جگوار XE مدل ۲۰۲۰ با آپشن های جذاب

بروزرسانی در: یکشنبه 22 اردیبهشت 98 ساعت 05:32
جگوار XE مدل 2020 با آپشن های جذاب

کمپانی خودروسازی جگوار (Jaguar) در مدل ۲۰۲۰ XE خود از فناوری هوش مصنوعی برای راحت کردن صندلی سرنشینان خودرو و خیلی از ویژگی‌های فوق‌العاده دیگر بهره جسته است.

خودروسازی جگوار تمام ترفندهای تکنولوژیک خود را در یک خودرو مثل I-Pace رو نمی‌کند. این خودروساز اخیراً مدل ۲۰۲۰ XE را معرفی کرد که یک سدان لوکس و حاوی مقدار قابل توجهی از فناوری‌های جذاب است.

در بین تکنولوژی‌های بکار گرفته شده در این خودروی لوکس مهم‌تر از همه یک آپشن تنظیمات هوشمند برای تنظیم اتوماتیک صندلی، فرمان، تهویه و تنظیمات موسیقی متناسب با سلیقه راننده است.

این مدل همچنین نخستین خودروی جگوار مجهز به شارژر بی‌سیم موبایل است. نمایشگر لمسی این خودرو ۱۲.۳ اینچ اندازه دارد و می‌توان گفت سیستم مولتی مدیا و سرگرمی این خودرو تکمیل است.

این خودرو همچنین به واسطه یک دوربین قوی دید عقب خوبی را برای راننده فراهم می‌کند، در حالی که نمایشگر Head-up دوم می‌تواند سرعت، جهت‌ها و دیگر جزئیات لازم را به راننده نشان دهد.

سیستم صوتی و سرگرمی این خودرو با اندروید و iOS سازگار است و در عین حال نقاط کور را به راننده نشان می‌دهد و در پارک کردن خودرو به وی کمک می‌کند.

خودروی جگوار مدل ۲۰۲۰ XE با آپشن‌ها و قدرت پیشرانه گوناگون از ۴۰ هزار دلار تا ۴۶ هزار قابل سفارش است و مدل فول آپشن آن قیمت بالاتری خواهد داشت.

خودروهای ۲۰۲۰ و ۲۰۱۹

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar