کراس اوورهای ایمن سال ۲۰۱۹ را بشناسید

بروزرسانی در: پنج شنبه 26 اردیبهشت 98 ساعت 17:36
کراس اوورهای ایمن سال 2019 را بشناسید

هر وقت بحث از ایمنی خودرو می‌شود نا خودآگاه نام ولوو به ذهن افراد خطور می‌کند. ولوو همچنان در میان کراس اوورهای برتر قرار دارد ولی برندهای دیگری هم وجود دارند که ایمنی بالایی را به خریداران می‌دهند.

زد فور کار: ایمنی خودرو از جمله مواردی است که این روزها خریداران به شدت به آن توجه می‌کنند و پایین بودن ایمنی و ستاره‌ها می‌تواند تأثیر به‌سزایی در میزان فروش یک کمپانی داشته باشد. به همین خاطر کمپانی‌های خودروساز رقابت گسترده‌ای با یکدیگر از لحاظ ساخت خودروهای ایمن دارند. مدتی است که کراس اوور و شاسی بلندها به شدت مورد توجه قرار گرفته‌اند و بیشترین فروش را در بین دیگر سگمنت‌ها به خود اختصاص داده‌اند. به همین واسطه قصد داریم در این نوشتار به معرفی ایمن‌ترین کراس اوورهای سال ۲۰۱۹ بپردازیم. گفتنی است که این خودروها توسط موسسه ایمنی بزرگراه‌های آمریکا مورد تست قرار گرفته‌اند.

Acura RDX

Acura RDX

آکورا از جمله برندهایی است که پیشرفت‌های گسترده‌ای در سالیان گذشته داشته و توانسته مقام‌های مختلفی را کسب کند. مدل RDX از جمله ایمن‌ترین کراس اوورهای سال ۲۰۱۹ محسوب می‌شود که توانسته ایمنی بالایی را در تست‌های تصادف جاده‌ای آمریکا کسب کند. یکی از نکات مهم در ایمنی خودروها به ترمز اضطراری مربوط می‌شود که به طور استاندارد در این محصول آکورا وجود دارد. گفتنی است که این خودرو ۵ ستاره ایمنی مربوط به سرنشینان داخل خودرو کسب کرده است.

Audi Q8

Audi Q8

همانند ولوو، آئودی هم یکی از پیشگامان در خصوص ایمنی خودروها بود و این برند آلمانی برای اولین بار، تست تصادف و آدمک‌های مورد استفاده در این تست‌ها را وارد عرصه کرد. آئودی Q8‌ یکی از جدیدترین شاسی بلندهای این برند است که توانسته ایمنی بالایی را در تست‌های تصادف کسب کند. چراغ‌های ال‌ای‌دی این خودرو هم به ایمنی آن کمک کرده است چون که مسافت زیادی را روشن و از بروز تصادف جلوگیری می‌کند. این خودرو در تست تصادف NHTSA پنج ستاره ایمنی دریافت کرده که سیستم ترمز اتوماتیک هم دستیابی به این میزان از ایمنی را آسان‌تر کرده است.

BMW X2

BMW X2

 X2 از جمله شاسی بلندهای جدید و اسپرت ب‌ام‌و است که مثل دیگر رقبای خود توانسته به ایمنی بالایی در تست‌های تصادف دست پیدا کند. این خودرو هنوز در موسسه NHTSA بررسی نشده ولی به واسطه برخورداری از سیستم ترمز اتوماتیک توانسته ۵ ستاره ایمنی را توسط دیگر مؤسسات کسب کند. گفتنی است که این روزها به چراغ‌های خودروها و میزان نوردهی هم توجه بالایی می‌شود که چراغ ال‌ای‌دی تنها به طور یک آپشن در این خودرو عرضه می‌شود و در نمونه استاندارد وجود ندارد.

Mercedes-Benz GLE

BMW X2

مرسدس‌بنز هم مثل دیگر رقبا قاعدتاً باید در بین ایمن‌ترین کراس اوورها قرار داشته باشد اگرچه که پورشه از قافله عقب مانده و در این لیست قرار ندارد. مدل GLE یکی از جدیدترین محصولات بنز در سال ۲۰۱۹ محسوب می‌شود که طراحی جذاب آن می‌تواند خریداران زیادی را به سمت خود جلب کند. این خودرو در بخش ایمنی هم عملکرد مناسبی داشته و توانسته در بین ایمن‌ترین کراس اوورها قرار گیرد. چراغ‌های استفاده شده در این خودرو از نوردهی بسیار مناسبی برخوردار هستند ضمن این‌که با استفاده از GPS‌ پیش از رسیدن به پیچ، چراغ‌ها خود را برای چرخش آماده می‌کنند. سیستم ترمز اتوماتیک هم به طور استاندارد در این خودرو تعبیه شده است.

Volvo XC40

Volvo XC40

قاعدتاً زمانی که لیستی از کراس اوورهای ایمن منتشر می‌شود حتماً ولوو هم حضور خواهد داشت. در این لیست هم کراس‌اوور کوچک ولوو یعنی مدل xc40 قرار دارد که توانسته ایمنی بالایی را کسب کند. گفتنی است که مدل XC90‌ برادر بزگتر این خودرو هم در تست‌های تصادف عملکرد مناسبی داشته است. چراغ‌های این خودرو در حالت استاندارد نتوانسته امتیاز مناسبی را در ایمنی کسب کند اما در پکیج خاص، چراغ‌های ال‌ای‌دی و سیستم ترمز اتوماتیک منجر به کسب امتیاز بالا در کنار دیگر قابلیت‌های ایمنی شده است.

گسترش نیوز

ولوو XC40 بهترین خودروی سال ۲۰۱۸ اروپا

جزئیات کراس اوور استتار شده در خیابان های تهران

رونمایی از کراس اور جدید دانگ فنگ ix5 قبل از نمایشگاه پکن

معرفی آئودی Q8 کراس اوور لوکس، رقیب جدی BMW X6 + گالری تصاویر

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar