مطالبات ۱۲۰ روزه قطعه سازان گروه سایپا پرداخت شد

یکشنبه 12 اسفند 97 ساعت 15:01
مطالبات 120 روزه قطعه سازان گروه سایپا پرداخت شد

نجفیان مدیر عامل سازه گستر سایپا گفت: سرانجام مطالبات ۱۲۰ روزه قطعه سازان گروه سایپا با همکاری بانک مرکزی و در سایه حمایت‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت، از طریق ۱۰ بانک عامل، با تخصیص ۲۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در هفته پیش پرداخت شد.

وی تلاشهای بی وقفه تیم مدیریتی سایپا به خصوص مدیر عامل شرکت سایپا و نیز همکاری انجمن قطعه سازان، و بانکهای عامل را برای عبور از این وضعیت سخت ستود و افزود: پرداخت مطالبات زنجیره تأمین سایپا در حداقل‌ترین زمان ممکن و بطور عادلانه و با سهولت انجام شد که در نوع خود بی نظیر و بی سابقه بود. رییس هیات مدیره سایپا بر رعایت موازین و مقررات و بخصوص عدالت در پرداخت به سازندگان تاکید و تصریح کرد: بر اساس باز خوردهای دریافتی تا این لحظه، شیوه پرداختهای اخیر، موجب رضایتمندی بالای قطعه سازان شده است.

نجفیان افزود: به حول قوه الهی با این پرداخت بموقع، بخش قابل توجهی از کمبود نقدینگی زنجیره تأمین سایپا مرتفع شده و در روزها و هفته‌های پیش رو شاهد افزایش تیراژ تولید تا ۲۵۰۰ دستگاه در روز خواهیم بود اگرچه با تلاش همکاران شرکت سایپا و مدیریت جهادی مدیرعامل جدید سایپا، میانگین تولید خودرو در روزهای گذشته به ۲۰۰۰ دستگاه رسیده است.

وی افزود: هدف ما علاوه بر افزایش تیراژ تولید به منظور رفع نیازهای مردم برای خرید خودرو و هم کاهش قیمت و التهاب بازار، ارتقای کیفی محصولات و توسعه محصولات جدید برای افزایش رضایمندی مشتریان است که همواره مد نظر بوده است.

مدیر عامل سازه گستر سایپا از همراهی و همکاری خوب قطعه سازان در این وضعیت سخت و با وجود محدویت ها و تحریم ظالمانه دشمن تقدیر و تشکر کرد که به عنوان شرکای استراتژیک نقش موثری در دستیابی به اهداف تولید شرکت سایپا داشتند و با ثبت تولید ۲۰۰۰ دستگاه در روز، اقتدار صنعت قطعه سازی کشور را در شرایط تحریم و فشار حداکثری به رخ دشمنان کشیدند.

رییس هیات مدیره سایپا اظهار کرد:

با تدابیر اتخاذ شده مدیر عامل شرکت سایپا، اهداف استراتژیک گروه، در سال آینده با تاکید بر استفاده حداکثری از توان تولید شرکتهای گروه و اولویت دادن به توسعه محصولات جدید با کیفیت و ارزان و هم با عمق حداکثری ساخت داخل قطعات، ترسیم و ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: دستیابی به تولید ۲۵۰۰ دستگاه خودرو در روز و تحویل هر چه زودتر خودروهای تعهد شده در سال ۹۸ به مشتریان، اولویت بی چون و چرای شرکت خودروسازی سایپا خواهد بود. پس انتظار می‌رود که قطعه سازان زنجیره تأمین شرکت سایپا حداکثر تلاش خود را در تأمین و تولید بموقع مواد و قطعات خارجی و داخلی، با برنامه ریزی دقیق به عمل آوردند تا در سال ۹۸ با همت آن‌ها شاهد رشد تیراژ و تأمین و تولید ناب باشیم.

نجفیان تصریح کرد: در راستای تحقق هدف استراتژیک توسعه محصول در شرکت سایپا، به عنوان مثال، افزایش تولید خودروی کوییک به عنوان یک خودروی زیبا با آپشن های مورد پسند مشتریان از جمله برنامه‌های مهم سال آینده خواهد بود. هدف مهم دیگر به منظور پیشگیری از وقفه‌های ناشی از تحریم‌ها، افزایش عمق ساخت داخل قطعات با فناوری بالا با همکاری شرکتهای دانش بنیان هم در سرلوحه فعالیت‌های شرکت‌های سازه گستر و مگاموتور تعیین شده است.

نجفیان در پایان، ضمن آرزوی سلامتی برای یکایک همکاران تلاشگر در شرکت خودروسازی سایپا، استقامت، همدلی و اتحاد را به عنوان رمز موفقیت این گروه دانست.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar