نحوه رفع مشکلات سیستم ترمز خودرو

بروزرسانی در: دوشنبه 29 آذر 00 ساعت 11:23
نحوه رفع مشکلات سیستم ترمز خودرو

روغن ترمز برای کارکرد ترمز‌های خودرو ضروری است. هنگامی که پدال ترمز را فشار می‌دهید، مایع ترمز باعث می‌شود لنت‌های ترمز به روتور‌ها فشار بیاورند و باعث کاهش سرعت خودرو و توقف آن می‌شود. با گذشت زمان، روغن ترمز هوا، رطوبت، لجن و سایر آلاینده‌ها را جذب کرده و آلوده می‌شود.

هوای موجود در روغن ترمز باعث ایجاد حس اسفنجی در ترمز می‌شود و راندمان ترمز را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد. شستشوی سیستم ترمز شامل حذف مایعات و رطوبت موجود از سیستم و جایگزینی آن با مایع تمیز و جدید است. شستشوی روغن ترمز عملکرد مناسب سیستم ترمز را تضمین می‌کند و طول عمر اجزای سیستم ترمز شما را افزایش می‌دهد.

یک مکانیک متحرک از یک پمپ خلاء دستی و یا فشار اتمسفر برای حذف سیال استفاده می‌کند. در حالی که به اندازه یک دستگاه فشار خون قوی نیست، این یک روش تایید شده در صنعت برای تخلیه ترمز‌های شما است. کار را انجام می‌دهد و راحتی مکانیکی را برای شما فراهم می‌کند.

چه علائم رایجی نشان می‌دهد که ممکن است نیاز به شستشوی سیستم ترمز داشته باشید؟: روغن ترمز سیاه یا قهوه‌ای به نظر می‌رسد که نشان دهنده آلودگی است، پدال ترمز اسفنجی می‌شود و کاهش عملکرد سیستم ترمز نشان می دهد سیستم ترمز نیاز به شستشو دارد.

این سرویس چقدر اهمیت دارد؟: اگر سیستم ترمز خود را به طور منظم شستشو نکنید، در نهایت هزینه بیشتری برای شما در راه خواهد داشت. با آلوده شدن مایع، در نهایت باعث از کار افتادن و نشت اجزای سیستم ترمز می‌شود. این همچنین منجر به کاهش عملکرد سیستم ترمز می‌شود که باعث نگرانی ایمنی می‌شود.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar