اپلیکیشن بیمه بدنه خودرو با انتخاب مدت زمان بیمه

دوشنبه 20 اسفند 97 ساعت 14:06
اپلیکیشن بیمه بدنه خودرو با انتخاب مدت زمان بیمه

مدیر عامل شرکت بیمه کوثر از رونمایی بیمه بدنه خودرو با انتخاب مدت زمان بیمه خبر داد

مجید مشعلچی با اعلام این خبر گفت: در این ارتباط نوعی از نرم افزار تلفن همراه راه اندازی شده که موضوع آن در رابطه با بیمه‌های بدنه خودرو است به صورتی که با انتخاب فرد در رابطه با فاصله معین و زمان معین کاربرد دارد.

وی افزود: بیمه گزاران می‌توانند این نرم افزار را روی تلفن همراه خود دانلود کنند و با استفاده از برنامه مسافت و زمان سفر خود را مشخص و نسبت به اخذ بیمه مورد نیاز از شرکت‌های بیمه‌ای در این طرح اقدام کنند.

مشعلچی گفت:‌ هم اکنون ۸ شرکت بیمه‌ای در این فضای رقابتی شرکت کرده‌اند که سعی می‌کنیم در سنوات آتی شمار شرکت‌ها را بیشتر کنیم.

وی افزود: انتخاب قیمت‌ها در این اپلیکیشن کاملاً رقابتی بوده و به دلخواه مشتری است به صورتی که تمامی شرکت‌ها در آن حضور دارند و قیمت‌ها متفاوت است.

مشعلچی گفت: بیمه گزار پس از ورود به اپلیکیشن مرکوری و انتخاب نوع بیمه خود با استفاده از درگاه اینترنتی که در برنامه وجود دارد در هر ساعت از شبانه روز و به طور ۲۴ ساعته می‌تواند اقدام به خرید بیمه مورد نیاز خود کند.

وی در پایان گفت: این نوع بیمه نامه در این فصل از سال مخصوصاً در آستانه ایام عید می‌تواند کمک بیمه گزاران در انتخاب یک بیمه نامه بدنه‌ای که هدف و خواست بیمه گزار را به نحو احسن به انجام برساند باشد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar