شکار تصاویر جاسوسی بی ام و X1 مدل ۲۰۱۹ فیس لیفت

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:35
شکار تصاویر جاسوسی بی ام و X1 مدل 2019 فیس لیفت

بی ام و در حال آماده کردن یک فیس لیفت میانه عمر برای شاسی بلند کوچک ایکس ۱ بوده و تصاویر جاسوسی جدید اخیراً از یک نمونه پلاگین هیبریدی آن در حال تست در اینترنت منتشر شده است.

مدل فعلی ایکس ۱ نسخه هیبریدی با نام xDrive 25Le iPerformance دارد، هرچند این خودرو فقط در بازار چین به فروش می‌رسد. به دلیل رشد فروش خودروهای الکتریکی و هیبریدی‌ها در چین، بی ام و این منطقه را در اولویت قرار داده، ولی به احتمال زیاد آئودی Q3 جدید که رقیبی جدی برای ایکس ۱ است، در بازار اروپا به زودی با پیشرانه پلاگین هیبریدی روانه بازار خواهد شد.

اتحادیه اروپا اخیر قوانین خود را برای میانگین میزان تولید کربن دی اکسید خانواده محصولات خودروسازها سخت گیرانه تر کرده است. هدف تعیین شده برای سال ۲۰۲۱ معادل ۹۵ گرم به ازای هر کیلومتر است و برای رسیدن به این عدد، بی ام و باید حتماً نسخه‌های الکتریکی سازی شده با میزان تولید کم کربن دی اکسید را روی مدل‌های پرفروش خود روانه بازار کند.

بی ام و ایکس ۱ فعلی در بازار چین فقط ۳۹ گرم به ازای هر کیلومتر کربن دی اکسید تولید می کن، از این رو پیشرانه استفاده شده در آن همین الان با استاندارد سال ۲۰۲۱ سازگار است. جالب است بدانید از یک نسخه متفاوت آن پیشرانه در مینی کانتری من S E All4 استفاده شده است.

شکار تصاویر جاسوسی بی ام و X1 مدل 2019 فیس لیفت

در کنار مدل پلاگین هیبریدی جدید، مجموعه مدل‌های ایکس ۱ شامل برخی تغییرات ظاهری خواهد شد تا خود با مدل‌های به روز شده خانواده ایکس هماهنگی داشته باشد. البته این تغییرات جزئی می‌باشد. اگر به دقت به تصاویر جاسوسی نگاه کنید تا حدودی می‌توان متوجه تغییرات مذکور، البته زیر پوشش استتاری زیاد خودرو شد.

داخل کابین تغییرات بیشتری قرار است اعمال شود و تکنولوژی‌های جدیدتری را بی ام و در اختیار مشتریان قرار خواهد داد. بی ام و X1 مدل ۲۰۱۹ همچنین به جدیدترین امکانات کمکی رانندگی، در کنار مواد اولیه جدید کابین و آپشن دکمه‌های دیجیتال بهره خواهد برد.

هنوز مشخص نیست که آیا شاهد تغییراتی در ترکیب پیشرانه‌های فعلی ایکس ۱ خواهیم بود یا نه، ولی بدون شک مهندسان بی ام و در حد امکان این پیشرانه‌ها را کم مصرف‌تر خواهند کرد. سال آینده اطلاعات بیشتری احتمالاً در مورد X1 مدل ۲۰۱۹ منتشر می‌شود و منتظر رونمایی آن در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ باشید.

منبع ترجمه: auto car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar