معرفی مرسدس بنز GLE کارلکس دیزاین قهوه‌ ای

بروزرسانی در: دوشنبه 15 خرداد 02 ساعت 13:21
معرفی مرسدس بنز GLE کارلکس دیزاین قهوه‌ ای

کارلکس دیزاین از مرسدس بنز GLE کوپه خود رونمایی کرد. این خودرو همان‌طور که در تصاویر نیز دیده می‌شود رنگ قهوه‌ای را به عنوان طرح اصلی خود برگزیده است.

به نظر می‌رسد کارلکس روی نسخه فول AMG یعنی GLE 63 S کوپه کار کرده است. شاسی‌بلند موردبحث با پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری بای توربو که ۶۱۰ اسب بخار قدرت دارد عرضه می‌شود و می‌تواند در عرض ۳.۸ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. البته به احتمال زیاد تغییری در قوای محرکه مرسدس بنز GLE کارلکس دیزاین رخ نداده چراکه این تیونر اشاره‌ای به بهبود عملکرد خودرو نکرده و سابقه شرکت یاد شده نیز چنین چیزی را نشان نمی‌دهد.

اما طرح رنگی بکار رفته در قدبلند مرسدس بنز ترکیبی از رنگ نارنجی متمایل به قهوه‌ای برای بخش‌های پایین بدنه و همچنین رنگ قهوه‌ای برای کاپوت، ستون‌ها، سقف و درب پشتی است. این خودرو هم‌اکنون با رینگ‌های ۲۲ اینچی فورج کاری شده خودنمایی می‌کند. تیونر لهستانی موردبحث همچنین لوگوی مشهور مرسدس بنز را با نشان خود در جلوپنجره و بخش عقب تعویض کرده است. در بخش بیرون خودرو چیز دیگری قابل‌ذکر است اما وقتی وارد کابین شوید اوضاع فرق خواهد کرد.

در کابین مرسدس بنز GLE کارلکس دیزاین همان طرح رنگی مشابه بدنه را می‌بینیم به گونه‌ای که پوشش سقف و بخش بالایی داشبورد به رنگ قهوه‌ای درآمده درحالی‌که بخش پایینی به همراه تونل گیربکس و صندلی‌ها از چرم نارنجی متمایل به قهوه‌ای سود می‌برند. همچنین تریم فیبر کربن نیز وجود دارد و غربیلک فرمان نیز با چرم پوشانده شده است.

اما برای خرید این پکیج چقدر باید هزینه کرد؟ کارلکس دیزاین بهای حدود ۱۷,۷۷۰ دلار را برای پکیج ارتقای خود در نظر گرفته و برای دریافت آن باید حدود ۲۰ روز صبر کرد. البته این قیمت فقط مختص پکیج بدنه مرسدس بنز GLE کوپه و برای رینگ‌ها نیز باید حدود ۱۱,۷۰۰ دلار پرداخت کنید. همچنین سفارش پکیج کابین هم ۵ روز طول می‌کشد و قیمت کلی را به حدود ۳۴ هزار دلار می‌رساند. در نهایت باید گفت کل پکیج کارلکس دیزاین برای خریدار حدود ۶۰,۹۰۰ دلار قیمت خواهد داشت.

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar