رونمایی از فیس لیفت نیسان ماکسیما ۲۰۱۹

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:35
رونمایی از فیس لیفت نیسان ماکسیما 2019

نیسان تصویری جدید از نیسان ماکسیما ۲۰۱۹ منتشر و اعلام کرده که قصد دارد اواخر نوامبر امسال در نمایشگاه خودروی لس آنجلس از آن رونمایی کند. سدان پرچم دار نیسان آمریکای شمالی قرار است از ماه دسامبر وارد نمایندگی‌های ایالات متحده شود.

تقریباً سه و نیم سال پیش بود که شرکت از مدل فعلی ماکسیما رونمایی کرد و اکنون، زمان رونمایی مدل فیس لیفت فرا رسیده است. نسل هشتم ماکسیما طراحی بسیار زیبایی دارد و در زمان رونمایی توجه خیلی‌ها را به خود توانست جلب کند. بدون شک مدل فیس لیفت این خودرو نیز طراحی بسیار خوبی دارد و تغییرات زیادی در مقایسه با مدل فعلی نکرده است. با این اوصاف، مدل فیس لیفت ماکسیما ظاهر آشنایی دارد، ولی به اعتقاد برخی‌ها طراحی آن تهاجمی‌تر شده است.

طراحی خاص چراغ‌های جلو با ابرویی‌های بالای آن دست نخورده باقی مانده، با این تفاوت که این چراغ‌های اکنون تمام LED هستند و چراغ‌های LED روز روشن باریک‌تر شده و کل طول چراغ جلو را گرفته است. دماغه مشکی خودرو طراحی زاویه دارتری دارد و همین موضوع در مورد بخش کرومی که دور نشان نیسان را فرا گرفته نیز صدق می‌کند.

به طور کلی طراحی بخش جلویی خودرو بسیار بهتر و قاب چراغ‌های مه شکن بزرگ‌تر از قبل شده‌اند. روی هم رفته، طراحی خودرو بسیار تهاجمی‌تر از مدل فعلی است. بدون شک، این سبک طراحی حداقل تا چند سال دیگر می‌تواند روی این خودرو استفاده شود و نیسان مشکلی بابت قدیمی شدن آن نخواهد داشت. رینگ‌های بزرگ آلیاژی خودرو در کنار طراحی تهاجمی، اندازه بزرگ و رنگ قرمز بدنه هماهنگی خوبی با هم دارند.

جزئیات بیشتری از ماکسیما فیس لیفت در دست نیست. فقط شرکت اعلام کرده که این خودرو از پکیج Nissan Safety Shield 360 بهره می‌برد. این پکیج از شش سیستم کمکی ایمنی و رانندگی تشکیل شده است. مدل فعلی این خودرو قدرت مورد نیازش را از یک پیشرانه شش سیلندر خورجینی ۳.۵ لیتری با ۳۰۰ اسب بخار قدرت تأمین می‌کند.

منبع ترجمه: paultan

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar