معرفی لکسوس LC 2025

پنج شنبه 19 مهر 03 ساعت 11:25
معرفی لکسوس LC 2025

پکیج‌های تازه، امکان سفارشی‎‌سازی بیشتر و بهبود جزئی پیشرانه، LC را به تعالی می‌رساند.

مدل LC از سال ۲۰۱۷ به‌روزرسانی خاصی را به خود ندیده است؛ حتی مدل‌های خاص و تولید محدود آن هم به‌جز چند المان سفارشی ظاهری، چیز خاص دیگری به آن اضافه نکرده‌اند. شاید بپرسید چرا؟ دلیل آن هم پختگی بیش از اندازه این کوپه و آینده‌نگری برند سازنده در زمان معرفی آن محسوب می‌شود. از آنجا که لکسوس LC هنوز جذابیت‌هایش را به‌عنوان یکی از زیباترین گرن‌توورهای بازار خودرو حفظ کرده است، سازندگانش تصمیم گرفته‌اند تا آن را یک‌بار دیگر به‌روزرسانی کنند تا برای رقابت در بازار پرتلاطم آماده باشد.

نسخه ۲۰۲۵ این کوپه شامل LC500 و LC500 کوپه می‌شود. بخش زیرین ستون‌های هر دو مدل رودستر و کوپه مستحکم‌تر شده و تاثیر مثبتی روی راندمان خواهد داشت. متاسفانه تغییرات فنی همینجا تمام می‌شود و باقی به‌روزرسانی‌ها، ظاهری خواهند بود. لکسوس به مشتریان تازه این خودرو امکان انتخاب از میان ۹ رنگ‌ را می‌دهد که حال شامل رنگ تازه «ایریدیوم» هم می‌شود.

صندلی‌های LC500 از این پس با چرم آلکانتارا پوشیده خواهند شد. کابین مدل‌های مجهز به پکیج اسپرت به قطعات و پلاک‌های فیبرکربنی هم تجهیز می‌شود تا با یکی از رنگ‌های کابین مانند سیاه، کاراملی و سرخ هماهنگ شود. مشخصا تهیه مدل کوپه یا رودستر این خودرو هیچ تفاوتی در سفارشی‌سازی آن نخواهد داشت و تمام خدریداران LC 2025 امکانات یکسانی خواهند داشت؛ البته به‌جز سقف باز شونده. مالکان LC500 از سقف فیبرکربنی و رینگ‌های ۲۱ اینچی آلیاژی با دورکاری کرومی تیره هم بهره‌مند می‌شوند.

مالکان می‌توانند با تهیه پکیج تازه سفارشی خود، کابین را به رنگ‌های سفید یا آبی هم مزین کنند. سقف بازشونده مدل رودستر هم در رنگ‌های سرخ یا آبی قابل سفارش است و به‌عنوان بخشی از پکیج سفارشی در دسترس خریداران LC قرار می‌گیرد.

از آنجا که LC500 پرچمدار کنونی مدل‌های اسپرت-لوکس لکسوس به شمار می‌‍رود، به یک واحد ۵ لیتری تنفس‌طبیعی V8 مجهز شده است که توان تولید حداکثر ۴۷۱ اسب بخار قدرت در دور ۷,۱۰۰rpm و ۵۴۰ نیوتن متر گشتاور را در دور ۴,۸۰۰rpm دارد. نیروی پیشرانه این خودرو از طریق یک جعبه‌دنده ۱۰ سرعتی خودکار به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. برخلاف نسخه‌های تماما درون‌سوز، LC500h هیبریدی به یک موتور ۳.۵ لیتری V6 مجهز خواهد شد که درکنار موتور برقی، روی‌هم‌رفته ۳۵۴ اسب بخار قدرت دارد.

قیمت لکسوس LC500 2025 از پایه ۱۰۰,۴۲۵ دلار آغاز می‌شود. نسخه هیبریدی h برچسب ۱۰۳,۵۷۵ دلاری دارد و نسخه رودستر هم با نرخ ۱۰۷,۶۲۵ دلار عرضه می‌شود. نظر شما درباره لکسوس LC 2025 چیست؟ آیا زمان آن نرسیده که این کوپه هم به‌روزرسانی شود؟ آیا لکسوس مدل LC را هم برقی خواهد کرد؟

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar