رونمایی فورد موستانگ RTR با رنگی جذاب

جمعه 12 مرداد 03 ساعت 14:51
رونمایی فورد موستانگ RTR با رنگی جذاب

شرکت تیونینگ RTR از فورد موستانگ سفارشی خود با رنگ جذاب مستیکروم رونمایی کرد. بدنه این خودرو توانایی تغییر رنگ خود را دارد.

کمپانی فورد در سال ۲۰۰۴ رنگ مستیک را برای موستانگ کبرا SVT ارائه کرده بود. این رنگ که مستیکروم نام داشت فقط به مدت یک سال عرضه شد اما حالا دوباره به عنوان یک آپشن بازگشته هرچند برای انتخاب آن باید موستانگ را از شرکت تیونینگ RTR سفارش دهید. این کمپانی افترمارکت رنگ موردبحث را برای موستانگ جدید عرضه می‌کند.

مستیکروم یکی از چندین رنگ در دسترس برای موستانگ RTR است اما بی‌شک این رنگ بیش از سایر رنگ‌ها نظرات را به خود جلب می‌کند. مستیکروم ترکیبی از رنگ‌های آبی، بنفش، سبز، قهوه‌ای و طلایی است و بسته به زاویه بیننده و میزان نور تابیده به بدنه، امکان دیدن یک یا ترکیبی از رنگ‌های یاد شده وجود خواهد داشت.

البته رنگی که شرکت RTR معرفی کرده کاملاً مشابه رنگ مستیک فورد برای SVR کبرا نیست چراکه فورد از همان رنگی که برای چاپ دلار آمریکا استفاده می‌شود برای رنگ بدنه موستانگ سود برده بود. نکته جالب اینکه اگر مالک خودرو بخواهد بخشی از بدنه خودروی خود را تعمیر کند به مجوزهای دولتی نیاز خواهد داشت. با اینکه رنگ مستیکروم RTR نیز پیچیدگی‌های خاصی دارد اما محدودیت‌های رنگ فورد روی آن اعمال نمی‌شود. مدیر این شرکت می‌گوید:

مستیکروم بیشتر از یک رنگ ساده است چراکه به مالکان خودروی RTR شانس بروز اشتیاق و علاقه‌ای خود را به بهترین نحو ممکن می‌دهد. تیم ما تلاش‌های بسیار زیادی برای تولید رنگ‌های منحصربه‌فرد داشته و من همه این رنگ‌ها را دوست دارم.

همان‌طور که انتظار می‌رود رنگ یاد شده قیمت ارزانی ندارد و برای آن باید ۱۶ هزار دلار پرداخت کرد هرچند امکان سفارش آن توسط همه افراد میسر نیست. مستیکروم فقط برای موستانگ های سطح ۲ و ۳ این تیونر که فقط به تعداد ۱۰۰۰ دستگاه تولید خواهند شد عرضه می‌شود.

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar