ورود نسخه تجاری تویوتا لندکروزر به بازار بریتانیا

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
ورود نسخه تجاری تویوتا لندکروزر به بازار بریتانیا

شرکت تویوتا بریتانیا کار تحویل نخستین نمونه‌های سفارش داده شده از نسخه تجاری لندکروزر را به مشتریان خودرو در بریتانیا آغاز کرده است.

این مدل تجاری جدید تویوتا قرار است در دو نسخه سه و پنج درب وارد بازار شود. در هر دو مدل، صندلی‌های عقب حذف شده‌اند و همین موضوع، فضای بار بسیار خوبی معادل ۱۵۷۴ لیتر در مدل با طول بین دو محور کوتاه و ۲۲۱۶ لیتر در مدل با طول بین دو محور بالا در اختیار راننده قرار می‌دهد.

ظرفیت بار دو مدل سه درب و پنج درب به ترتیب ۵۹۳ و ۷۵۶ کیلوگرم ذکر شده است. هر دو مدل تا سه تن ظرفیت بکسل دارند.

ظرفیت بار بالای این خودرو به لطف استفاده از یک کف جدید به دست آمده که در طراحی آن سعی شده به بهترین شکل ممکن از فضا استفاده شود. یک بخش فلزی تمام قد محفظه عقب خودرو و سرنشین‌های جلو را از هم جدا کرده است. قسمت بالای آن توری بوده و برای دسترسی راحت‌تر، یک درب هم در بخش بالایی خود دارد. مدل‌های ۵ درب نیز شرایط مشابهی دارد. با این تفاوت که پنجره‌های درب عقب آن دودی است.

ورود نسخه تجاری تویوتا لندکروزر به بازار بریتانیا

قدرت مورد نیاز خودرو از یک موتور ۲.۸ لیتری D-4D توربودیزل ۴ سیلندر ۱۷۵ اسب بخاری تأمین می‌شود. این پیشرانه حداکثر گشتاوری معادل ۴۴۸ نیوتن متر دارد. به صورت استاندارد، خودرو به یک گیربکس شش دنده دستی مجهز شده است. سیستم دو دیفرانسیل خودرو به یک دیفرانسیل لغزش محدود تورسن در وسط مجهز شده و آپشن رنج کوتاه مخصوص آفرود را هم دارد.

قیمت مدل طول بین دو محور کوتاه لندکروزر جدید از ۲۷ هزار و ۵۴۶ پوند و مدل طول بین دو محور بلند ۵ درب از ۲۸ هزار و ۵۰۹ پوند شروع می‌شود.

منبع ترجمه: carscoops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar