید. مثلا فستیوال خرید دبی را برای بسیاری از افراد می‌توان جزو جاذبه‌های گردشگری این شهر قرار داد، زیرا خریدهای ارزان در دبی را در همین مدت می‌توان انجام داد. جشنواره خرید دبی یا دبی شاپینگ فستیوال، رویدادی است که سالانه در شهر دبی به مدت حداقل یک ماه برگزار می‌شود. هدف از برگزاری این جشنواره رونق بخشیدن به صنعت خرده‌فروشی در دبی بود اما کم کم تبدیل به یک جاذبه توریستی شد که هرساله با شعار «یک جهان، یک خانواده، یک جشنواره» برگزار می‌شود.

رویداهای فستیوال خرید دبی

در زمان برگزاری جشنواره خرید در دبی، برنامه‌های متنوعی در این شهر برگزار می‌شود. در دورانی که فستیوال برگزار می‌شود، همه فروشگاه‌ها برچست حراج به شیشه‌های خود می‌چسبانند. در این دوره زمانی، حتی طلافروش‌ها، موظف هستند برای اجناس خود تخفیف در نظر بگیرند.

اما خرید در دبی در زمان فستیوال منحصر به ارزانی اجناس نیست. در زمان فستیوال خرید، در مراکز تجاری قرعه کشی و مسابقه‌هایی سرگرم کننده برگزار می‌شود که شامل جوایز نقدی و غیر نقدی هستند. علاوه بر این، آتش‌بازی، برگزاری کنسرت و دورهمی‌های بزرگ از برنامه‎‌هایی هستند که در طول این جشنواره می‌توانید از آنها لذت ببرید.

تاریخ برگزاری حراجی های دبی

اگر قصد خرید در دبی دارید، باید بگوییم جای مناسبی را برای خرید انتخاب کرده‌اید. دبی مراکز خرید بزرگ و لوکس بسیاری دارد که می‌توانید از آنها دیدن و خرید کنید. البته این مراکز خرید لوکس، طبیعتا کالای گران قیمت ارائه می‎دهند؛ بنابراین بهتر است در زمان برگزاری جشنواره‌های خرید به آنها سر بزنید. در دبی دو بار در طول سال جشنواره خرید برگزار می‌شود. جشنواره تابستانی دبی، اوایل تابستان و در اوج گرمای هوا و جشنواره زمستانی نزدیک کریسمس یعنی از ۲۴ آذر تا ۹ بهمن ماه است. علاوه بر این‌ها، آخرین جمعه ماه نوامبر که با نام بلک فرایدی شناخته می شود، بهترین زمان برای خرید ارزان در دبی خواهد بود. در این زمان، تمام برندها تخفیفاتی را برای اجناس خود در نظر می‌گیرند.

بهترین مراکز خرید دبی

مجتمع‌های تجاری دبی، تنها یک مرکز خرید نیستند بلکه هر آنچه که برای تفریح و خوشگذرانی و حتی یک اقامت بی‌عیب و نقص لازم است را به صورت یکجا در خود جای داده‌اند. برای مثال، دبی مال، بزرگترین مرکز خرید دبی و جهان است. این مرکز خرید، علاوه بر ۱۲۰۰ فروشگاه، دارای آکواریوم، موزه، سینما، آبنما، کافه و رستوران است. امارات مال نیز، سومین مرکز خرید بزرگ در خاورمیانه به شمار می‌رود و سالانه میلیون‌ها بازدید کننده دارد. مرکز خرید مارینا مال، مرکز خریدی مجهز و با امکانات است. این مرکز خرید چهار طبقه‌ای، ۳۶ هزار و ۲۰۰ متر مربع مساحت دارد و یک هتل پنج ستاره به نام دبی مارینا با ۲۰۰ اتاق در آن قرار گرفته است.

سوق مدینه جمیرا، یکی دیگر از مراکز خرید در دبی است که حال و هوای بازارهای عربی قدیمی دارد. در این بازار از فرش ایرانی گرفته تا ظروف ترک و لباس‌ از برندهای عربی را خریداری کنید. مرکز خرید سیتی واک دبی، با معماری جذاب و مدرنش، یکی دیگر از بهترین مراکز خرید دبی محسوب می‌شود. مرکز خرید مرکاتو دبی، با طراحی ایتالیایی‌اش، به بهشت برندبازها معروف است و در آن می‌توانید علاوه بر خرید برای بزرگسالان برای کودکان هم خرید کنید.

رزرو هتل و بلیط دبی در فلای تودی

حالا که با راه‌های خرید ارزان در دبی آشنا شدید، اگر قصد خرید بلیط هواپیما ارزان دبی دارید، فلای تودی این امکان را برای شما فراهم کرده تا با مقایسه قیمت، به بهترین و ارزان‌ترین قیمت پرواز دست پیدا کنید. در فلای تودی ،به تمام پروازهای مستقیم و غیر مستقیم دسترسی خواهید داشت. همچنین لیست کامل پروازهای چارتری لحظه آخری و پروازهای سیستمی برای شما نمایش داده می‌شود تا بر اساس نیاز خود برای رزرو آنها اقدام کنید.

برای رزرو انواع هتل‌های دبی نیز دست شما باز است. می‌توانید هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید و در آخر با یک کارت بانکی عضو شتاب، به صورتی ریالی هزینه رزرو آن را پرداخت کنید. در صورتی که هنگام خرید سوالی داشتید یا به مشکلی برخورد کردید، پشتیبانی ۲۴ ساعته فلای تودی در تمامی روزهای هفته، پاسخگوی شما خواهد بود. پس برای خرید بلیط دبی یا رزرو هتل در دبی همین حالا به سایت فلای تودی مراجعه کنید.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar