کراس آور الکتریکی کادیلاک ماه آوریل رونمایی می‌شود

سه شنبه 29 بهمن 98 ساعت 19:11
کراس آور الکتریکی کادیلاک ماه آوریل رونمایی می‌شود

استیو کارلیسل، مدیرعامل برند کادیلاک در جلسه انجمن ملی نمایندگی‌های خودرو (NADA) روز دوشنبه گفته که شرکت وی قصد دارد در ماه آوریل از یک کراس آور الکتریکی رونمایی کند. این کراس آور جدید نخستین خودروی تمام الکتریکی کادیلاک خواهد بود.

نمایشگاه خودروی نیویورک بین ۱۰ تا ۱۹ آوریل برگزار خواهد شد و هشتم و نهم این ماه مختص رسانه‌هاست. هنوز مشخص نیست که آیا رونمایی خودروی الکتریکی کادیلاک قرار است در این نمایشگاه انجام شود یا شرکت تصمیم دارد در یک مراسم مستقل آن را معرفی کند.

به گزارش وب سایت اتونیوز، رئیس کادیلاک گفته که شرکت برنامه‌های بزرگی برای تبدیل خودروهای احتراق داخلی فعلی خود به مدل‌های الکتریکی در آینده دارد.

وی در این مورد می‌گوید: «ما در قالب یک برند با موتورهای احتراق داخلی وارد این دهه جدید میلادی شده‌ایم. ما قصد داریم زمانی که از این دهه میلادی خارج می‌شویم همه ما را به عنوان یک برند باتری الکتریکی بشناسند.»

اوایل سال پیش میلادی، کادیلاک تصویر تیزری از یک کراس آور سایز متوسط جدید منتشر کرده بود و می‌گفت آن را در دو مدل دیفرانسیل جلو و دو دیفرانسیل در بازارهای جهانی مختلف عرضه خواهد کرد.

آخرین باری که اخباری جدی در مورد الکتریکی سازی محصولات این برند لوکس منتشر شد مربوط به ماه دسامبر پیش است که طی آن، کارلیسل گفته بود قصد دارد تا سال ۲۰۳۰ تمامی محصولات خانواده کادیلاک الکتریکی سازی شوند.

تنها یک هفته بعد از آن، جنرال موتورز به عنوان شرکت مادر کادیلاک برنامه‌های خود برای حضور در نمایشگاه CES لاس وگاس را به دلیل آماده نشدن مدلی که قصد داشت در آن رونمایی کند کنسل کرد. علت نرسیدن خودرو اعتصاب کارکنان این شرکت ذکر شده است.

از سوی دیگر تنها دو هفته بعد از پایان کار نمایشگاه CES، جنرال موتور در یک مراسم خصوصی از خودروی الکتریکی خودران Cruise Origin در سن فرانسیسکو رونمایی کرد. به همین دلیل برخی منابع حدس می‌زنند خودرویی که قرار بود در لاس وگاس رونمایی شود همین مدل Cruise Origin بوده است.

مدت‌هاست که کادیلاک جزئیات زیادی از محصولات الکتریکی جدید خود در اختیار رسانه‌ها قرار نمی‌دهد. این شرکت به شدت مشغول ایجاد تغییرات در خانواده محصولات خود است و در همین راستا امسال نسل جدید شاسی بلند اسکلید را می‌خواهد روانه بازار کند.

در جلسه NADA، مدیرعامل شرکت گفته در جلسه بعدی ماه سپتامبر آن‌ها اطلاعات بیشتری در مورد محصولات الکتریکی آتی شرکت ارائه خواهند کرد.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar