معرفی بی ام و سری ۶ کلاسیک کارلکس دیزاین

بروزرسانی در: دوشنبه 22 آبان 02 ساعت 09:20
معرفی بی ام و سری 6 کلاسیک کارلکس دیزاین

شرکت کارلکس دیزاین به عنوان متخصص ارتقای کابین خودروها از نسخه رستومود بی‌ام‌و سری ۶ کلاسیک رونمایی کرد.

بی‌ام‌و سری ۶ بین سال‌های ۱۹۷۶ تا ۱۹۸۹ تولید شد و به عنوان یک کوپه گرند تورینگ با دماغه‌ای طویل و تیز، استایل جذاب و به یاد ماندنی مطرح شد. نتیجه چنین طرحی تولید خودرویی شیک و جذاب است و حالا شرکت کارلکس دیزاین دست روی سری ۶ کلاسیک گذاشته و کابین آن را بسیار لوکس‌تر کرده است. کارلکس می‌گوید هفت دستگاه از خودروی موردبحث را تولید می‌کند.

اولین مدل تکمیل شده بی‌ام‌و ۶۳۵CSi 1986 با بدنه مشکی و رینگ‌های چند پره است که در تصاویر دیده می‌شود. کارلکس به استایل ظاهری این کوپه شیک دست نزده و تنها برخی نشان‌های روی بدنه را تغییر داده است. تنها تغییر فنی خودرو هم به سیستم تعلیق بازنگری شده مربوط می‌شود. اگرچه این شرکت به تغییرات رخ داده اشاره نکرده اما می‌گوید سیستم تعلیق سری ۶ کلاسیک اسپرت و درعین‌حال نرم است.

خودروی بی‌ام‌و ۶۳۵CSi در اروپا با پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری تولید شد و قدرت آن بسته به نصب یا عدم نصب مبدل کاتالیتیک به ۱۸۲ یا ۲۱۵ اسب بخار رسید. خودروی موردبحث ما نیرو را از طریق گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک راهی چرخ‌ها می‌کند؛ اما وقتی وارد کابین شوید اوج هنرنمایی کارلکس را مشاهده خواهید کرد. این شرکت از فرایند ویژه‌ای برای تولید چرم قهوه‌ای استفاده کرده تا به این ترتیب ظاهر و احساس طبیعی بودن را القا کند. چرم اعلای کارلکس در بخش‌هایی همچون صندلی‌ها، کنسول مرکزی، داشبورد، پانل درب‌ها و… بکار رفته است.

اگرچه فریم صندلی‌ها نسبت به نسخه اصلی خودرو تغییری نکرده اما کارلکس برای فوم صندلی‌ها از نمونه‌های بهتر و جمع و جورتر استفاده کرده است. این برند ادعا می‌کند صندلی‌های بی‌ام‌و سری ۶ کلاسیک ارگونومی بهتری نسبت به قبل دارند. کارلکس همچنین از رادیو Blaupunkt Bremen SQR 46 که ظاهری کلاسیک دارد اما در واقع از ارتباط USB سود می‌برد استفاده کرده است. این سیستم همچنین از بلوتوث پشتیبانی می‌کند. شایان ذکر است برای تکمیل هر دستگاه از سری ۶ کارلکس دیزاین به ۱۲۰۰ ساعت زمان نیاز است و بخش زیادی از آن نیز صرف تولید چرم یاد شده می‌شود.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar