رونمایی از بی ام و M5 CS منهارت

سه شنبه 8 آذر 01 ساعت 14:07
رونمایی از بی ام و M5 CS منهارت

منهارت از پروژه جدید خود که بر پایه بی‌ام‌ و M5 CS شکل گرفته رونمایی کرد. همان‌طور که می‌دانید ابر سدان های معدودی می‌توانند در برابر این محصول باواریا قد علم کنند و M5 CS حتی در حالت استاندارد نیز پاسخگوی بسیاری از خریداران خواهد بود اما منهارت معتقد است هنوز هم جا برای بهتر شدن این ابر سدان وجود خواهد داشت.

همانند اکثر پروژه‌هایی که توسط منهارت معرفی شده‌اند، این تیونر جادوی خود را ابتدا روی پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربوی بی‌ام‌و بکار برده است. این پیشرانه در حالت استاندارد ۶۳۵ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتون متر گشتاور دارد اما منهارت با استفاده از قطعاتی همچون ورودی فیبر کربنی و واحد کنترل MHtronik خروجی این نیروگاه آهنین را به ۷۸۸ اسب بخار و گشتاور آن را به ۹۳۵ نیوتون متر رسانده‌اند.

این تیونر مشهور همچنین یک سیستم اگزوز جدید از جنس فولاد ضدزنگ با کنترل سوپاپ و چهار خروجی اگزوز ۱۰۰ میلی‌متری را با طرح فیبر کربنی در نظر گرفته است. خریداران بی‌ام‌و M5 CS منهارت همچنین می‌توانند خروجی‌های اگزوز مسابقه‌ای بدون مبدل‌های کاتالیتیک را سفارش دهند.

ترمزهای بی‌ام‌و M5 CS منهارت تغییری نسبت به نسخه استاندارد ندارد اما مشتریان می‌توانند سفارش بهبود آن‌ها را نیز بدهند. به این موارد باید فنرهای پیچشی نسخه ۴ شرکت KW را نیز اضافه کرد که نه تنها روی بهبود هندلینگ تأثیر دارند بلکه باعث کاهش ارتفاع خودرو و مخوف‌تر شدن آن می‌شوند.

تکمیل کننده تغییرات این ابر سدان آلمانی هم رینگ‌های نقره‌ای و خاکستری مات با ابعاد ۲۱ اینچی هستند. اگرچه این رینگ‌ها به‌صورت استاندارد طرح نقره‌ای و خاکستری مات را دارند اما مشتریان می‌توانند رنگ آن‌ها را مطابق سلیقه خود سفارش دهند. منهارت همچنین نوارها و نوشته‌های تزئینی روی بدنه و کف‌پوش‌های خاص خودش را هم ارائه می‌کند. نظر شما درباره این ابر سدان تقویت شده چیست؟ آیا نسخه استوک را دوست دارید یا پروژه منهارت بهتر از کار درآمده است؟

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar