معرفی پورشه ۹۱۱ GT2 RS منهارت

دوشنبه 23 آبان 01 ساعت 14:06
معرفی پورشه 911 GT2 RS منهارت

منهارت از جدیدترین پروژه خود که بر پایه پورشه ۹۱۱ GT2 RS شکل گرفته و TR 900 نام دارد رونمایی کرد. این خودرو نه تنها در بخش قوای محرکه بلکه در طراحی ظاهری و داخلی نیز بهبودهای محسوسی را تجربه کرده است.

پشت صندلی‌های این خودرو پیشرانه‌ای قرار دارد که ECU آن توسط منهارت برنامه ریزی شده و توربوشارژرهای بزرگ‌تر TTH 1000 نیز در آن بکار رفته‌اند. به این لیست باید کیت اینترکولر CSF شامل فن رادیاتور بزرگ‌تر در جلو، منیفولد آلومینیومی IPD و مبدل‌های کاتالیتیک ۲۰۰ سلولی HJS را اضافه کرد.

نتیجه این تغییرات کسب حداکثر قدرت ۹۴۵ اسب بخار و گشتاور ۱۰۵۰ نیوتون متر است. برای هندل کردن چنین قدرت عظیمی، منهارت اقدام به ارتقای گیربکس ۷ سرعته پورشه نیز کرده است. پورشه ۹۱۱ GT2 RS منهارت در بخش شاسی نیز تیون شده هرچند سیستم ترمز کربن سرامیکی استاندارد پورشه و رینگ‌های منیزیمی متالیک با طراحی Y شکل دست‌نخورده باقی مانده‌اند. البته مشتریان می توانند به سلیقه خود اقدام به ارتقای ترمز و رینگ‌ها نیز بکنند.

این تیونر آلمانی یک کیت بدنه با قطعات فیبر کربنی را نیز در نظر گرفته است. از جمله قطعات کیت بدنه پورشه ۹۱۱ GT2 RS منهارت می‌توان به اسپویلر جلو، ورودی‌های هوا با فریم متفاوت، رکاب‌های جانبی و دیفیوزر جدید اشاره کرد. دیگر تغییرات این خودروی اسپرت نیز شامل نوارها و نوشته‌های تزئینی روی بدنه و رنگ سبز تیره و طلایی خواهند بود. در بخش کابین نیز مشتریان آپشن های متنوعی را خواهند داشت.

با وجود حجم وسیع تغییرات رخ داده در این محصول پورشه، منهارت TR 900 قیمت پایینی نخواهد داشت. این شرکت هم‌اکنون ۹۱۱ GT2 RS خود را با قیمت معادل ۵۷۰ هزار دلار عرضه می‌کند که البته شامل قیمت خود خودرو نیز هست. پورشه ۹۱۱ یکی از بهترین سوپر اسپرت های بازار است که حتی در نسخه استاندارد نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد اما حالا با تیونینگ منهارت بهتر نیز شده است. نظر شما درباره این خودرو چیست؟

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar