نسل جدید سوزوکی ویتارا ۲۰۱۹ را بیشتر بشناسید

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
نسل جدید سوزوکی ویتارا 2019 را بیشتر بشناسید

شرکت ژاپنی سوزوکی، پرفروش ترین شاسی بلند خود را مورد بروزرسانی جزئی قرار داده است. طراحی ویتارای جدید تفاوت چشمگیری با نسخه پیشین ندارد ولی از امکانات ایمنی بیشتری برخوردار است.

در نمای جلو، فقط طراحی جلوپنجره و بخش پایینی سپر دست خوش تغییر قرار گرفته است. در نمای عقب هم تغییرات به همین اندازه جزئی بوده و فقط به تغییر گرافیک چراغ های عقب برای جای دادن نوارهای LED و تغییر محل چراغ دنده عقب به بخش مرکزی سپر اکتفا شده است.

نسل جدید سوزوکی ویتارا 2019 را بیشتر بشناسید

در داخل کابین، تغییرات پشت آمپر که اکنون به صفحه نمایش رنگی مجهز شده است می تواند توجه متقاضیان این خودرو را به خود جلب کند. علاوه بر این جنس پلاستیک به کار رفته درون خودرو تغییر کرده و از نوع نرم و با کیفیت‌تری است. جزئیات مربوط به فناوری های این خودرو هم در در ماه شهریور و در زمان رونمایی رسمی از طرف کمپانی اعلام خواهند شد.

نسل جدید سوزوکی ویتارا 2019 را بیشتر بشناسید

سوزوکی برای بازار اروپا این خودرو را به امکانات ایمنی مناسبی تجهیز کرده است که از جمله آن ها می توان به ترمزهای اتوماتیک اضطراری (AEB)، هشدار خروج از لاین، همیار حرکت بین خطوط، نمایشگر نقاط کور و سنسورهای عقب اشاره کرد.

نسل جدید سوزوکی ویتارا 2019 را بیشتر بشناسید

همچنین در قسمت موتور هم سوزوکی موتورهای ۱.۰ لیتری و ۱.۴ لیتری بنزینی را جایگزین موتور ۱.۶ لیتری بنزینی قبلی کرده است. نسخه مجهز به موتور ۱.۰ لیتری ۱۰۹ اسب بخار قدرت و ۱۲۵ نیوتون متر گشتاور، و نسخه مجهز به موتور ۱.۴ لیتری ۱۳۸ اسب بخار قدرت و ۱۶۲ نیوتون متر گشتاور را تولید می کند.

سوزوکی تا به حال قیمت دقیق مدل ۲۰۱۹ این خودرو را اعلام نکرده است و آن را به قبل از شروع فروش این خودرو موکول کرده است.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar