ام وی‌ام ۳۱۵ پلاس را بیشتر بشناسید

بروزرسانی در: جمعه 21 آذر 99 ساعت 16:12
ام وی‌ام 315 پلاس را بیشتر بشناسید

از سال ۱۳۹۱ تا کنون ام وی‌ام ۳۱۵ به عنوان یکی از پرطرفدارترین هاچ بک‌های موجود بازار ایران عرضه شده است و همواره نظر خیلی‌ها را به خود جلب کرده است.

تا کنون نسخه فیس لیفت از این خودرو به بازار ایران آمده و حال اینبار مدیران خودرو در نظر دارد تا فیس لیفت سوم را از این هاچ بک محبوب راهی بازار کند. جدا از تغییرات  ظاهری خودرو در بعضی نماها و تغییر کلی داخل خودرو ، آپشن های جدید و مورد توجهی بر اساس نیاز بازار به این خودرو افزوده شده است.

ام وی ‌ام 315 پلاس را بیشتر بشناسید

خودروی ۳۱۵ پلاس مدیران خودرو با جعبه دنده ۴ سرعته اتوماتیک عرضه خواهد شد که مورد تقاضای بسیاری از خریداران خودروهای هاچ بک شهری  است که به دنبال سهولت بیشتر علی الخصوص در ترافیک هستند. از طرف دیگر موتور ۱.۵ لیتری این خودرو با قدرت ۱۰۷ اسب بخار بسیار کم مصرف و دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵ است.

ام وی ‌ام 315 پلاس را بیشتر بشناسید

این خودرو دارای آپشن های رفاهی جدید دیگری مانند سانروف ، سیستم راهیاب ماهواره‌ای ( جی پی اس )  و همچنین به لحاظ ایمنی مجهز به سیستم ای اس پی ( کنترل پایداری الکتریکی ) است. طراحی زیبا و مدرن ، ابعاد مناسب ، موتور کم مصرف و توانمند در کنار سیستم انتقال قدرت اتوماتیک و خدمات پس از فروش و شبکه گسترده نمایندگی‌های مدیران خودرو می‌تواند ۳۱۵ پلاس را بدل به یک انتخاب معقول کند.

عصر خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar