لغو برنامه‌های مختلف برای رونمایی فورد برانکو مدل ۲۰۲۱

بروزرسانی در: یکشنبه 29 تیر 99 ساعت 23:29
لغو برنامه‌های مختلف برای رونمایی فورد برانکو مدل 2021

شرکت فورد امروز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده که در صورت امکان، تمامی نیروهای کار خود را در سراسر دنیا خانه نشین خواهد کرد تا به صورت دورکاری فعالیت کرده و از گسترش بحران ویروس کرونا خودداری کنند. همچنین، این شرکت با انتشار نامه‌هایی به رسانه‌های مختلف گفته که تمامی مراسم‌های برنامه ریزی شده برای رونمایی از شاسی بلند آفرود فورد برانکو مدل ۲۰۲۱ لغو شده‌اند.

این مراسم‌ها که هم در دفاتر اصلی شرکت و هم در نمایندگی‌ها قرار بود با حضور مردم و رسانه‌ها از هفته آینده برگزار شود لغو شده و معلوم نیست رونمایی برانکو جدید چه زمانی انجام می‌شود. فورد می‌گوید لغو این مراسم‌ها هیچ تأثیر روی برنامه تولید برانکو نخواهد داشت و این خودرو از زمان تعیین شده قرار است وارد خط تولید گردد.

یکی از سخنگوهای فورد در این باره گفته: «اقدامات احتیاطی و پیشگیرانه ما تاثیری روی برنامه تولید و ورود به بازار نسل جدید خودروهای فورد در حال حاضر نگذاشته است. این موضوع شامل فورد برانکو جدید و نسل جدید اف ۱۵۰ هم می‌شود، البته ما زمان برخی برنامه‌های رسانه‌ای را تغییر داده‌ایم. ما همچنان به اتخاذ اقدامات لازم برای کاهش خطر گسترش ویروس کرونا و همچنین افزایش سطح سلامتی کسب و کار خود ادامه خواهیم داد.»

از سوی دیگر، شرکت یک بیانیه رسمی منتشر کرده و در آن، شاهد اعلام سیاست‌های دورکاری کارمندان در سطح جهانی از روز دوشنبه هستیم. این بیانیه را در ادامه می‌توانید بخوانید:

«اولویت اصلی فورد همیشه ایمنی و سلامت کارمندان، نمایندگی‌ها، مشتری‌ها، شرکت‌های تأمین کننده قطعات و دیگر سهامداران است. خوشبختانه، تأثیر ویروس کرونا روی کارمندان فورد تاکنون بسیار محدود بوده است. در روزهای اخیر البته، ما به این نتیجه رسیده‌ایم که بحران کرونا وارد ابعاد جدیدی شده و ما قصد داریم به صورت لحظه‌ای افراد و کارمندان خود را سالم نگه داشته و به جلوگیری از گسترش این ویروس در جوامعی که در آن زندگی و کار می‌کنیم کمک نماییم. در نتیجه، از روز دوشنبه ما بخش اعظمی از نیروی کار خود را در سراسر دنیا، به جز برخی از سمت‌های کلیدی و حیاتی که فورد بدون حضور آن‌ها نمی‌تواند به حیات خود ادامه دهد را دورکار خواهیم کرد. این اقدام قطعاً به کاهش گسترش ویروس کرونا و همچنین افزایش سطح سلامتی کسب و کار فورد کمک می‌کند.»

روز سه شنبه هفته پیش نیز همان طور که خبرش را کار کرده بودیم، نمایشگاه خودروی نیویورک به تاریخ دیگری موکول شد و این برای طرفداران فورد قطعاً خبر بدی خواهد بود. طبق برنامه اکنون نمایشگاه نیویورک در ماه آگوست برگزار خواهد شد. هنوز مشخص نیست که آیا خودروسازها در ماه آوریل و زمان برگزاری قبلی نمایشگاه نیویورک به صورت مجازی خودروهای خود را رونمایی خواهند کرد یا ممکن است آن‌ها تا ماه آگوست و زمان برگزاری جدید این نمایشگاه صبر کنند.

البته، در مدت اخیر به قدری تصاویر از فورد برانکو مدل ۲۰۲۱ لو رفته که تقریباً همه ما آن را دیده‌ایم و می دانیم با چه خودرویی سروکار خواهیم داشت.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar