شرایط فروش جدید شاسی بلند بی وای دی S6 اعلام شد (اردیبهشت ۹۷)

چهارشنبه 12 اردیبهشت 97 ساعت 21:16
شرایط فروش جدید شاسی بلند بی وای دی S6 اعلام شد (اردیبهشت ۹۷)

شرکت‌های خودروساز داخلی و گروه‌های واردکننده خودروهای خارجی بعد از نوسانات ارز در فروردین ۹۷ به ثبات قیمتی رسیده‌اند و هم اکنون با ارائه طرح‌های فروش متنوع و گوناگون سعی در جذب مشتری دارند. کارمانیا یکی از گروه‌های خودروساز داخلی است که در بیانیه‌ای از تازه‌ترین شرایط فروش شاسی بلند بی وای دی S6 رونمایی کرد.

گروه خودروسازی کارمانیا که در سال دوم کار خود قرار دارد در آخرین بیانه‌ای که منتشر کرده است تازه‌ترین شرایط فروش کراس آور بی وای دی S6 را اعلام نموده که در این طرح مشتریان می‌توانند از تسهیلات گوناگون این گروه با نرخ ۰ تا ۲۰ درصد استفاده کنند.

همیطور بهره مشارکت در این طرح ۱۷ درصد بوده و سود انصراف هم ۱۵ درصد تعیین شده است. مشتریان می‌توانند به صورت تک و دو ودیعه‌ای پرداخت‌های خود را به کارمانیا انجام دهند. همچنین مطابق اعلام کارمانیا ظرفیت تعیین شده برای این طرح فروش کم بوده و پس از پایان ظرفیت، ثبت نام بسته خواهد شد.

از نکات جالب این طرح فروش محدود شدن فروش اقساطی به کد ملی است که هر کد ملی صرفاً یک فرصت خرید اقساطی خواهد داشت ولی محدودیتی در طرح فروش نقدی وجود ندارد. زمان تحویل همگی خودروهای موجود در این طرح تیرماه سال جاری بوده و چک اقساط هم به طور سه ماهه از مشتری دریافت می‌گردد.

 

شرایط فروش پژو پارس XU7P / اسفند ۱۴۰۲
شرایط فروش محصولات بهمن موتور / اسفند ۱۴۰۲
شرایط فروش وانت نیسان زامیاد / اسفند ۱۴۰۲
شرایط فروش فیدلیتی پرستیژ بهمن موتور / اسفند ۱۴۰۲
شرایط فروش فیدلیتی پرایم بهمن موتور / اسفند ۱۴۰۲
شرایط فروش جک KMC T8 / اسفند ۱۴۰۲
شرایط فروش ون وانا / اسفند ۱۴۰۲
شرایط فروش پیکاپ آمیکو آسنا دنده ای/ اسفند ۱۴۰۲
شرایط فروش لاماری ایما هیبریدی / اسفند ۱۴۰۲
شرایط فروش محصولات بهمن دیزل / اسفند ۱۴۰۲

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar