معرفی جی ام سی سیرا جکال

دوشنبه 12 تیر 02 ساعت 14:42
معرفی جی ام سی سیرا جکال

شرکت پکس پاور از پروژه جدید خود یعنی جی ام سی سیرا جکال رونمایی کرد. این وانت که هم‌اکنون ۶۵۰ اسب بخار قدرت دارد به دنبال رقابت با نام‌های مشهوری همچون فورد رپتور خواهد بود.

در حال حاضر حرف اول را در کلاس وانت‌های پرقدرت و فول سایز خودروهایی همچون فورد F-150 رپتور و رم ۱۵۰۰ TRX می‌زنند و شاید خودرویی همچون جی ام سی سیرا بهترین گزینه در بازار نباشد. البته کمپانی پکس پاور با محصول جدید خود می‌تواند دیدگاه‌ها درباره این وانت پیکاپ آمریکایی را تغییر دهد. شرکت یاد شده پکیج‌های آفرود جکال خود را برای سیرا مدل ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۴ معرفی کرده است. این پکیج شامل کیت بدنه خشن‌تر و بهبود قوای محرکه خواهد بود. ابتدا بیایید نگاهی به تغییرات ظاهری سیرا جکال پکس پاور بیندازیم. پکس پاور کیت بدنه پهن‌پیکری را روی سیرا سوار کرده و برخی آپشن ها نیز در دسترس خریداران هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به کاپوت جدید و سپرهای آفرود اشاره کرد.

وانت پیکاپ ارتقا یافته جی ام سی همچنین با این پکیج می‌تواند رقابتی شانه‌به‌شانه با فورد F-150 رپتور داشته باشد. نکته جالب آنکه خود پکس پاور سال پیش پکیج تیونینگ جدیدی را هم برای وانت پیکاپ فول سایز فورد معرفی کرد و قدرت آن را به ۷۷۰ اسب بخار رساند. حالا سیرا جکال هم ۶۵۰ اسب بخار قدرت و ۸۸۱ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند که بسیار بیشتر از قدرت سیرا AT4X است. تیونر موردبحث برای دستیابی به چنین قدرتی یک سوپرشارژر ۳ لیتری را به پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری اکوتک ۳ افزوده که نتیجه نهایی آن افزایش ۵۵ درصدی قدرت بوده است. سیستم خنک کاری جداگانه و ورودی هوای پرفشار نیز برای سوپرشارژر جدید تعبیه شده‌اند.

مدل‌های مجهز به پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۳ لیتری اکوتک ۳ و ۳ لیتری دورامکس نیز با این پکیج قابل سفارش هستند. شایان ذکر است پکیج‌های تیونینگ پکس پاور برای سیلورادو نیز ارائه شده است. از دیگر ویژگی‌های پکیج جی ام سی سیرا جکال می‌توان به بازوهای کنترل فولادی اشاره کرد که باعث افزایش ارتفاع خودرو از سطح زمین می‌شوند. فنرهای پیچشی جدید، شوک‌های عقب کینگ ریسینگ، فنرهای تخت ارتقا یافته در عقب و لاستیک‌های ۳۵ یا ۳۷ اینچی بی اف گودریچ نیز جزو دیگر بهبودهای رخ داده‌اند. پکیج یاد شده با قیمت ۲۵,۹۵۰ دلار عرضه شده است.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar