شرایط فروش سهند S / مرداد ۱۴۰۳

بروزرسانی در: دوشنبه 15 مرداد 03 ساعت 16:34
شرایط فروش سهند S / مرداد 1403

شرایط فروش سهند S سایپا ویژه مرداد ۱۴۰۳ اعلام شد.

به روزرسانی ۱۵ مرداد ۱۴۰۳نخستین سری از دعوتنامه‌های خودرو سهند، با قیمت و ضوابط ابلاغی شورای رقابت صادر شد.

دعوتنامه تکمیل وجه برای متقاضیان پیش فروش خودروی سهندs برای تحویل در مردادماه ۱۴۰۳ صادر و به ترتیب اولویت تکمیل وجه، تحویل مشتریان خواهد شد.

بنابر این گزارش صدور این دعوتنامه‌ها بر اساس قیمت اعلام شده توسط سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان و ابلاغ وزارت صمت صورت گرفته است.

به روزرسانی ۲ مرداد ۱۴۰۳فروش برخی از محصولات سایپا ویژه متقاضیان عادی، طرح‌ جوانی جمعیت و حمایت از خانواده و جایگزینی خودروهای فرسوده از فردا ۳ مردادماه آغاز می‌شود.

متقاضیان محترم از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۰۳ تا تکمیل ظرفیت میتوانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام نمایند. 

شرایط اختصاصی بخشنامه جهت متقاضیان عادی :

۱. حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۰۱ سال و ملزم به ارائه گواهینامه خودرو حداقل پایه سوم می باشند.

۲. محدودیت کد ملی برای ثبت نام ها اعمال خواهد شد (هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو میباشد.)

۳. امکان ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک فعال انتظامی فعال با عمر خودروی موضوع پلاک مزبور کمتر از پنج سال میسر نمی باشد.

۴. متقاضی طی ۴۸ ماه گذشته نزد شرکت های سایپا و ایران خودرو و طی ۲۴ ماه گذشته از سایر خودروسازان ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نداشته باشد.

نام محصول پیش پرداخت (تومان) موعد تحویل
سهند S ۲۲۷.۸۰۰.۰۰۰ دی الی اسفند ۱۴۰۳

 

به روزرسانی ۲۱ خرداد ۱۴۰۳به مناسبت عید سعید قربان،‌ پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا از روز چهارشنبه هفته جاری آغاز می‌شود.

گروه خودروسازی سایپا به‌مناسبت عید سعید قربان و در راستای افزایش عرضه محصولات و تنظیم بازار در نظر دارد، پیش فروش محصولات خود را ویژه متقاضیان عادی، طرح‌ جوانی جمعیت و حمایت از خانواده و جایگزینی خودروهای فرسوده از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ آغاز کند.

متقاضیان از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com تا زمان تکمیل ظرفیت،‌ فرصت ثبت نام دارند.

 یادآوری می‌شود،‌ متقاضیان می‌توانند جهت تسهیل در فرآیند ثبت نام، قبل از زمان شروع ثبت نام به آدرس یاد شده مراجعه کرده و نسبت به ثبت و یا به روز رسانی اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کنند.

تاکید می‌شود، ثبت‌نام در این طرح فروش، از طریق آدرس ذکر شده امکان پذیر است و در صورت استفاده از سایر آدرس‌ها، عواقب آن بر عهده متقاضی خواهد بود.

نام محصول پیش پرداخت (تومان) موعد تحویل
سهند S ۲۳۱.۰۰۰.۰۰۰ دی الی اسفند ۱۴۰۳ (هفته چهارم)

 

به روزرسانی ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ شرایط پیش فروش برخی از محصولات سواری شرکت های سایپا , پارس خودرو ویژه متقاضیان عادی , طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده و طرح جایگزینی خودرو های فرسوده اعلام شد.

متقاضیان محترم از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ تا تکمیل ظرفیت میتوانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام نمایند. لازم بذکر است شرکت در این طرح صرفاً از طریق آدرس فوق امکانپذیر بوده و در صورت استفاده متقاضی از سایر آدرس ها ، عواقب آن بر عهده متقاضی خواهد بود.

نام محصول پیش پرداخت (تومان) موعد تحویل
سهند S ۲۳۱.۰۰۰.۰۰۰ دی الی اسفند ۱۴۰۳ (هفته چهارم)

 

به روزرسانی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ضمن قبولی طاعات و عبادات و همچنین تبریک عید سعید فطر، شرایط فروش عید فطر محصولات شرکت سایپا و پارس خودرو به شرح ذیل در سامانه گروه خودروسازی سایپا اجرایی خواهد شد. 

مبلغ علی الحساب
(تومان)
قیمت خودرو موعد تحویل
۲۲۷.۷۰۸.۵۰۰ قیمت روز شهریور و مهر ۱۴۰۳

متقاضیان محترم از ساعت ۱۱ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ تا تکمیل ظرفیت می توانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام نمایند .

لازم بذکر است شرکت در این طرح صرفاً از طریق آدرس فوق امکانپذیر بوده و در صورت استفاده متقاضی از سایر آدرسها ، عواقب آن بر عهده متقاضی خواهد بود.

لازم به توضیح است مشتریان می توانند قبل از تاریخ فوق به سایت مراجعه و پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام نمایند.

شرایط عمومی بخشنامه :

۱ - محدودیت کد ملی برای ثبت نام ها اعمال خواهد شد (هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو می باشد ) .
۲ - حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال و ملزم به ارائه گواهینامه خودرو حداقل پایه سوم می باشند.
۳ - امکان ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) میسر نمی باشد.
۴ - امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو بصورت وکالتی وجود ندارد.
۵ - ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نمی باشد.

 

بروزرسانی ۱۵ اسفند ۱۴۰۲: به اطلاع مشتریان و نمایندگی های مجاز گروه خودرو سازی سایپا می رساند , شرایط پیش فروش خودروی سهند S به شرح ذیل در سامانه گروه خودرو سازی سایپا اجرایی خواهد شد.

مبلغ علی الحساب
(تومان)
قیمت خودرو موعد تحویل
۲۲۴.۰۰۰.۰۰۰ قیمت روز مرداد
الی
اسفند
۱۴۰۳

تاریخ و نحوه ثبت نام:

متقاضیان محترم از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ تا تکمیل ظرفیت می توانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام نمایند. لازم بذکر است شرکت در این طرح صرفاً از طریق آدرس فوق امکانپذیر بوده و در صورت استفاده متقاضی از سایر آدرسها ، عواقب آن بر عهده متقاضی خواهد بود.

شرایط اختصاصی بخشنامه جهت متقاضیان عادی :

۱ - حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال و ملزم به ارائه گواهینامه خودرو حداقل پایه سوم می باشند.
۲ - امکان ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) میسر نمی باشد.
۳ - متقاضی طی ۴۸ ماه گذشته نزد شرکت های سایپا و ایران خودرو و طی ۲۴ ماه گذشته از سایر خودروسازان ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نداشته باشد.

شرایط فروش موسو گرند خان / آبان ۱۴۰۳
شرایط فروش خودروهای برقی / آبان ۱۴۰۳
شرایط فروش لاماری ایما هیبریدی / آبان ۱۴۰۳
شرایط فروش وانت آریسان ۲ / آبان ۱۴۰۳
شرایط فروش تانک ۳۰۰ / آبان ۱۴۰۳
شرایط فروش وانت هیوسو / مهر ۱۴۰۳
شرایط فروش آریزو ۸ / مهر ۱۴۰۳
شرایط فروش لکسوس ES200 / مهر ۱۴۰۳
شرایط فروش بک X3 پرو / مهر ۱۴۰۳
شرایط فروش محصولات کرمان موتور / مهر ۱۴۰۳

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar