تیونینگ فراری F8 توسط FLC لاکچری

سه شنبه 9 آبان 02 ساعت 11:50
تیونینگ فراری F8 توسط FLC لاکچری

شرکت FLC لاکچری که در زمینه خرید و فروش خودروهای سطح بالا فعالیت می‌کند نسخه تیون شده فراری F8 با کیت بدنه فیبر کربنی و قدرت ۹۰۰ اسب بخار را معرفی کرد.

اگرچه استفاده از قوای محرکه هیبریدی می‌توانست قدرت بیشتری را برای فراری F8 به ارمغان بیاورد اما این خودرو با افتخار عنوان آخرین محصول ۸ سیلندر پیشرانه وسط و غیر هیبریدی را یدک می‌کشد؛ اما شاید افرادی باشند که قدرت بیشتر را ترجیح دهند و اینجاست که FLC لاکچری گزینه جدیدی را ارائه می‌کند: F8 تیون شده با ۹۰۰ اسب بخار قدرت!

نسخه استاندارد فراری F8 از پیشرانه ۸ سیلندر ۳.۹ لیتری توئین توربو با ۷۱۰ اسب بخار قدرت استفاده می‌کند و بنابراین با اندکی جمع و تفریق می‌توان به بهبود ۱۹۰ اسب بخاری قدرت نسخه تیون شده این خودرو رسید. علیرغم نبود موتورهای برقی، این فراری F8 تیون شده قدرتی نزدیک به SF-90 با خروجی ۹۸۶ اسب بخار را ارائه کرده است.

اما برای رسیدن به چنین قدرت قابل‌توجهی از توربوها و سیستم اگزوز جدید استفاده شده است. متأسفانه FLC لاکچری اشاره‌ای به کمپانی تیون کننده این سوپر اسپرت ایتالیایی نکرده اما باید دانست منصوری هم پکیج تیونینگ مشابهی را برای F8 معرفی کرده هرچند قدرت محصول منصوری به ۸۸۰ اسب بخار می‌رسد؛ اما یکی دیگر از ویژگی‌های شاخص خودروی موردبحث کیت بدنه فیبر کربنی آن است که توسط شرکت ۱۰۱۶ معرفی شده و اگرچه به میزان کاهش وزن F8 اشاره‌ای نشده اما قطعاً استفاده از متریال سبک‌وزن به همراه قدرت بیشتر پیشرانه به معنی شتاب گیری و هندلینگ بهتر خواهد بود.

بدنه فراری F8 پذیرای رنگ زرد جیالو مودنا با پوشش کامل ساتین PPF شده و برای تضاد بیشتر نیز قطعات فیبر کربنی وجود دارند. رینگ‌های تیره با کالیپرهای زرد رنگ نیز تکمیل کننده بدنه خودرو هستند. همین طرح رنگی به داخل کابین نیز سرایت کرده و می‌توانیم ترکیب رنگ مشکی و زرد را مشاهده کنیم. با توجه به حجم تغییرات صورت گرفته قطعاً قیمت این خودرو از بهای حدود ۳۲۰ هزار دلاری F8 اسپایدر استاندارد بالاتر خواهد بود. البته اسب رقصان مارانللو قبلاً پیش‌فروش F8 را متوقف کرده و نمی‌توان آن را به‌صورت مستقیم از کارخانه خریداری کرد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar