کادیلاک اسکالید با کیت بدنه لارته دیزاین

دوشنبه 17 مهر 02 ساعت 12:44
کادیلاک اسکالید با کیت بدنه لارته دیزاین

کیت بدنه لارته دیزاین با دو نوع مواد اولیه متفاوت که شامل فیبرکربن می‌شود، ساخته خواهد شد.

اسکالید یکی از اصلی‌ترین نمادهای خودروهای آمریکایی به شمار می‌رود که سال‌ها توسط کادیلاک، یکی از مشهورترین خودروهای لوکس آمریکایی، تولید می‌شود. جثه بزرگ تنها شاخصه خاص این خودرو نیست؛ بلکه المان‌هایی چون طراحی به‌روز، عملکرد خوب و امکانات زیاد خریداران بسیاری را به‌سوی این خودروی مافیادوست جذب کرده است. باوجوداینکه اسکالید به‌صورت استاندارد هم جزو یکی از بزرگ‌ترین و چشمگیرترین خودروهای بازار به شمار می‌رود؛ اما برخی باور دارند کافی نیست.

تیونینگ لارته دیزاین یکی از این برندها محسوب می‌شود که باور دارد اسکالید می‌تواند چشمگیرتر باشد؛ بنابراین کیت بدنه «استت» را برای آخرین نسل این خودرو معرفی کرده است. تغییرات کوچک کیت استت از روی کاپوت شروع شده و چهره‌ای متمایز به اسکالید می‌دهند. پنل LED به‌صورت یکپارچه با سپر جلو تعبیه شده و باعث ایجاد جلوه‌ای تندوتیز و آیرودینامیک شده است.

ابعاد جانبی بدنه به لطف استفاده از طاق چرخ‌های بزرگ‌تر افزایش یافته است و حس یک خودروی قلدر را به بیننده القا می‌کند. لارته برای تکمیل شمایل تمام جهات اسکالید، از یک دیفیوزر بزرگ و سراگزوزهای تازه استفاده کرده و اتفاقاً با چراغ‌های LED اصلی این خودرو هماهنگی دارد. از دیگر بخش‌های کیت بدنه استت می‌توان به المان‌هایی چون بالچه کوچک سقفی، قاب فیبرکربنی برای نگهدارنده آینه‌های بغل و درها و رینگ‌های ۲۴ اینچی آلیاژی نام برد.

کیت لارته برای دو نسخه پایه و کشیده اسکالید ESV قابل خریداری است که از سال ۲۰۲۱ به بعد تولید شده باشند. مشتریان این تیونر می‌توانند بر اساس سلیقه خود کیت بدنه تهیه‌شده از الیاف کامپوزیتی بازالت را انتخاب کنند که قیمتش از ۲۷,۴۰۰ دلار آغاز شده و در نسخه ویژه فیبرکربنی به ۳۹,۲۰۰ دلار می‌رسد.

مالکان اسکالید V اسپرت که خودروشان به موتور ۶.۲ لیتری سوپرشارژدار V8 مجهز شده است می‌توانند از کیت منحصربه‌فرد دیگر بهره‌مند شوند. اجزای خاص این کیت که با نمونه اسپرت اسکالید سازگاری دارند به‌صورت جداگانه خریداری شده و به مالک اجازه سفارشی‌سازی بیشتر شاسی‌بلندش را می‌دهد.

لارته دیزاین یک تیونر اهل آلمان است که در ایالات متحده نیز فعالیت می‌کند. محصولات این شرکت عموماً طراحی زیبایی دارند و حس بالارده یک پرچم‌دار را به مشتریانش القا می‌کند. لارته در کنار کادیلاک اسکالید برای خودروهای بالارده دیگری چون بنتلی بنتایگا، مرسدس‌بنز GLS، مازراتی لوانته و سایر مدل‌های بی‌ام‌و و تسلا کیت بدنه می‌سازد.

نسل کنونی کادیلاک اسکالید از سال ۲۰۲۱ وارد بازار شد و همچنان به‌عنوان محبوب‌ترین محصول کادیلاک شناخته می‌شود. اسکالید به لطف بهره‌وری از سوپرکروز شرکت مادر، جنرال‌موتور، با یک موتور ۶.۲ لیتری سوپرشارژ V8 ارائه می‌شود که توان تولید ۶۸۲ اسب بخار قدرت را دارد. سازنده این خودرو اخیراً از نمونه‌های برقی تازه‌ای رونمایی کرده است که در میان آن‌ها، نمونه برقی اسکالید نیز با نام اسکالید IQ و طراحی منحصربه‌فرد به چشم می‌خورد. نظر شما درباره اسکالید و تأثیر کیت بدنه لارته روی آن چیست؟

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar