لیست خودروهای دوگانه سوز

بروزرسانی در: دوشنبه 4 آذر 98 ساعت 22:18
لیست خودروهای دوگانه سوز

با توجه به گران شدن بنزین سهمیه ای به نرخ ۱۵۰۰ تومان و آزاد به نرخ ۳۰۰۰ تومان بسیاری به دنبال گازسوزکردن خودروی خود یا خرید یک خودروی دوگانه سوز میروند که حداقل کمی از هزینه های نگهداری خودرو را کم کنند، در ادامه لیست خودروهای دوگانه سوز سایپا ، ایران خودرو ، بهمن موتور و.... موجود در بازار ایران را با یکدیگر مرور میکنیم، همینطور قیمت خودروهای دوگانه سوز  را نیز میتوانید با کلیک بر روی قیمت هر خودرو در انتهای آن ملاحظه فرمایید، در ادامه با Z4Car همراه باشید تا لیست خودروهای دوگانه سوز داخلی و خارجی در بازار ایران به همراه قیمت را ملاحظه فرمایید، شایان ذکر است با توجه به سوالاتی که از ما پرسیده شده است مبنی بر اینکه ساینا دوگانه سوز دارد یا خیر ؟ گروه خودروسازی سایپا خودروی ساینا دوگانه سوز را تابحال تولید نکرده است.

وانت آریسان دوگانه سوز 

وانت آریسان دوگانه سوز محصول شرکت ایران خودرو در نمونه های صفر کیلومتر و کارکرده در بازار ایران موجود است، وانت آریسان دوگانه سوز از یک موتور پایه گاز سوز ۱۷۰۰ سی سی OHVG II دارای استاندارد آلایندگی یورو ۴ بهره میبرد که نیروی خود را از طریق یک گیربکس ۵ دنده دستی به چرخهای عقب منتقل میکند. قدرت موتور وانت آریسان دوگانه سوز  در حالت بنزین سوز ۸۶ اسب بخار در ۵۲۵۰ دور در دقیقه  و در حالت گازسوز  ۷۳ اسب بخار در ۵۲۵۰ دور در دقیقه می باشد، همچنین میزان گشتاور وانت آریسان دوگانه سوز در حالت بنزین سوز ۱۴۰ نیوتن متر در ۳۰۰۰ دور در دقیقه و درحالت گازسوز ۱۲۸ نیوتن متر در ۳۰۰۰ دور در دقیقه می باشد.

قیمت آریسان دوگانه سوز صفر 

پراید ۱۳۱ دوگانه سوز

پراید ۱۳۱ دوگانه سوز محصول شرکت سایپا در نمونه های کارکرده در بازار ایران موجود است، ۱۳۱ دوگانه سوز از یک موتور پایه گاز سوز ۱۳۲۳ سی سی دارای استاندارد آلایندگی یورو ۴ بهره میبرد که نیروی خود را از طریق یک گیربکس ۵ دنده دستی به چرخهای جلو منتقل میکند. قدرت موتور ۱۳۱ دوگانه سوز  در حالت بنزین سوز ۷۱ اسب بخار در ۵۲۵۰ دور در دقیقه  و در حالت گازسوز  ۶۳ اسب بخار در ۵۲۰۰ دور در دقیقه می باشد، همچنین میزان گشتاور ۱۳۱ دوگانه سوز در حالت بنزین سوز ۱۰۸ نیوتن متر در ۲۷۵۰ دور در دقیقه و درحالت گازسوز ۱۰۳ نیوتن متر در ۲۵۰۰ دور در دقیقه می باشد.

قیمت پراید ۱۳۱ دوگانه سوز

پراید ۱۳۲ دوگانه سوز

پراید ۱۳۲ دوگانه سوز محصول شرکت سایپا در نمونه های کارکرده در بازار ایران موجود است، ۱۳۲ دوگانه سوز از یک موتور پایه گاز سوز ۱۳۲۳ سی سی دارای استاندارد آلایندگی یورو ۴ بهره میبرد که نیروی خود را از طریق یک گیربکس ۵ دنده دستی به چرخهای جلو منتقل میکند. قدرت موتور ۱۳۲ دوگانه سوز  در حالت بنزین سوز ۷۱ اسب بخار در ۵۲۵۰ دور در دقیقه  و در حالت گازسوز  ۶۵ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه می باشد، همچنین میزان گشتاور ۱۳۲ دوگانه سوز در حالت بنزین سوز ۱۰۸ نیوتن متر در ۲۷۵۰ دور در دقیقه و درحالت گازسوز ۱۰۶ نیوتن متر در ۳۰۰۰ دور در دقیقه می باشد.

قیمت پراید ۱۳۲ دوگانه سوز

کاپرا دو کابین دوگانه سوز

قیمت کاپرا دو کابین دوگانه سوز

نیسان پیکاپ دوگانه سوز

قیمت نیسان پیکاپ دوگانه سوز 

سمند LX EF7 دوگانه سوز

سمند LX EF7 دوگانه سوز محصول شرکت ایران خودرو در نمونه های صفر کیلومتر و کارکرده در بازار ایران موجود است، سمند LX EF7 دوگانه سوز از یک موتور پایه گاز سوز ۱۶۴۵ سی سی دارای استاندارد آلایندگی یورو ۴ بهره میبرد که نیروی خود را از طریق یک گیربکس ۵ دنده دستی به چرخهای جلو منتقل میکند. قدرت موتور سمند LX EF7 دوگانه سوز  در حالت بنزین سوز ۱۱۳ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه و در حالت گازسوز  ۱۰۰ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه می باشد، همچنین میزان گشتاور سمند LX EF7 دوگانه سوز در حالت بنزین سوز ۱۵۵ نیوتن متر در ۳۵۰۰ دور در دقیقه و درحالت گازسوز ۱۳۶ نیوتن متر در ۳۵۰۰ دور در دقیقه می باشد

قیمت سمند LX EF7 دوگانه سوز صفر

پژو پارس دوگانه سوز

پژو پارس دوگانه سوز محصول شرکت ایران خودرو در نمونه های صفر کیلومتر و کارکرده در بازار ایران موجود است، پژو پارس دوگانه سوز از یک موتور پایه گاز سوز ۱۷۶۱ سی سی دارای استاندارد آلایندگی یورو ۴ بهره میبرد که نیروی خود را از طریق یک گیربکس ۵ دنده دستی به چرخهای جلو منتقل میکند. قدرت موتور پژو پارس دوگانه سوز  در حالت بنزین سوز ۱۰۰ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه و در حالت گازسوز  ۸۳ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه می باشد، همچنین میزان گشتاور پژو پارس دوگانه سوز در حالت بنزین سوز ۱۵۳ نیوتن متر در ۳۰۰۰ دور در دقیقه و درحالت گازسوز ۱۳۵ نیوتن متر در ۴۵۰۰ دور در دقیقه می باشد

قیمت پژو پارس دوگانه سوز صفر

پژو روا دوگانه سوز

قیمت پژو روا دوگانه سوز

پژو اردی دوگانه سوز

قیمت پژو اردی دوگانه سوز

تیبا دوگانه سوز

تیبا دوگانه سوز محصول شرکت سایپا در نمونه های صفر کیلومتر در بازار ایران موجود است، تیبا دوگانه سوز از یک موتور پایه گاز سوز ۱۵۰۳ سی سی دارای استاندارد آلایندگی یورو ۴ بهره میبرد که نیروی خود را از طریق یک گیربکس ۵ دنده دستی به چرخهای جلو منتقل میکند. قدرت موتور تیبا دوگانه سوز  در حالت بنزین سوز ۸۷ اسب بخار در ۵۳۰۰ دور در دقیقه و در حالت گازسوز  ۸۰ اسب بخار در ۵۰۰۰ دور در دقیقه می باشد، همچنین میزان گشتاور تیبا دوگانه سوز در حالت بنزین سوز ۱۲۸ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه و درحالت گازسوز ۱۲۶ نیوتن متر در ۳۶۰۰ دور در دقیقه می باشد

قیمت تیبا دوگانه سوز صفر

پژو ۴۰۵ GLX دوگانه سوز

پژو ۴۰۵ GLX دوگانه سوز محصول شرکت ایران خودرو در نمونه های صفر کیلومتر و کارکرده در بازار ایران موجود است، پژو ۴۰۵ GLX دوگانه سوز از یک موتور پایه گاز سوز ۱۷۶۱ سی سی دارای استاندارد آلایندگی یورو ۴ بهره میبرد که نیروی خود را از طریق یک گیربکس ۵ دنده دستی به چرخهای جلو منتقل میکند. قدرت موتور پژو ۴۰۵ GLX دوگانه سوز  در حالت بنزین سوز ۱۰۰ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه و در حالت گازسوز ۸۳ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه می باشد، همچنین میزان گشتاور پژو ۴۰۵ GLX دوگانه سوز در حالت بنزین سوز ۱۵۳ نیوتن متر در ۳۵۰۰ دور در دقیقه و درحالت گازسوز ۱۲۶ نیوتن متر در ۳۵۰۰ دور در دقیقه می باشد

قیمت پژو ۴۰۵ GLX دوگانه سوز صفر

پیکان دوگانه سوز

قیمت پیکان دوگانه سوز

وانت نیسان زامیاد گازسوز

وانت نیسان زامیاد دوگانه سوز محصول شرکت سایپا در نمونه های صفر کیلومتر و کارکرده در بازار ایران موجود است، وانت نیسان زامیاد دوگانه سوز از یک موتور پایه گاز سوز ۲۴۰۰ سی سی دارای استاندارد آلایندگی یورو ۴ بهره میبرد که نیروی خود را از طریق یک گیربکس ۴ دنده دستی به چرخهای عقب منتقل میکند. قدرت موتور وانت نیسان زامیاد دوگانه سوز  در حالت بنزین سوز ۱۰۰ اسب بخار در ۴۸۰۰ دور در دقیقه و در حالت گازسوز ۹۰ اسب بخار در ۴۸۰۰ دور در دقیقه می باشد، همچنین میزان گشتاور وانت نیسان زامیاد دوگانه سوز در حالت بنزین سوز ۱۹۰ نیوتن متر در ۲۴۰۰ دور در دقیقه و درحالت گازسوز ۱۸۰ نیوتن متر در ۲۴۰۰ دور در دقیقه می باشد.

قیمت وانت نیسان زامیاد دوگانه سوز صفر

آمیکو دوکابین آسنا دوگانه سوز

آمیکو دوکابین آسنا دوگانه سوز محصول شرکت گروه صنعتی آمیکو در نمونه های صفر کیلومتر و کارکرده در بازار ایران موجود است، آمیکو دوکابین آسنا دوگانه سوز از یک موتور پایه گاز سوز ۲۳۷۸ سی سی دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵ بهره میبرد که نیروی خود را از طریق یک گیربکس ۶ دنده دستی به چرخهای عقب و جلو منتقل میکند. قدرت موتور آمیکو دوکابین آسنا دوگانه سوز ۱۴۳ اسب‌بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن‌متر گشتاور می باشد.

قیمت آمیکو دوکابین آسنا دوگانه سوز صفر

به نظر شما بهترین خودروی دوگانه سوز در بازار ایران کدام است ؟

بیشتر بخوانید : 

ثبت نام دوگانه سوز کردن خودرو 

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

7 دیدگاه ها برای "لیست خودروهای دوگانه سوز"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
زهرا
مهمان

ساینا دوگانه نیست ولی امکان داره که دوگانش کرد

مرتضی
مهمان

ساینا دوگانه وجود دارد ؟؟؟؟؟

مرتضی
مهمان

آیا ساینا دوگانه دارد یا خیر

علی
مهمان

ساینا دو گانه نداریم؟!

Alireza
مهمان

سلام نداریم ولی میشه ازاد انجام داد

شیما
مهمان

سوال منم هست. آیا داریم؟