بدقولی سایپا در تحویل ساینا دوگانه سوز / دی ۱۴۰۲

بروزرسانی در: چهارشنبه 27 دی 02 ساعت 14:24
بدقولی سایپا در تحویل ساینا دوگانه سوز / دی 1402

متقاضیان خرید خودرو ساینا اس دوگانه‌ سوز با ثبت پویشی عنوان کرده‌اند که با وجود واریز وجه پیش‌پرداخت به حساب سایپا، اما هنوز خبری از تحویل این خودرو به مشتریان نیست.

مخاطبان فارس با ثبت پویشی با عنوان «تاخیر طولانی در ارسال دعوتنامه ساینا دوگانه سوز» عنوان کرده‌اند شرکت خودروسازی سایپا در تحویل خودروهای ساینا دوگانه سوز تاخیر داشته و تکلیف مشتریان را مشخص نمی‌کند. 

ثبت نام کنندگان این پویش می‌گویند: در مرحله دوم عرضه خودرو در سامانه یکپارچه برای خرید ساینا دوگانه سوز ثبت‌نام کردند و موعد تحویل این خودرو به آنها آذر ماه امسال تعیین شده بود اما با وجود اینکه در خرداد‌ماه مبلغ ۱۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به عنوان پیش پرداخت به حساب خودروساز واریز کرده اند، خبری از تحویل این خودرو به مشتریان نیست و این دسته از مشتریان سایپا بلاتکلیف هستند. 

مخاطبان همچنین عنوان کردند که این شرکت خودروساز تاکنون چندین فراخوان تبدیل برای مشتریان از ساینا دوگانه سوز به ساینا اس DA ارسال کرده است که قیمت بالاتری نسبت به خودروی ساینا دوگانه سوز دارد. 

براین اساس متقاضیان خرید ساینا دوگانه سوز از مسئولان شرکت سایپا خواسته‌اند هر چه زودتر این شرکت خودروساز در خصوص تحویل ساینا دوگانه سوز به تعهداتش عمل کند و مشتریانی که بخشی از وجه خرید خودرو را از ما‌ه‌ها پیش واریز کردند از سرگردانی خارج کند. 

شرکت خودروسازی سایپا در تحویل حدود ۴۰ هزار دستگاه خودروهای (شاهین دستی، کوییک اتومات، ساینا دوگانه سوز، کوئیک معمولی) بین ۲ تا ۵ ماه تاخیر داشته است. 

ایران جیب

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

14 دیدگاه ها برای "بدقولی سایپا در تحویل ساینا دوگانه سوز / دی ۱۴۰۲"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
مهدی
مهمان

سلام خدایا من چیکار باید بکنم مریض شدم تو این چند ماهه از دست گرون کردن سایپا ولله یه پراید دارم میخوام تکمیل وجه کنم یبار گرون کردی رفتم وام گرفتم حالا دوباره میخوای گرون کنی دیگه از کجا وام بگیرم منه کارگر واسه اینکه یکم تو هزینه بنزین صرفه جویی کنم کمک خانواده….

میلاد
مهمان

ما پیش فروش سال گذشته ایم که یک ساله منتظریم و تو این یکسال کلی داستان درست کردن تا الان که موعد تحویل نزدیکه فکر افزایش دوباره افتادن لطفا در متن بالا اعلام کنید که کلی هم در پیش فروش یکساله عید مبعث ۱۴۰۱ ثبتنام کردن و منتظرن

میلاد
مهمان

مدیر عامل سایپا شمایی که فقط سود سهامدارانت برات مهمه کسی که میاد ساینا دگانه ثبتنام میکنه یعنی حتی شاید گاهی وقتا برای تهیه بنزین برای خودرو خودش دچار مشکل هست یعنی ندار ترین فرد یعنی ضعیف ترین قشر چطور بعد یکسال انتظار با اون همه افزایش و بازی با احساسات مردم و در حال حاضرم با فاکتور نکردن خودرو بازارو بهم ریختید تا با افزایش قیمت شما موافقت بشه ایا هیچ ارگانی نباید جلوی این ظلم رو بگیره از کجا بیاره مستاجر دم عید تا افزایش شمارو جبران کنه

مشتری ناراضی
مهمان

خدا *** سایپا رو به خدا از زندگی سیر کرده منو

محسن
مهمان

خوشم میاد هیچ کس هم نیست در مقابل ظلم سایپا از ما دفاع کنه
هر قسمتی پاس میدن به اون یکی بعد اینهمه شکایت

وحید
مهمان

لطفا توضیحاتش رو تکمیل کنید که در طرح پیش فروش سال گذشته(طرح عید مبعث) هم تعداد بسیار زیادی ثبت نامی داشه و مبالغ پیش پرداخت۱۱۴۲۵۰۰۰۰ واریز شده،اما از زمان تاریخ تحویل خودرو گذشته و شرکت پاسخگو نمیباشد

امین
مهمان

خدا *** کنه سایپارو که داریم ازش خون دل میخوریم

اکبری
مهمان

به خدا مردم گناه دارند به دادشون برسید…..باید اذر ماه خودرو ساینا دوگانه رو تحیویل میدادند الان اواخر دی ماه هست هنوز دعوتنامه اصلی تکمیل وجه نیومده…چهل روزم طول میکشه اشین و تحویل بدند…به قران ظلمه…

Milad
مهمان

تو این یکسالی که گذشته چندین مرحله هم افزایش قیمت داشته در صورتیکه طبق قانون‌ باید مبلغ دریافتی حداکثر۵۰٪مبلغ کل خودرو باشه.

Milad
مهمان

لطفا توضیحاتش رو تکمیل کنید که در طرح پیش فروش سال گذشته(طرح عید مبعث) هم تعداد بسیار زیادی ثبت نامی داشه و مبالغ پیش پرداخت۱۱۴۲۵۰۰۰۰ واریز شده،اما از زمان تاریخ تحویل خودرو گذشته و شرکت پاسخگو نمیباشد

Mh
مهمان

ازمن ۴۰روز هم ردشده و نیومده