بدقولی سایپا در تحویل ساینا دوگانه سوز / دی ۱۴۰۲

بروزرسانی در: چهارشنبه 27 دی 02 ساعت 14:24
بدقولی سایپا در تحویل ساینا دوگانه سوز / دی 1402

متقاضیان خرید خودرو ساینا اس دوگانه‌ سوز با ثبت پویشی عنوان کرده‌اند که با وجود واریز وجه پیش‌پرداخت به حساب سایپا، اما هنوز خبری از تحویل این خودرو به مشتریان نیست.

مخاطبان فارس با ثبت پویشی با عنوان «تاخیر طولانی در ارسال دعوتنامه ساینا دوگانه سوز» عنوان کرده‌اند شرکت خودروسازی سایپا در تحویل خودروهای ساینا دوگانه سوز تاخیر داشته و تکلیف مشتریان را مشخص نمی‌کند. 

ثبت نام کنندگان این پویش می‌گویند: در مرحله دوم عرضه خودرو در سامانه یکپارچه برای خرید ساینا دوگانه سوز ثبت‌نام کردند و موعد تحویل این خودرو به آنها آذر ماه امسال تعیین شده بود اما با وجود اینکه در خرداد‌ماه مبلغ ۱۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به عنوان پیش پرداخت به حساب خودروساز واریز کرده اند، خبری از تحویل این خودرو به مشتریان نیست و این دسته از مشتریان سایپا بلاتکلیف هستند. 

مخاطبان همچنین عنوان کردند که این شرکت خودروساز تاکنون چندین فراخوان تبدیل برای مشتریان از ساینا دوگانه سوز به ساینا اس DA ارسال کرده است که قیمت بالاتری نسبت به خودروی ساینا دوگانه سوز دارد. 

براین اساس متقاضیان خرید ساینا دوگانه سوز از مسئولان شرکت سایپا خواسته‌اند هر چه زودتر این شرکت خودروساز در خصوص تحویل ساینا دوگانه سوز به تعهداتش عمل کند و مشتریانی که بخشی از وجه خرید خودرو را از ما‌ه‌ها پیش واریز کردند از سرگردانی خارج کند. 

شرکت خودروسازی سایپا در تحویل حدود ۴۰ هزار دستگاه خودروهای (شاهین دستی، کوییک اتومات، ساینا دوگانه سوز، کوئیک معمولی) بین ۲ تا ۵ ماه تاخیر داشته است. 

ایران جیب

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

14 دیدگاه ها برای "بدقولی سایپا در تحویل ساینا دوگانه سوز / دی ۱۴۰۲"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
مهدی
مهمان

متاسفم که آرامش ذهنی مردم بازیچه‌ی سایپا شده

مهدی
مهمان

آخه جالبه که دولت اجازه افزایش قیمت نمیده و این حرومزاده ها از مردم بیچاره سو استفاده میکنن، کسی که پیش فروش یکساله سایپا شرکت میکنه معلومه ندار هستش و به کمترین راضی میشه، الان از کجا بیاره مقدار افزایش و بده؟؟؟ آقای سایپا شما چند ماهه داری اسکی میری و متاسفانه هیچ مرجه قانونی نیست که یفتو بگیره

محمد
مهمان

سایپا میخواد گرون کنه و هیچ راهکاری نتونسته پیدا کنه،،، الانم که ماشین تو بازار آزاد گرون شده کار سایپا و ایرانخودرو هستش… همینقدر نامرد و همینقدر کثیف…