بهترین نمایندگی لوازم یدکی فوتون

بروزرسانی در: یکشنبه 2 بهمن 01 ساعت 12:17
بهترین نمایندگی لوازم یدکی فوتون

چکیده : همانطور که میدانید یکی از دغدغه های اصلی در مورد خودروهای تولید شده توسط کمپانی های چینی، دسترسی محدود به لوازم یدکی مناسب آن است. این مسئله آنجایی اهمیت پیدا میکند که بسیاری از متقاضیان خرید این دسته از خودروها به دلیل عدم دسترسی به لوازم یدکی و لوازم مصرفی متناسب با خودرو، از خرید آنها منصرف میشوند.

بررسی و شناخت لوازم یدکی متناسب با مدل خودرو این کمک را به خریدار میکند تا با دانش کم در این زمینه، بهترین خرید ممکن را داشته باشد و همچنین احساس رضایت بیشتری از خرید خود کسب کند. همانطور که میدانید یکی از دغدغه های اصلی در مورد خودروهای تولید شده توسط کمپانی های چینی، دسترسی محدود به لوازم یدکی مناسب آن است. این مسئله آنجایی اهمیت پیدا میکند که بسیاری از متقاضیان خرید این دسته از خودروها به دلیل عدم دسترسی به لوازم یدکی و لوازم مصرفی متناسب با خودرو، از خرید آنها منصرف میشوند. فوتون موتور به عنوان یکی از برترین های صنعت خودروسازی چین، در رفع این مشکل اقدام به راه اندازی خط تولید لوازم یدکی اختصاصی برای محصولات خود کرده است و توانسته وجه تمایزی بزرگ میان تمامی کمپانی های خودروسازی ایجاد نماید. در ادامه به معرفی انواع لوازم یدکی تولید شده توسط کمپانی فوتون موتور و همچنین خرید این قطعات از نمایندگی های برتر، پرداخته شده است.

لوازم یدکی فوتون

از آنجایی که تنها تعداد محدودی از خودروهای تولید شده توسط فوتون موتور به ایران صادر میشوند، ممکن است این خطای ذهنی ایجاد شود که فوتون تنها تعداد انگشت شماری خودروی سواری تولید کرده است، در صورتی که این کمپانی یکی از بهترین های صنعت خودروسازی در چین بوده و تولید وسائط نقلیه متنوعی از قطارهای مترو تا کامیون های سنگین و از طرفی دیگر خودروهای شاسی بلند آفرودی را در کارنامه خود دارد.

لوازم یدکی فوتون آن دسته از قطعات و لوازمی هستند که با مرور زمان و به پایان رسیدن عمر مفید خود، نیاز به تعویض دارند. با همین تعریف میتوان سریعتر به تشخیص لوازم یدکی فوتون پرداخت. با این حال در ادامه به معرفی دقیق تر سیستم های خودرو و همچنین وسایل نقلیه آنها پرداخته میشود.

لوازم یدکی سیستم ترمز: کارکرد سیستم ترمز خودرو با ایجاد اصطکاک در چرخ ها و عدم حرکت آنها، باعث توقف خودرو میشود. نحوه عملکرد سیستم ترمز خودرو با ایجاد اصطکاک میان لنت، ترمز و دیسک چرخ و شتاب منفی، انجام میشود. مهمترین و بیشترین قطعاتی که در این سیستم دچار اصطکاک میشوند عبارتند از: لنت، دیسک چرخ و پمپ ترمز.

لوازم یدکی سیستم جلوبندی و تعلیقوظیفه اصلی سیستم جلوبندی، تعلیق، حفظ تعادل و ایجاد حس راحتی در رانندگی در گذر از دست اندازها و چاله هاست. این سیستم دارای قطعات و اجزای بیشماری است که پر مصرف ترین آنها عبارتند از: کمک فنر، طبق و میل تعادل.

لوازم یدکی بدنه: یکی از آسیب پذیرترین قطعات و اجزای خودرو در هنگام بروز تصادفات جاده ای، بدنه خودرو است که با توجه به شدت تصادف، ممکن است آسیب ببیند. از این رو قطعات زیادی در دسته بندی بدنه هر ساله تولید و به مصرف میرسند. بیشترین قطعاتی که در این جریان آسیب میبینند عبارتند از آینه بغل، چراغ و سپر.

لوازم یدکی قطعات موتوریبدون شک قلب تپنده خودرو، موتور آن است که حرکت کردن و استفاده از خودرو را ممکن میسازد. خودروها بنا بر استفاده و کارکردی که دارند، موتورهای مختلفی استفاده میکنند، اما به طور کلی هسته اصلی و نحوه کار تمامی آنها یکسان است. عملکرد موتور خودرو در کوچکترین و ابتدایی ترین کارکرد یعنی جرقه و استارت اولیه موتور خودرو تا قطعات مهمتری به منظور حرکت خودرو، دیده میشود.

لوازم یدکی سیستم خنک کنندهاز آنجایی که سیستم بخاری و کولر خودرو، نیازمند انرژی زیادی هستند و در اثر انجام این فعالیت ها گرمای زیادی تولید میکنند، سیستم خنک کننده میتواند به منظور جلوگیری از آسیب های جدی و ذوب شدن سیم ها و سایر قطعات کمک کننده باشد. از آسیب پذیرترین قطعات در این سیستم میتوان به رادیاتور، ترموستات، محفظه ترموستات و منبع انبساط اشاره کرد.

لوازم مصرفیلوازم مصرفی خودرو جزوی از دسته بندی لوازم یدکی به شمار نمیروند، اما جزو پر استفاده ترین لوازم خودرو هستند. کاربرد لوازم مصرفی گسترده بوده و بسیاری از محصولات را از جمله فیلترهای روغن و بنزین تا روغن موتور را در بر میگیرد.

 

نکات مهمی که پیش از خرید لوازم یدکی فوتون باید بدانید

  • یکی از دغدغه های اصلی در مورد خرید لوازم یدکی خودرو، خرید کالاهای اصلی و با کیفیت است. بنابراین توصیه میشود خرید لوازم یدکی فوتون از فروشگاه های تضمین کننده کیفیت و ضمانت کننده اصالت کالا میباشد.
  • یکی دیگر از مسائل مهم در مورد خرید لوازم یدکی، تضمین بازگشت کالا در صورت نقص عملکرد و یا سالم نبودن کالای دریافت شده است. این موضوع میتواند در بلند مدت باعث محبوبیت فروشگاه و فروش گسترده آن شود.
  • ارائه خدمات پیش از خرید مانند مشاوره و یا تست محصول قبل از خرید، یکی از مواردی است که باید مورد توجه خریداران این دسته از محصولات قرار گیرد.

مزایای خرید لوازم یدکی فوتون از فروشگاه های معتبر

خرید لوازم یدکی فوتون با کیفیت بالا و متناسب با مدل و سال تولید خودرو، میتواند جذاب باشد چرا که ضمانت کننده استفاده طولانی مدت از خودرو محسوب میشود. یکی از اصلی ترین مزیتهای خرید لوازم یدکی از فروشگاههای معتبر و شناخته شده، ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی است که میتواند تضمین کننده کیفیت و کارایی محصول باشد. فروشگاه پارتیفا یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه فروش انواع محصولات و لوازم یدکی فوتون اصلی میباشد. شما میتوانید به منظور خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد قطعات فوتون، از وبسایت این مجموعه بازدید نمایید.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar