نگاهی به شاسی بلند لوکس کارلمن کینگ + تصاویر

بروزرسانی در: یکشنبه 11 آذر 97 ساعت 20:03
نگاهی به شاسی بلند لوکس کارلمن کینگ + تصاویر

کالیفرنیا که در آمریکا به نام ایالت طلایی شناخته می‌شود، خانه برخی از گران قیمت‌ترین خودروهای دنیا محسوب می‌شود. در میان آن‌ها انواع شاسی بلندهای لوکس مانند رولز رویس کولینان، بنتلی بنتایگا، مرسدس بنز جی کلاس و بسیار مدل‌های دیگر را می‌توان نام برد.

ولی، هیچ یک از این اسامی به هیچ وجه نمی‌توانند با کارلمن کینگ رقابت کنند، خودرویی که به معنای واقعی کلمه تک و خاص است. این تراک لاکچری زرهی را شرکت چینی IAT ساخته و اگر قصد خریدش را دارید، حداقل باید ۲ میلیون دلار کنار بگذارید.

اگر تمام تیک‌های لیست آپشن های این خودرو را بخواهید بزنید، قیمت نهایی آن تا ۳.۸ میلیون دلار افزایش می‌یابد. مبلغی که با آن می‌توانید تقریباً همه ابرخودروهای روز دنیا را بخرید. بدون شک البته هیچ یک از ابرخودروهای حال حاضر جهان نمی‌توانند این میزان از لاکچری، ایمنی و راحتی و آسایش را در اختیار شما قرار دهند.

آرام ولی مطمئن

در حالی که اگر به سرعت و شتاب زیاد علاقه دارید این خودرو شاید نتواند شما را راضی کند، ولی بدون شک میزان امنیتی که کارلمن کینگ به لطف بدنه زرهی و ابعاد بدنه بزرگ اختیارتان می‌گذارد می‌تواند این موضوع را جبران کند. این خودرو با داشتن عرضی برابر با ۲.۵ متر، تقریباً شش تن وزن دارد و به قدری خودرویی قوی است که در جاده قطعاً چیزی نمی‌تواند جلوی آن را بگیرد.

نگاهی به شاسی بلند لوکس کارلمن کینگ + تصاویر

موتور ۱۰ سیلندر خورجینی ۶.۸ لیتری آن که از فورد قرض گرفته شده ۴۰۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. این میزان خروجی قدرت شاید زیاد به نظر برسد، ولی با توجه به وزن بدنه سنگین کارلمن کینگ، حداکثر سرعتی برابر با ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت برای آن به ارمغان آورده است.

داخل کابین این خودرو امکانات بسیاری از جمله نورپردازی محیطی، تلویزیون تاشو، یخچال، ماشین اسپرسو و میزهای تاشو که به صورت الکتریکی کار می‌کنند ارائه شده‌اند. نظر شما در مورد این شاسی بلند لوکس چیست؟

منبع ترجمه: Cars Coops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

3 دیدگاه ها برای "نگاهی به شاسی بلند لوکس کارلمن کینگ + تصاویر"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
امیر م ز
مهمان

پراید ما خیلی از این ماشین ده سیلندر بهتره،بهتر نیست؟؟؟؟؟

فرشاد مومنی
مهمان

خدایی آخرت ماشینه،ولی بنظرمن ازلحاظ ایمنی با محصولات سایپا وایران خودرو نمیتونه رقابت کنه.

متین
مهمان

چقد زشته. خیلی یغوره. مخصوصا عقبش