معرفی فورد برانکو منهارت

یکشنبه 12 شهریور 02 ساعت 09:38
معرفی فورد برانکو منهارت

شرکت منهارت از شاسی‌بلند تیون شده فورد برانکو با ۴۲۱ اسب بخار قدرت رونمایی کرد. این خودروی آمریکایی تنها به تعداد ۱۰ دستگاه و مختص بازار اروپا تولید خواهد شد.

شاید فورد برانکو یکی از محبوب‌ترین خودروهای آفرود بازار آمریکا باشد اما در اروپا بازار بسیار محدودی دارد و اگرچه نسخه آمریکایی آن با پیشرانه ۳ لیتری اکوبوست نیز در دسترس است اما خریداران قاره همیشه‌سبز فقط به پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۳ لیتری و ۶ سیلندر ۲.۷ لیتری دسترسی دارند. البته منهارت که به خاطر کار روی محصولات بی ام و، آئودی و مرسدس بنز شناخته می‌شود تصمیم گرفته با پکیج تیونینگ خود اسب‌های بیشتری را از پیشرانه ۲.۷ لیتری اکوبوست برانکو بیرون بکشد و بهبودهای سخت‌افزاری قابل‌توجهی را نیز اعمال نماید.

منهارت خودروی جدید خود را BC400 می‌نامد و تنها ۱۰ دستگاه از آن را تولید خواهد کرد. در قلب این فورد برانکو تیون شده نسخه ارتقا یافته از پیشرانه ۲.۷ لیتری توربو با ۴۲۱ اسب بخار قدرت و ۶۸۰ نیوتون متر گشتاور قرار دارد. منهارت برای هماهنگی سایر بخش‌های برانکو با چنین قدرتی اقدام به نصب اینترکولر جدید، ورودی‌های هوای متفاوت و سیستم اگزوز از جنس فولاد ضد زنگ کرده است. به این لیست باید برنامه‌ریزی جدید ECU را نیز اضافه کرد.

نیروی تولیدی فورد برانکو منهارت نیز به لاستیک های جدید آفرود رنگید R7 و رینگ‌های ۲۲ اینچی ۱۲ پره مشکی مات فرستاده می‌شود. پشت رینگ‌ها نیز سیستم ترمز برمبو با کالیپرهای شش پیستونه خودنمایی می‌کند. تیونر موردبحث دستی بر سر و روی بدنه نیز کشیده است به گونه‌ای که گلگیرهای زرد رنگ جدید جایگزین پانل‌های مشکی استوک شده‌اند و نشان‌های تیره و سپر جلوی متفاوت نیز تکمیل کننده آن هستند. داخل کابین می‌توان صندلی‌هایی با پوشش چرم آلکانترا مشکی و تریم زرد را مشاهده کرد. نهایتاً باید گفت فورد برانکو در اروپا به تعداد بسیار محدودی فروخته و قیمت آن در آلمان برای مدل دارای پیشرانه ۴ سیلندر و بدنه ۴ درب از معادل ۸۱ هزار دلار شروع می‌شود. این در حالی است که ارزان‌ترین نسخه ۴ درب برانکو ۲۰۲۴ در آمریکا تنها ۴۸ هزار دلار قیمت دارد. نظر شما دراین‌باره چیست؟

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar