ساینا اتومات چقدر در بازار مورد استقبال مردم واقع شده است؟

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:37
ساینا اتومات چقدر در بازار مورد استقبال مردم واقع شده است؟

مدتی است در نمایندگی‌های سایپا یا در خیابان، برخی مدل های ”ساینا “به چشم می‌خورند که به دستگیره در آسان بازشو مجهزند و شکلشان با سایناهای پیشین کمی متفاوت‌تر است.

این نسخه از ساینا، مدل اتوماتیک آن بوده که از نظر امکانات و بعضی ویژگی‌های فنی با نمونه‌های دنده‌ای متفاوت است. گروه ” سایپا ” این خودرو را با قیمتی کم‌تر از ۳۹ میلیون تومان، چند ماه پیش به فروش رساند و حالا آن‌ها را به مشتریان تحویل داده است. امروز هم تعداد قابل توجه ای از آگهی‌های فروش ” ساینا اتوماتیک ” دیده می‌شود که قیمت‌های گوناگونی از طرف صاحبان برای آن‌ها اعلام شده است. تمام نسخه‌های موجود در بازار شبیه یکدیگر هستند و فرقی با هم ندارند. هم اکنون ” ساینا اتوماتیک ” موجود در بازار به کروزکنترل، محدودکننده سرعت، فرمان کمکی برقی، گیربکس اتوماتیک CVT با تیپ ترونیک ۶ سرعته، تنظیم سیستم صوتی روی فرمان، سیستم تهویه دستی دیجیتال، حالت رانندگی برفی، استارت دکمه‌ای، دستگیره‌های آسان بازشو و دکمهٔ در روی آن و… مجهز است. بعضی افراد و بازاریان هم خارج از اوضاع خط تولید، نمایش گر و دوربین عقب این خودرو را به عنوان یک قطعه اصل روی خودروهایشان نصب کرده‌اند و هزینه بیش‌تری نسبت به دیگر نسخه‌های موجود در بازار از خریداران می‌خواهند.

اما خلاف تصور بازار، ” ساینا اتوماتیک ” خودرویی نیست که دلالان بتوانند سود چند میلیون تومانی نسبت به قیمت رسمی کارخانه را برای آن تجربه کنند. روز گذشته در بازار خودروی تهران می‌توانستید با هزینه حدود ۳۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، یک دستگاه ” ساینا اتوماتیک ” سفید رنگ مدل ۱۳۹۷ را خریداری کنید. به گفته نمایشگاه داران در روزهای گذشته، برای رنگ‌های دیگر این خودرو، مشتری هزینه نزدیک به ۳۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را هم پرداخت کرده است. اما در آخر هزینه‌ای که خریدار در نمایشگاه و یا محضر برای به دست آوردن مالکیت ” ساینا اتوماتیک ” پرداخت می‌کند، در بازه ۳۸ میلیون تا ۳۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

36 دیدگاه ها برای "ساینا اتومات چقدر در بازار مورد استقبال مردم واقع شده است؟"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
میلاد
مهمان

سلام ، من تقریبا اکثر ماشین های بازار رو داشتم، به تازگی یه ساینا خریدم، دلیلم رو میگم تا زیاد پر حرفی نکرده باشم،
سواری ۲۰۶ و رانا ، فضای جلوی پای صندلی عقب پژو ۴۰۵ , ارتفاع سقف برای سرنشین های قد بلند مثل ال نود، وزن ماشین نزدیک وزن سمند، مصرف در حد ریو، نمای جلو عالی ، امکانات بدون کسری مثل دماسنج و آینه برقی و رینگ اسپرت و کولر دیجیتال عالی و همه این امکانات رو با خرج پراید می‌گذرانیم

King
مهمان

داداشایی که ساینارو با ۲۰۶وپارس مقایسه میکنند قیمت هارو ندیدن آپشناروهم بدون عینک دیدن ماشین بابای من دناپلاس اما در اکثر مسافرت ها با خودرو مادرم سفر میکنیم چون آپشناشون یکیه شتایشم برابری میکنه ولی خرجش حمتره بعضیا باید به خر یونجه بدن اومدن نظر میدن

احسان
مهمان

لایک ماشین ب این خوشگلی جلوش شبیح لکسوس میمونه با اینهمه آپشن میاد میگه ۲۰۶ صندوقدار بهتره از این خخخ خدایی زشت ترین ماشین ۲۰۶ هستش بعدشم میگه موتورش تیبا موتورش چیکار داری مگه پیست مسابقه س. اینا همون خرابی هستن که پشت چراغ قرمز تا چراغ سبز میشه تیکاف میزنن با سرعت میرن خخخخ

nothing
مهمان

به نظرم یه مزدا۳۲۳اتومات بگیرید خیلی بهتره

احسان
مهمان

بگیری صاحب اول آخرش خودتی خرابم شد باس بندازیش سطل اشغال

MOHAMAD-k
مهمان

خر همون خر. ولی پالون تغیر کرده. اخه اینا چین ک ملت ما سوار میشن. پولتو بریزی تو اشغالی بهتر تا این ماشین بخری سوار شی .. جا ی تائسف داره ..

احسان
مهمان

شما برو BMW سوار شو

حسین
مهمان

به خدا تصاویر داخلی این ماشینو مخصوصا اون مانیتور خیلی زشت و خارجیها ببینند به حالمون گریه میکنن. چینیها واقعا ۱۰۰۰ پله از ما جلوترن.

سعید قنبرزاده
مهمان

واقعا خنده داره آخه این لگن اشغال ارزش نظر دادن داره ؟ این اصلا محشر ه خیلی دلم میخواد منظور طراح از طرح این لگن چی بود چرا دوست دارین ما ایرونی ها رو دست بندازید آقای الاغی که طراحی کردی خودت همین و سوار میشی ؟

آریو
مهمان
والا گیربکس اتومات شده کلاه شرعی جدیدی که به بهانه اون جیب مردم رو بزنن. مگه تفاوت قیمت یه گیربکس اتومات با دستی چقدره که یهو ده دوازه میلیون میزارن رو قیمت ماشین تجربه ۲۰۶ دنده اتومات نشون داد که همیشه دنده اتومات از دستی بهتر نیست بعدشم اون مانیتور چیه گذاشتن روی داشبرد جلوی دید راننده میگیره که خاک بر سر شون با این طراحی داشبرد من اگر بخوام ۳۹ میلیون پول بدم ترجیح میدم یه سمند آر ایکس سون دنده دستی دوگانه سوز بخرم تا اینو ببخشید اگه تند نظر دادم امیدوارم کسی از این حرص خوردن و… بیشتر
میثم
مهمان

با توجه به شرایط اینکه ما در ایرانیم و در تمام این چهل سال همین دو خودرو ساز بوده و همچنان خواهند بود پس خدا خیرشان بده حداقل به فکر زانوهای مردم افتادن و اتومات تولید کردن با توجه به حد انتخاب محدود ماشین خوبیه با قیمت مناسب اینو فقط و فقط بخاطر اتومات بودنش هست.

پارسا
مهمان

کی چهل میلیون به پراید میده؟؟

مهران
مهمان

الان همون پراید شده ۳۰۰الی ۴۰۰ تومن حالا کی میخره همین مردم خر میخرن

آرش
مهمان

من حاضرم خاور دست دوم بگیرم ولی ساینا نه.