کارنگ؛بهترین کارشناسی خودرو در تهران

چهارشنبه 9 شهریور 01 ساعت 17:01
کارنگ؛بهترین کارشناسی خودرو در تهران

کارشناسی رنگ خودرو، یکی از اصلی ترین و مهم ترین امر در هنگام خرید خودرو دست دوم بوده که شما را از عیبوب خودرو، پیش از خرید مطلع می سازد. با کارشناسی رنگ خودرو کارنگ؛ بهترین کارشناسی خودرو در تهران می توانید بدون هیچ نگرانی، بدنه خودرو مورد نظر خود را مورد بررسی قرار داده تا در صورت تایید شدن سلامت بدنه آن، اقدام به خرید خودرو کارکرده کنید. در این مطلب قصد داریم تا درباره کارشناسی رنگ خودرو، نقاط مهم بدنه در تشخیص رنگ و علت اهمیت آن جهت آشنایی بیشتر شما بپردازیم. با ما همراه باشید.

تشخیص رنگ خودرو چیست؟

یکی از مراحل بررسی خودرو پیش از خرید آن، تشخیص و کارشناسی رنگ خودرو می باشد. این عمل، رنگ فابریک یا رنگ شدگی مجدد را مشخص کرده که در تصمیم گیری و میزان قیمت خودرو موثر باشد. این عمل با استفاده از روش های مختلفی انجام شده که از معمول ترین آن، بررسی چشمی خودرو می باشد. در کارشناسی رنگ خودرو نقاط خاصی مورد بررسی قرار می گیرد؛ که در ادامه به این نقاط بسیار مهم می پردازیم.

نقاط مهم جهت بررسی تشخیص رنگ خودرو

در این کارشناسی، نقاط مهمی مورد بررسی قرار گرفته که رنگ شدگی و ضربه دیدگی آن بسیار حائز اهمیت می باشد. گلگیرها، سقف، کاپوت و درب ها مهم ترین بخش در تشخیص رنگ بدنه ماشین بوده که توسط کارشناسان مورد بررسی قرار می گیرد.

ابزار تشخیص رنگ خودرو

ممکن است بررسی بدنه خودرو، بدون تشخیص رنگ بدنه آن برای کارشناسان ماهر نیز به سادگی امکان پذیر نباشد. این امر موجب شده تا برای انجام این کار، دستگاه های تشخیص رنگ مورد استفاده قرار گیرد. دستگاه های دیجیتال با بررسی میزان ضخامت بدنه بدون هیچگونه خطایی، سلامت بدنه را تایید یا رد می کند. برای آشنایی بیشتر با این دستگاه تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

علت اهمیت کارشناسی رنگ خودرو

تصور اشتباه بسیاری از افراد این است که، میزان کارکرد خودرو از اهمیت بسیار بالایی برخودار می باشد؛ اما به جرات می توان گفت که مهم تر از میزان کارکرد خودرو، وضعیت بدنه آن می باشد. انجام کارشناسی رنگ خودرو، از مشکلاتی که ممکن است پس از خرید خودرو برای بدنه آن به وجود آید، جلوگیری کند. اما ممکن است این سوال برای شما پیش آید که کارشناسی رنگ خودرو کارنگ؛ بهترین کارشناسی خودرو در تهران چگونه به عیوب خودرو های دست دوم پی می برد؟ در ادامه به این موضوع می پردازیم.

روش های تشخیص رنگ خودرو دست دوم

بررسی چشمی

اولین اقدام هر کارشناس رنگ خودرو، بررسی چشمی رنگ خودرو بوده که می توان نقاط رنگ آمیزی و آسیب دیده را تشخیص داد. پس از آن می توان با دستگاه تشخیص رنگ به صحت آن پی برد.

استفاده از دستگاه ضخامت سنج دیجیتالی

این دستگاه نشان دهنده ی میزان یکنواختی و ضخامت رنگ می باشد. این طور باید گفت که میزان ضخامت رنگ فابریک با ضخامت رنگ شدگی مجدد خودرو متفاومت بوده که توسط دستگاه ضخامت سنج قابل تشخیص است.

استفاده از آهن ربا

با استفاده از آهنربا و زدن ضربات کوچک به نقاط حساس بدنه و بررسی میزان چسبندگی بین بخش های بدنه، می توان قسمت های سالم و آسیب دیده را به سادگی تشخیص داد.

استفاده از دوربین عکاسی یا تلفن همراه

این روش مناسب افراد متخصص و با تجربه بوده که با عکاسی از زاویه های مناسب و اندازه گیری شده می توان ضربات و میزان خوردگی ماشین را تشخیص داد.

دست کشیدن روی سطوح ماشین

یکی از متداول ترین روش ها در میان کارشناسان رنگ بدنه خودرو، می توان به لمس سطح بدنه خودرو اشاره نمود. این روش نشان دهنده میزان صافی، زبری و برجستگی رنگ خودرو بوده که پس از بررسی چشمی انجام می شود.

کارشناسی رنگ خودرو کارنگ؛ بهترین کارشناسی خودرو در تهران

همانطور که در این مطلب به آن اشاره شد، کارشناسی رنگ خودرو قبل از خرید آن، عیوب بدنه را مشخص کرده و این امر به تصمیم گیری درست درباره خرید خودرو مورد نظر و قیمت آن تاثیر خواهد گذاشت. کارشناسی رنگ خودرو کارنگ، با بررسی اصولی و تخصصی بدنه خودرو، به شما در خرید و انتخاب خودرو بسیار کمک می کند. این مرکز با استفاده از بروز ترین دستگاه ها و متخصصین خبره در این حوزه، به تشخیص و بررسی بسیار دقیق خودرو شما پرداخته و از به وجود آمدن مشکلاتی برای بدنه پس از خرید، جلوگیری می کند.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar