تصاویر رانای جدید

بروزرسانی در: سه شنبه 21 آبان 98 ساعت 05:08
تصاویر رانای جدید

قیمت رانا صفر ۹۸

حمید مردادی قائم مقام اجرایی مدیرعامل شرکت صنعتی ایران خودرو با اعلام این خبر گفت: تولید رانای فعلی هم ادامه خواهد داشت و مدل جدید با افزودن آپشن هایی به خواست متقاضی تولید خواهد شد.

وی عرضه دنا با جعبه دنده اتوماتیک را هم از دیگر برنامه های توسعه محصولات ایران خودرو برشمرد و گفت: هم اکنون مراحل صحه گذاری این خودرو در حال انجام است و ظرف یک سال آتی به تولید تجاری خواهد رسید. مرادی ظرفیت تولید سالانه دنا با جعبه دنده اتوماتیک را بیش از ۱۰ هزار دستگاه اعلام کرد.

قائم مقام اجرایی مدیرعامل شرکت صنعتی ایران خودرو توسعه قوای محرکه را از دیگر برنامه های ایران خودرو دانست و گفت: هم اکنون پیشرانه های TU5، TU3، XU7، EF7 تولید می شود که سهم بالایی در سبد تولید قوای محرکه دارند.

وی افزود: ظرفیت تولید محصول ۲۰۶ پلاس مجهز به پیشرانه TU3 را به روزانه ۴۰۰ دستگاه افزایش خواهیم داد. وی تصریح کرد:‌ ۲۰۶ پلاس قابلیت های جدیدی دارد که برای متقاضی جذابیت بیشتری خواهد داشت.

مرادی ارتقای پیشرانه ملی EF7 به سطح استانداردهای آلایندگی یورو ۵ را از برنامه های مهم ایران خودرو عنوان کرد که به دست گروه تحقیقات موتور ایپکو درحال انجام است و افزود: ایران خودرو آمادگی تولید محصولات با استاندارد یورو ۵ را دارد.

وی درعین حال گفت: بخش زیادی از استانداردهای ۸۵ گانه ای که تعیین شده در محصولات ایران خودرو قابلیت اجرا دارد و بعضی دیگر هم با تاخیر و در وضعیت مناسب تری به اجرا خواهد رسید.

مرادی با تاکید بر این که برنامه های توسعه محصول هیچ گاه متوقف نمی شود گفت: در وضعیت تحریم هم ما به طرح های توسعه محصول خود ادامه خواهیم داد.

تصاویری از رانا با آپشن‌های جدید:

رانای جدید مجهز به سیستم کروز کنترل می‌باشد.

تصاویر رانای جدید

تصاویر رانای جدید

تصاویر رانای جدید

تصاویر رانای جدید

تصاویر رانای جدید

تصاویر رانای جدید

رانا پلاس ، فیس لیفت جدید رانا به زودی در بازار + تصاویر

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "تصاویر رانای جدید"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
محمود
مهمان

من و این همه خوشبختی محاله،رانای جدید!!!