معرفی رنجرور SV کارمل ادیشن ۲۰۲۴

یکشنبه 28 مرداد 03 ساعت 09:08
معرفی رنجرور SV کارمل ادیشن 2024

لندرور بریتانیا از خودروی تولید محدود رنجروور SV کارمل ادیشن ۲۰۲۴ با قیمت قابل‌توجه ۳۷۰ هزار دلار رونمایی کرد.

این شاسی‌بلند لوکس در مراسم ویژه‌ای که فقط برای برخی مهمان‌های خاص رنجرور تدارک دیده شده بود رونمایی شده است. مهمان‌های رنجروور اولین افرادی هستند که فرصت شاسی‌بلند بسیار خاص رنجروور SV کارمل ادیشن را دارند. تنها ۱۷ دستگاه از محصول موردبحث تولید خواهد شد و جزئیات خاص خودرو به گونه‌ای طراحی شده‌اند که تمایز خوبی را با نسخه‌های استاندارد ایجاد کنند.

این شاسی بلند گران قیمت نشان دهنده توانایی‌های لندروور در سفارشی‌سازی محصولاتش بر اساس سلایق مشتریان است و در طراحی آن از کارمل کالیفرنیا و چشم‌انداز زیبای آن الهام گرفته شده است. از جمله این موارد می‌توان به رنگ ویژه سبز ساتین در جای‌جای بدنه، رینگ‌های ۲۳ اینچی خاکستری تیره با عناصر سبز خاص و همچنین کالیپرهای ترمز مشکی اشاره کرد.

این سومین سالی است که رنجروور میزبان مراسمی خاص برای معرفی یک خودروی سفارشی می‌شود. کابین رنجرور SV کارمل ادیشن پذیرای چرم اعلا با دوخت‌های متفاوت برای ایجاد تأثیر بصری چشمگیر شده است. همچنین روی پشت‌سری‌ها نشان خاص خودرو بکار رفته و توجه زیاد به جزئیات تحسین بیننده را برمی‌انگیزد. مدیر رنجرور آمریکا می‌گوید:

معرفی سومین رنجروور SV کارمل ادیشن نشان دهنده حد نهایی اشرافیت و خاص بودنی است که می‌توانیم با مشتریان وفادار خود به اشتراک بگذاریم. این خودروی سطح بالا فرصت‌های طراحی بدون محدودیت بخش سفارشی ساز SV را به نمایش گذاشته است.

شاسی‌بلند طویل رنجروور در بخش کابین تمامی تمهیدات لازم برای راحتی سرنشینان را در نظر گرفته و صندلی‌های عقب آن کاملاً قابل تنظیم هستند. همچنین در این بخش میز برقی، نگه‌دارنده‌های فنجان تاشو و بخش یخچال برای خنک نگه داشتن نوشیدنی‌ها تعبیه شده‌اند. از دیگر جزئیات جذاب خودروی سفارشی رنجروور می‌توان به نشان فلزی مشکی با طلای ۲۴ عیار و پلاک‌های برند SV با نوشته کارمل ادیشن و شماره تولید خودرو اشاره کرد. تنها ۱۷ دستگاه از قدبلند لوکس بریتانیایی ها با قیمت قابل‌توجه ۳۷۰ هزار دلار تولید خواهد شد. علاوه بر طراحی زیبا، خریداران می‌توانند از عملکرد پیشرانه ۸ سیلندر توئین توربو با قدرت ۶۰۶ اسب بخار لذت ببرند. رنجروور همچنین اعلام کرده با فروش هر دستگاه از این خودروها مبلغ ۵ هزار دلار را به خیریه کمک خواهد کرد.

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar