رونمایی از پروژه جدید کادیلاک اسکالید۲۰۲۱ لکسانی موتورز

بروزرسانی در: چهارشنبه 13 فروردین 99 ساعت 03:47
رونمایی از پروژه جدید کادیلاک اسکالید2021 لکسانی موتورز

شرکت لکسانی موتورز یک تیونر فعال در زمینه اجرای پروژه‌های لوکس برای شاسی بلندها و ون‌های بزرگ است. این شرکت که دفتر اصلی‌اش در ایالت کالیفرنیا واقع شده اخیراً بیشتر روی خودروهای بیزینس کلاس کار می‌کند و مدتی می‌شود که چندین پروژه تبدیل شاسی بلندها به دفاتر سیار بزرگ ۳۰ اینچی انجام می‌دهد. جدیدترین مدل انتخاب شده برای این پروژه شاسی بلند کادیلاک اسکالید مدل ۲۰۲۱ می‌باشد.

لکسانی موتورز را البته نباید با Lexani Wheels اشتباه بگیرید. اخیراً این شرکت در اینستاگرام خود تصویری از پروژه جدید خود برای نسل جدید اسکلید ۲۰۲۱ منتشر کرده است. این شاسی بلند بزرگ کادیلاک در پروژه لکسانی موتورز تقریباً ۳۰ اینچ افزایش سایز را تجربه می‌کند و به لطف فضای بیشتر، برخی امکانات بسیار لوکس داخل کابین آن اضافه می‌گردد. یکی از مواردی که لکسانی موتورز به این خودرو اضافه کرده ضد گلوله کردن بدنه آن است.

داخل کابین که وارد می‌شوید جذاب‌ترین چیزی که می‌بینید بدون شک سقف ستاره‌ای اسکلید می‌باشد. قبلاً چنین چیزی را روی برخی مدل‌های خاص رولز رویس دیده بودیم و الزاماً این سقف چیز جدیدی نیست. البته در پروژه لکسانی موتورز این سقف طراحی فوق العاده خاصی داشته و گویی بخشی از آسمان شب واقعاً داخل خودرو نصب شده است.

رونمایی از پروژه جدید کادیلاک اسکلید 2021 لکسانی موتورز

این پروژه را لکسانی موتورز «دفتر سیار» می‌نامد و مواردی مانند چهار صندلی تخت شو بزرگ با روکش چرم اصل و تنظیمات برقی مختلف در آن وجود دارند. در بین هر یک از صندلی‌ها یک عدد تبلت آی پد نصب شده و تبلت های بیشتری نیز روی دیواره‌های شاسی بلند دیده می‌شوند. هر صندلی همچنین میزهای تاشو و جا پایی هایی بسیار راحت دارند.

علاوه بر این، دفتر سیار لکسانی موتورز به تلویزیون‌های بزرگ که پشت صندلی‌ها نصب شده‌اند مجهز است. از دیگر آپشن های خودرو می‌توانیم به ماهواره، پرده پنجره‌ها، تزئینات سفارشی ساخته شده از مواد اولیه با کیفیت و لوکس مانند فیبر کربن، محفظه‌های خنک کننده برای نگهداری نوشیدنی و بسیار موارد دیگر اشاره کنیم.

رونمایی از پروژه جدید کادیلاک اسکلید 2021 لکسانی موتورز

لکسانی موتورز هنوز قیمت این خودرو را اعلام نکرده و گفته که هر پروژه بسته به میزان سفارشی سازی مد نظر مشتری ممکن است قیمت متفاوتی با هم داشته باشند. همچنین اشاره‌ای به زمان ورود این خودرو به بازار نیز نشده است. کادیلاک اسکلید مدل ۲۰۲۱ قرار بود اواخر سال ۲۰۲۰ به صورت رسمی وارد بازار شود، ولی هنوز مشخص نیست که آیا بحران کرونا روی این امر تأثیر خواهد گذاشت یا نه.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar