اعلام مشخصات فنی دایون Y7

دوشنبه 9 مرداد 02 ساعت 17:31
اعلام مشخصات فنی دایون Y7

خودروسازی ایلیا با انتشار اطلاعات، تصاویر و مشخصات فنی دایون Y7، از عرضه این خودرو در آینده نزدیک خبر داد.

چندی پیش در گزارشی اختصاصی از عرضه نسخه جدید دایون Y5 به نام دایون Y7 توسط خودروسازی ایلیا خبر دادیم.

خودروسازی ایلیا با انتشار تصاویر، اطلاعات و مشخصات فنی دایون Y7 در وب‌سایت این شرکت از عرضه این خودرو در آینده نزدیک خبر داده است.

براساس تصاویر منتشر شده در دایون Y7، بیشترین تغییرات در مشخصات فنی این خودرو اتفاق افتاده است و همچنان این خودرو ظاهری یکسان با دایون Y5 دارد.

دایون Y7 نسبت به دایون Y5 در مشخصات ظاهری و ابعاد خودرو بدون تغییر مانده است. در داخل خودرو نیز براساس مقایسه تصاویر در وبسایت خودروسازی ایلیا، تفاوتی بین دایون Y5 و دایون Y7 مشاهده نمی‌شود.

ارتقای مشخصات فنی دایون Y7 اصلی‌ترین به‌روزرسانی خودروسازی ایلیا روی این شاسی بلند شاسی مستقل است.البته باید تاکید کنیم که دایون Y7 در بحث امکانات رفاهی و ایمنی نیز ارتقا یافته است.

دایون Y5 به یکی پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژر ۲۰۲ اسب بخاری با گشتاور ۲۸۰ نیوتن متری میتسوبیشی مجهز بود اما دایون Y7 به پیشرانه ۲.۴ لیتری توربوشارژ با توان ۲۱۵ اسب بخار و گشتاور ۳۲۰ نیوتن متری تجهیز شده است.

دایون Y7 همچنین به سیستم پایداری الکترونیکی ESC، سیستم مونیتورینگ فشار باد تایر TPMS، چراغ روشنای در روز، سیستم روشنایی اتوماتیک و برف‌پاک‌کن اتوماتیک مجهز به سنسور باران مجهز است.

تفاوت دایون Y5 و دایون Y7 در یک نگاه

تفاوت دایون Y5 و دایون Y7 در یک نگاه

 

مشخصات فنی دایون Y7

دانلود کاتالوگ دایون Y7

 

پرشین خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

2 دیدگاه ها برای "اعلام مشخصات فنی دایون Y7"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
رضا
مهمان

قیمت چند؟؟

فرزاد مشرفی
مهمان

بسیار پر مصرف خواهد بود .. قطعا