کیا نیرو الکتریکی وارد بازار می‌شود + گالری تصاویر

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
کیا نیرو الکتریکی وارد بازار می‌شود + گالری تصاویر

کمپانی خودروسازی کره‌ای کیا مدلی برقی شده از یکی از محصولات پرفروش خود از سری نیرو را ارائه کرد. خودروی یادشده که نیرو ای وی نام دارد از باتری قدرتمندی برخوردار است.

نیرو ای وی دارای پیشرانه‌ای با قدرت ۲۰۴ اسب بخار است و دو مدل باتری به انتخاب مالک خودرو بر روی آن قابل نصب است.

علاقمندان می‌توانند یک باتری ۳۹.۲ کیلووات ساعتی بر روی خودروی ذکر شده نصب کنند که با یک بار شارژ کامل طول مسافتی ۲۴۰ کیلومتری را ممکن می‌کند. همینطور متقاضیان می‌توانند یک باتری ۶۴ کیلووات ساعتی را نیز بر روی خودروی یاد شده نصب کنند که طی کردن مسیری ۳۸۰ کیلومتری را با یک بار شارژ کامل ممکن می‌سازد.

سرعت صفر تا صد این خودرو به ۷.۸ ثانیه می‌رسد که از این لحاظ نیرو ای وی یک خودروی متوسط محسوب می‌شود. شارژ ۸۰ درصد از باتری این خودرو با استفاده از یک شارژر ۱۰۰ کیلوواتی در ۵۴ دقیقه ممکن است.

بر روی داشبورد این خودرو یک نمایشگر آل سی دی ۷ اینچی برای مدیریت امکانات آن نصب شده و یک نمایشگر آل سی دی لمسی نیز در پشت خودرو برای مدیریت امکانات تفریحی و چندرسانه‌ای قرار دارد.

از جمله دیگر تکنولوژی‌های این خودرو می‌توان به سیستم تشخیص مانع هوشمند، قابلیت کنترل اتوماتیک خودرو در بزرگراه‌ها و خیابان‌های بزرگ و غیره اشاره کرد. تاریخ عرضه این خودرو به بازار و قیمت آن فعلاً اعلام نشده است.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar