همکاری وزارت دفاع با خودروسازان

چهارشنبه 24 بهمن 97 ساعت 15:25
همکاری وزارت دفاع با خودروسازان

رضا رحمانی گفت: وزارت دفاع بعضی از قطعه‌های خودرو را طراحی کرده و گفتند که یک سری شرکت‌هایی سراغ داریم که بتوانند تولید کنند، بعضی شرکت‌ها با خود وزارت دفاع ارتباط برقرار کردند.

رحمانی در خصوص واردات قطعات خودرو گفت: حال گروه‌هایی مثل ایران خودرو، سایپا نمایشگاه‌هایی برای قطعات خودرو برگزار کردند و ما به آن‌ها تأکید کرده‌ایم که باید نهضت ساخت داخل راه بیفتد؛ هر محصول از خارج می‌آمد قطعه سازان باید بروند و آن‌ها را ببینند که آیا می‌توانند این قطعه را تولید کنند.

وزیر صنعت در ادامه افزود: وزارت صنعت قطعاً از این شرکت‌ها و ساخت داخل حمایت می‌کند و بنده به جد از خودروسازان چه دولتی و چه غیردولتی خواسته‌ام که از ساخت داخل حمایت کنند. هرکس بتواند در این راه کمک کند ما استقبال می‌کنیم. امروز در این وضعیت هم برای حفظ تولید و هم برای حفظ بازار از همه ملت ایران انتظار داریم همان طور که در همه صحنه‌ها بوده‌اند اینجا هم حمایت کنند چون که مبارزه‌ای از جنس اقتصادی است.

رحمانی با ذکر اینکه وزارت دفاع بعضی از قطعه‌ها را طراحی کرده، گفت: وزارت دفاع بعضی از قطعه‌های خودرو را طراحی کرده و گفتند که یک سری شرکت‌هایی سراغ داریم که بتوانند تولید کنند، بعضی شرکت‌ها با خود وزارت دفاع ارتباط برقرار کردند. در اشل تجاری اگر بتواند تولید کند قطعاً مؤثر خواهد بود و هرکالایی که در داخل کشور امکان آن در داخل باشد ما به عنوان یک کار اصلی و اولویت‌دار و رسالت خودمان می‌دانیم.

وی در مورد برخورد قانونی با کالاهای قاچاق گفت: در مورد کالاهای قاچاقی که در گمرک ضبط می‌شود، قانون معلوم کرده است که چه برخوردی شود.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "همکاری وزارت دفاع با خودروسازان"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
اکبری
مهمان

سلام کاتالیست تولید کرده اند ولی راندمان خودرو را کاهش داده که منجر به تحلیه منافظ توسط مالک خودرو میشود که این امر در بلند مدت هم محیط زیست را با دقدقه های بزرگی رو به رو کرده هم سود جویان را وسوسه برای خرید این مواد کرده که منجر به باز تولید همان کاتالیست ها میشود که این چرخه باطل فقط جیب سودجویان را پر کرده که چنین همایتی از تولید خود موجب زیان بار ترین مسائل است