معرفی مینی ون مرسدس بنز منهارت V350

بروزرسانی در: جمعه 17 آذر 02 ساعت 17:19
معرفی مینی ون مرسدس بنز منهارت V350

شرکت تیونینگ منهارت از مینی ون ارتقا یافته مرسدس بنز V350 رونمایی کرد. این خودروی خانوادگی هم‌اکنون ۲۸۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

منهارت به خاطر تولید برخی از خودروهای پرقدرت و جذاب شناخته می‌شود اما این مرسدس بنز V کلاس ارتقا یافته شاید جزو آن‌ها نباشد. می‌خواهیم شما را با منهارت V350 آشنا کنیم، یک مینی ون خانوادگی و هفت نفره که از کیت بدنه اسپرت تر، فنرهای کم ارتفاع‌تر و قدرت بیشتری سود می‌برد. البته باید گفت این خودرو در آمریکا عرضه نمی‌شود.

اما چه چیزی باعث تمایز مینی ون مرسدس منهارت V350 می‌شود؟ اولین نکته در برخورد با این خودرو کیت بدنه شرکت تاپ کار دیزاین خواهد بود که شامل بخش جلوی جدید با ورودی‌های هوای بزرگ‌تر در کناره‌هاست. به نظر می‌رسد این کیت از نمونه‌های تولیدی خود AMG الهام گرفته اما جزئیات زیادی وجود دارند که ظاهر V کلاس را دگرگون می‌کنند. برای مثال کاپوت خودرو جدید است و یک اسپویلر لبه‌ای و چراغ‌های LED نیز در این بخش دیده می‌شوند.

با حرکت به بخش‌های عقب خودرو شاهد رکاب‌های جانبی جدید و قوس چرخ‌های متفاوت خواهید بود. این قطعات باعث گیراتر شدن ظاهر مینی ون مرسدس شده‌اند. در بخش پشتی خودرو دیفیوزر جدید و خروجی‌های اگزوز جذابی وجود دارند که آن‌ها نیز از AMG الهام گرفته‌اند. منهارت تمامی این قطعات را از فیبر کربن ساخته است. شاید با خود فکر کنید در نظر گرفتن همین کیت بدنه برای جذابیت مینی ون مرسدس کافی باشد اما در بخش قوای محرکه نیز تغییراتی رخ داده است. البته منهارت سیستم تعلیق را نیز با استفاده از فنرهای شرکت H&R دستخوش تغییر کرده و ارتفاع کلی V350 را کاهش داده است. خودروی موردبحث همچنین از رینگ‌های ۲۰ اینچی با پره‌های دوبل سود می‌برد.

تیونر موردبحث برای ارتقای قوای محرکه از تنظیمات خاص خود استفاده کرده تا خروجی پیشرانه توئین توربو دیزل مرسدس به ۲۸۰ اسب بخار و گشتاور آن به ۵۸۵ نیوتون متر برسد. اگرچه این مینی ون در خیابان آتش به پا نخواهد کرد اما قطعاً توانایی‌های خوبی در رسیدن به سرعت‌های بالاتر از ۱۶۰ کیلومتر در ساعت خواهد داشت. منهارت اشاره‌ای به قیمت کیت تیونینگ خود نکرده اما در دنیایی که پر از شاسی بلندهای گوناگون است، از دیدن یک مینی ون اسپرت و خانوادگی خوشحال می‌شویم.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar