معرفی خودروی برقی KMC EJ7 توسط کرمان موتور

بروزرسانی در: یکشنبه 5 شهریور 02 ساعت 18:00
معرفی خودروی برقی KMC EJ7 توسط کرمان موتور

شرکت خودروسازی کرمان موتور در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای صنعتی دولت در سال ۱۴۰۲، یک خودروی برقی جدید به نام EJ7 را معرفی کرد. این خودرو که در کنار چند خودروی برقی و هیبریدی دیگر از سایر شرکت‌ها به نمایش درآمده بود، حال و هوایی متفاوت نسبت به نسخه بنزینی J7 دارد.

 

طراحی خودروی برقی جدید KMC EJ7 کرمان موتور

قسمت سپر و جلوپنجره این خودرو به دلیل ماهیت الکتریکی‌اش، طراحی متفاوتی نسبت به خودروهای بنزینی دارد و اثری از جلوپنجره‌های مرسوم در خودروهای بنزینی در آن دیده نمی‌شود. با این حال، فرم و شکل کلی بدنه EJ7 دقیقا مشابه J7 است و همانند برادر بنزینی خود، خطوط و شکل بدنه و سقف آن تا حدی یادآور محصولات شرکت کیا و به ویژه کیا اپتیما است.

انتظار می‌رود این خودرو در آینده با لوگو و فونت جدید KMC مزین شود و با نام KMC J7 EV یا همان کی‌ام‌سی J7 برقی وارد بازار گردد. طراحی داخلی و داشبورد EJ7 نیز از سبک طراحی T شکل محصول J7 الهام گرفته و عنصر اصلی آن نمایشگر عمودی بزرگی است که در مرکز داشبورد قرار گرفته است.

شرکت جک از همین سبک طراحی داخلی T شکل در محصولات J7، T8pro و تا حدودی پیکاپ T9 نیز استفاده کرده است. البته در محصولاتی مانند X7، X6 و X8 سبک طراحی داخلی متفاوتی به کار رفته است.

مشخصات فنی جک J7 برقی

از نظر مشخصات فنی، جک J7 برقی مجهز به یک موتور الکتریکی روی محور جلو است که حداکثر قدرت آن معادل ۱۹۲ اسب بخار عنوان شده و گشتاور آن نیز ۳۴۰ نیوتن متر است. با یک بار شارژ کامل، حداکثر مسافت قابل طی شدن توسط این خودرو ۴۰۲ کیلومتر اعلام شده است. EJ7 در مدت زمان ۶.۴ ثانیه می‌تواند به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

 

امکانات رفاهی و ایمنی جک J7 برقی

از لحاظ امکانات رفاهی و ایمنی، خودروی جک J7 برقی (کی‌ام‌سی جی ۷ برقی) مجهز به ۴ یا ۶ عدد کیسه هوا (بسته به سطح اپشن‌های انتخابی)، سیستم کروز کنترل، دوربین دید عقب، سنسورهای پارک جلو و عقب، سقف پانوراما با قابلیت باز شدن، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم کنترل پایداری و کشش، سیستم پایش فشار باد لاستیک‌ها، سیستم تهویه هوای اتوماتیک یک منطقه‌ای، صفحه نمایشگر، ترمز پارک الکتریکی، سیستم نگهدارنده خودرو و سایر موارد است.

به نظر می‌رسد شرکت کرمان موتور با معرفی این خودروی برقی جدید، قصد دارد وارد بازار رو به رشد خودروهای الکتریکی شود و کاربران بیشتری را جذب کند. البته باید منتظر ماند و دید عملکرد واقعی این خودرو پس از عرضه به بازار چگونه خواهد بود. هنوز قیمت و زمان عرضه این خودرو مشخص نیست و به صورت نمایشی از این خودرو رونمایی شده است.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar