رونمایی لندرور رنجرور برابوس

پنج شنبه 26 مرداد 02 ساعت 19:30
رونمایی لندرور رنجرور برابوس

برابوس از جدیدترین پروژه تیونینگ خود که یک لندروور رنجروور لوکس با ۵۹۱ اسب بخار قدرت است رونمایی کرد.

معمولاً برابوس محصولات مرسدس بنز را تیون می‌کند اما گاهی اوقات خودروهای دیگر خودروسازان را نیز ارتقا می‌دهد. برای مثال می‌توانیم به برابوس ۶۰۰ لندروور رنجروور اشاره کنیم که در گردهمایی خودرویی پبل بیچ حضور پیدا می‌کند. این تیونر خوش‌نام برای ارتقای شاسی‌بلند موردبحث کیت پاور اکسترا ۶۰۰ را در نظر گرفته است.

مدل طویل‌تر رنجروور P530 که به پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربو مجهز است با تغییرات برابوس هم‌اکنون ۵۹۱ اسب بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند. برای مقایسه باید گفت قدرت و گشتاور نسخه استاندارد این خودرو به ۵۲۳ اسب بخار و ۷۵۰ نیوتون متر می‌رسد. شاسی‌بلند تیون شده برابوس قادر است در عرض ۴.۵ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد درحالی‌که حداکثر سرعت آن به ۲۵۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است.

برابوس برای هماهنگی ظاهر و باطن خودرو یک کیت بدنه را نیز در نظر گرفته است که شامل ورودی‌های بزرگ‌تر در بخش جلو، اسپویلر روی سقف و سپر عقب بازنگری شده است. خریداران می‌توانند تریم فیبر کربن را نیز برای بدنه خودرو سفارش دهند. تکمیل کننده کار نیز خروجی‌های اگزوز کربن تیتانیومی خواهد بود. برابوس همچنین رینگ‌های ۲۴ اینچی فورج کاری شده مونوبلاک ZV را در نظر گرفته است. این تیونر با استفاده از ماژول اسپرت اکسترا نیز ارتفاع سیستم تعلیق را چند میلی‌متری کاهش می‌دهد. نهایتاً باید به کالیپرهای ترمز سبز اشاره کرد که با تریم رنگی کابین همخوانی دارد.

وقتی وارد کابین لندروور رنجروور برابوس شوید شاهد پوشش چرم سبز روشن خواهید بود که روی صندلی‌ها، داشبورد، فرمان و حتی فضای بار عقب بکار رفته است. دوخت مشکی نیز تضاد زیبایی ایجاد می‌کند. برابوس همچنین پلاک‌های فیبر کربنی و پدال‌های آلومینیومی را برای این شاسی‌بلند لوکس در نظر گرفته است. برای خرید خودروی موردبحث می‌بایست معادل حدود ۴۲۴ هزار دلار پرداخت کنید. مدل P530 فول ترین نسخه رنجروور نیست چراکه مدل SV به پیشرانه ۴.۴ لیتری توئین توربوی هیبریدی با ۶۰۶ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتون متر گشتاور مجهز است و قیمت آن از ۱۰۹ هزار دلار شروع می‌شود. لندروور همچنین سرویس سفارشی ساز خود را ارائه می‌کند که خریداران با آن به ۲۳۰ رنگ بدنه و ۳۹۱ تریم کابین دسترسی دارند. همچنین می‌توان نشان‌ها و تریم های گوناگونی را برای کاپوت و نشان‌های بدنه سفارش داد.

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar